http://www.sikayetvar.com/firma/detay/logosoft Bu arada bu firma baya bir mimliymiş... |
paylaşım için teşekkürler, bende de wd cavier green 2 tb var. garantisi hangi distirübütörde bilmiyorum ama bunları okuduktan sonra inşallah diskte bir sorun olmaz diyorum. yoksa bayağı uğraşacağımıza benziyor. |
Olayın başından beri takip ediyorum dostum biliyorsun, adamlar baltayı taşa vurdular ve bunu geç farkettiler. Bu saatten sonra Logosoft ile asla alışverişimiz olmaz. Benzer sorunları yaşamak istemiyorsanız siz de uzak durun derim. Biz bu işin takipçisiyiz, şimdi onlar düşünsün... |
klasik ülkemizden manzaralar konusu,ürünü ithal et getir sat,ondan sonra umrunda olmasın dünya...şimdi burada dikkat edilecek mesele: bu ülkede sizin gibi hakkını arayan wd ye oturup ingilizce mail atan kaç kişi çıkar önemli olan bu,millet olarak bilinçlenmedikçe bu işler düzelmez...bilinçlenmekte eğitimden geçer,eğitimde ülke olarak halimizde orta da zaten maalesef![]() |
Logosoft Logitech markasını da getiriyordu. Malesef bu konudaki tutumları da aynı şekilde. 3 yıllık garantisi olan Logitech markalı cihazları "ama Logitech Avrupa böyle böyle diyor" deseniz bile "Onlar bizi bağlamaz" diyebiliyorlar. Ben de Logitech Avrupa'ya konuyla alakalı olarak "Böylesine bir firma koca bir ülkede çok daha iyi şekilde temsil edilmeyi hakediyor" ana temalı bir mail yazmayı düşünüyordum hatta. Henüz şahsen Logosoft'la herhangi bir garanti prosedürü vs için birebir muhatap olmak gibi bir durumum söz konusu olmadı, buna rağmen bana böyle bir mail yazdırmayı düşündürüyorlarsa bi'şeyleri yanlış yaptıkları açık. Şapkayı önlerine koyup düşünmeliler. Türkiye'de katıksız güven veren ithalatçı firmalar pek yok zaten. Ben de herhangi bir sorun olduğunda ilk iş yurtdışı ile yazışıp durumu bildiriyorum, ondan sonra onlar isterlerse ithalatçıya başvuruyorum. |
Benim 3 TB Diskim Gitti Logosoft Ve dolayısıyla Wd İle İşim oLmuyor Artık Seagate Daha İyi Nispeten Logosoft a Bulaşmayın Derim Bir Sorun Oldugunda Muhakkak Ürün Elinizde Kalır . |
Konu dışına çıkmak pek istemiyorum ama, 7 yıl garanti verdiği için bir zamanlar Corsair marka psu alma düşüncem vardı (onun yerine 5 yıl garantili XFX aldım), bu yüzden merak ettim. Corsair bozulan ürünü yurtdışına mı kargolayın dedi size? WD gibi Tr sınırları içinde bir toplama merkezleri yokmuymuş koskoca şirketin? Eğer öyleyse yazıklar olsun. Boş yere fazla para verip Corsair alacağıma, iyi ki XFX almışım... |
bu tip paylaşımlarla firmaları daha iyi tanıma şansına erişiyoruz. firmalarda artık müşretilerin bilinçli olduklarını anlasalar çok iyi olucak.Bizi uğraştırmaktan zevkmi alıyorlar ne ![]() |
Corsair ürünlerini tercih etmiyordum, ilk alacağım ürünü psu olacaktı, o da direkten döndü. Bu saatten sonra da vidasını bile almam. Ups kargo da ayrı bi hikaye zaten, hiç girmeyeyim o konuya... Mümkün olduğu kadar uzak durun ![]() |
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Malesef dediğiniz gibi sesini çıkartmayan toplum olarak bizi iyi sömürüyorlar. Dikkatli olmak lazım. Diski şirketten kargolamıştım. Şirketin kargo ile anlaşması olduğu için fiş vs vermiyor normalde. Yarın kargo fişini alacağım inşallah. Western Digital Service Center - Avcılar'ın ne telefonunu ne de mailini bulabildim. Disk ellerine gitti mi gitmedi mi bilemiyorum şu an. Umarım bir sıkıntı çıkmamıştır. |
Hocam UPS'e gitmenizin sebebi neydi? PTT'den kargo şeklinde değil de, takipli paket şeklinde yollayın gitsin. Amerika tarafında USPS devralıyor gönderiyi ve takip numarası da olduğundan içiniz rahat oluyor. Ben kaç kere kulaklığımı yolladım -ki 14-15 lira verdim her birine. Öyle UPS, Fedex vs'ye giderseniz fena kitliyorlar fiyatı. |
Konu bambaşka yerlere gidiyor :) Şu kadarını söyliyim. İstanbul avrupa yakasından ptt kargo ile yollanan paket, asya yakasında elime tam 1,5 haftada geçti. Verdikleri takip numarası tam bir yalan dolan. Arıyor soruyorsunuz, burda değil diyorlar ki sistemde orada görünüyor vs... |
4-5 defa 300 dolarlık kulaklık yollamış biri olarak net söyleyebilirim; hiçbirinde sorun yaşamadım. Zaten takip numarası alıyorsunuz ve paketi yurtçindeyken amerika'daki adrese varana kadar an be an takip etme şansınız oluyor. Kayıp vs olması neredeyse ihtimal dışı denebilir. Kesinlikle yollayın. Yalnız PTT'nin kargo servisini değil, yukarıda da belirtiğim gibi posta servisini kullanın. (Kargo servisi olunca fiyat 70-80 lira'ya çıkmıştı) Karton kutuyu 2-3 lira ücret karşılığı veriyorlar zaten, kargodan tek farkı adı oluyor. @Sanrupid PTT ile yurtdışına giden paket, gelen pakete göre çok daha sağlıklı işliyor. Çünkü yol belli, postaneden ana dağıtıma, oradan da yurdışına çıkış merkezine. Gecikme yaşanacak çok fazla birim (yok postacıydı, yok dağıtım aracıydı vs) yok. E zaten buradan uçak kalktığı anda USPS olayı devralıyor ve adamlar makine gibi çalışıyorlar. Tabi toplamda 20-25 günü gözden çıkarmak gerek. Bunun da büyük bölümü yurtdışına çıkana kadarki kısımda geçiyor. Ama dediğin gibi yurtiçinde sıkıntılılar baya. |
@EXcom_Zkko bilgi için teşekkürler. Lakin sizin de belirttiğiniz gibi dönüşte illa ki ptt posta ile geri dönecek. Birkaç ay önce ptt vasıtasıyla tarafıma yollanan iadeli taahhütlü postaları bile sokak kapısından toplamış (ve bu durum hakkında ptt müdürlüğüne çok ciddi şikayetlerde bulunmuş) biri olarak, yaşadığım acı tecrübeleri paylaşmayı uygun gördüm. Adamlar "güya" imzam karşılığında bana taahhütlü postayı (ki içerisinde birlikte çalıştığım bankaya ait kişisel bilgiler vs vardı) teslim ettiklerini iddia ettiler. Madem öyle, gelin imza karşılaştırması yapalım dediğimde, "evet haklısınız, kayıtlarda karışıklık olmuş, postanız imzanız olmadan bırakılmış, posta memuru arkadaşımız ve kurumumuz adına sizden özür dileriz, kendisi hakkında gerekli uyarılarda bulunulmuştur" diyerek geri adım attılar. Sonuç değişti mi? Hayır. Aynı şeyi tekrar yaptılar. Şükretsinler ki çok yoğun bir dönemdeydim o zaman, yoksa o işin peşini bu kadar ucuz bırakmazdım. Evrakta sahtecilik raddesine gelmiş olaylar, pttde birileri yerimize imzalar atıyor, hey gidi günler hey.. |
Hâlâ kargo fişini alamadım ama kargonun teslim alındığı ve alan arkadaşın isim bilgisini aldım. Umuyorum sağ sağlim yerine ulaşmıştır. Yalnız ne bir mail ne de telefon numarası olmaması biraz ilginç geldi. En azından arayıp ellerine geçmiş mi onu öğrenirdim. Kargo'dan da alıcının telefonuna ulaşamadım malesef. Hayırlısı... |
Adamlar oldukça gizli! çalışıyorlar desene. Müşteri arayıp sormasın, bizi meşgul etmesin diye. Bekleyip göreceğiz anlaşılan... |
Artık Türkiye'deki firmaların, teknik servisleri, müşteri ilişkileri filan yerlerde gezer hale geldi. Birkaç firma hariç, tüm firmalar, ülkenin yavaş işleyen, hatta bazen de işlemeyen hukuk sistemini kendilerine bir şans olarak görüp, müşterilerin canına okuyorlar. Tabi firmalarda çalışan bilgisiz, ilgisiz, karakteri zayıf çalışanlar da cabası. Ne olacak bu ülkenin hali bilemiyorum ama kesinlikle birileri " dur " demeli ![]() Sizin başınıza gelen olay da çok komik. Daha kendi ürünlerinin garanti süreleri hakkında bilgi sahibi olmayan bir firma, artık ne kadar hizmet verebilirse ?!?! " Umarım başınıza böyle bir olay bir daha gelmez " diye, kendimin bile inanmadığı bir temenni ile bitiriyorum... |
@Erai, sizin teknobiyotik ile edindiğiniz acı tecrübeyi de okudum. Böyle sahtekarlıkları gördükçe "acaba sırada ne var?" diye düşünmeden edemiyorum. Size de geçmiş olsun. Merak ettim, o ürünün akıbeti ne oldu? |
Evet Avcılar merkez diskimi almış. İşte onay maili:
Helal olsun valla. Hadi bakalım... @Erai Dostum işte o ne yaptığını bilmeyenler yüzünden ürünü logosoft'a göndermedim tekrar. Direkt Avcılar merkeze yolladım... Başına gelenlerden dolayı da üzgünüm. |
Diskin garantisi 23.10.2013'te bitiyor diye ha bugün ha yarın bakarım diyip, iş yoğunluğu ve biraz da üşengeçlikten durumu sallayıp durdum. 25. ayda yani bu ay içerisinde sonunda dank etti ve diski yedekledim. Bad sector'ler nedeniyle sadece 2 filmim zarar gördü Allah'tan. Bad sector'ler çoğunlukla diskin sonunda oluşmuştu. Ardından elimdeki mevcut 5 adet WD diski, Western Digital Company'nin internet sitesinden register ettim yani sistemlerine kaydettim. WD20EARS ile ilgili case (konu diyelim) açtım. WD'ye HDD regenerator ve Hard Disk Low Level Formatter ekran çıktılarını yolladım. Çıktılar şu şekilde:
< Resime gitmek için tıklayın >
Tüm disk yüzeyinde HDD regenerator 2 kere Low Level Formatter 1 kere çalıştı. Hemen akabinde WD bana önce Türkiye'deki distribütörüme ulaşmam gerektiğini söyledi. Buraya kadar her şey normal. Bu diskleri Türkiye'ye getiren başlıca 3 firma var.
1. Index
2. Asbis
3. Logosoft
Üçüne de mail yoluyla ulaştım. Biraz gecikmeli de olsa cevap alabildim. İlk önce ASBİS bana geri dönüş yaptı. Index ve Logosoft'a ikinci mailleri atmam gerekti. Logosoft'tan aldığım cevap şaşırtıcıydı. Şimdi size bu firma ile aramda geçen mailleşmeleri aynen alıntılıyorum:
Giden Posta Tarihi: 12.10.2012
Gelen Posta Tarihi: 12.10.2012
Giden Posta Tarihi: 12.10.2012
< Resime gitmek için tıklayın >
Gelen Posta Tarihi: 15.10.2012
NOT: Burada hatlar mı karıştı benim dediklerimi adam gibi takip eden mi yok yorum sizin!
Giden Posta Tarihi: 15.10.2012
Gelen Posta Tarihi: 15.10.2012
NOT: Gelen cevaplarla oynamadan noktası virgülüne kadar aynen veriyorum sizlere yukarıdaki maile bir bakın! Ben bir şey demiyorum.
Giden Posta Tarihi: 15.10.2012
NOT: Bu mailden sonra gelen cevaba bakınız. Sevgili arkadaşımın kafaya dank ediyor. Bakıyor ki bu adam ısrarlı ve numarayı yutacak gibi değil. Bu arada Türkçe’lerine de hayran kaldım!!!
Gelen Posta Tarihi: 15.10.2012
NOT: …ve ürün müdüründen son olarak aldığım mesaj…
Gelen Posta Tarihi: 15.10.2012
Evet şimdi bu noktadan sonra ben ne yaptım? Tabii ki bugün bana WD’nin verdiği adrese hdd’yi kargoladım. Bu arkadaşlara göndermedim. Ne gerek var ki zaten? Ben bu kadar uğraştıktan sonra zaten gerisini de hallederim. Kaldı ki bu arkadaşlara da artık güvenemem. Bilginiz olsun WD tarafından RMA’sı onaylanan diskleri, paketleme koşullarına sadık kalmak koşulu ile (ilgili bilgiler WD’nin sitesinde ve WD’nin bana yolladığı yukarıdaki mailde geçen linkte var) aşağıdaki adrese yolluyorsunuz.
Evet diski bu akşam kargoya verdim. Umarım bir sorun çıkmadan gidip gelir. Bu yazı kimseyi aşağılamak ya da gücendirmek için yazılmadı. Fakat işini doğru yapmayan ve karşısındakini enayi yerine koymaya çalışanlara tahammülüm yok. Ağızlarına almışlar bir 2 yıl lafı. Varsa yoksa 2 yıl. Uluslararası garanti hikaye olmuş onlar için. Size tavsiyem hakkınızı yedirmeyin. Israrcı olun. Olmadı yurt dışı ile temasa geçin.
Bu iş tabii ki daha bitmedi. Şikayetvar.com'a da yazacağım. Diskin akıbetini merak edenler için konu sonuca ulaştığında yine buradan paylaşacağım. Bu tip olayların başkalarının başına gelmemesi dileğiyle...
Güncelleme 1 >>
sikayetvar.com linki:http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1404200/wd-harddisk-garanti-problemi/f2xwa
Güncelleme 2 >>
sanırım bu arkadaşları WD'ye sağlam bir şekilde şikayet etmek lazım ki bir daha ürün satamasınlar bu ülkede. Baksanıza şikayetvar'da sürüsüne bereket şikayet varmış arkadaşlar hakkında...
Güncelleme 3 >>
Garanti konusunda PM kutuma üye arkadaşlardan baya bir soru gelmiş. Açıklama gereği duyuyorum. Eğer ki sorunlu HDD'niz ile ilgili size Türkiye distribitörü yardımcı olmuyor ve garantiniz de global olarak devam ediyorsa:
1. WD'nin sitesine gidip kayıt olun.
2. Elinizdeki HDD'leri register edin.
3. Sorunlu HDD ile ilgili case (konu - TR sayfasında nasıl çevirmişler bilmiyorum ben ingilizce kullanıyorum) açıp sorununuzu anlatın. Varsa PC ekran çıktılarını da ekleyin. Eğer ki TR distribitörü size, global garanti devam ettiği halde "garantiniz bitmiştir" veya garanti sürenizin bitimine daha çok olduğu halde "garantiniz bitmek üzeredir" şeklinde yorumlar yapıp işi yokuşa sürüyorsa açtığınız konuda TR distribitöründen aldığınız olumsuz yanıtları distribitör ismi ile birlikte çekinmeden belirtiniz. Bilemiyorum TR sayfasına kim bakıp cevap veriyor ama bence mutlaka ama mutlaka ingilizce sayfadan mesajınızı da ingilizce olarak yazın. Böylece karşınıza adam gibi birileri çıkacaktır.
4. Konu ile ilgili size 1-2 gün içerisinde geri dönüş yapıyorlar. Orada RMA'nın onaylandığı ya da onaylanmadığı konusunda bilgi olacaktır. Ona göre hareket ediniz. RMA onaylanırsa size paketleme işlemini nasıl yapacağınızı gösteren bir link atacaklar. Oradaki kurallara MUTLAKA uyun. Yoksa HDD'niz size geri dönebilir.
Paketleme ile ilgili de birkaç şey söyleyeyim:
1. HDD'yi paketlerken mutlaka antistatik poşet içerisine koymalısınız.
2. HDD'yi koymak için mümkün olduğu kadar ufak bir kutu seçin.
3. HDD'yi kutuya antistatik poşetle beraber yerleştirin. HDD'nin etrafına balonlu poşet koymalısınız. kutuda boşluk kalmamalı ve HDD içinde sallanmamalıdır.
4. Sizin için oluşturulan RMA numarasını (barkodlu çıktı olarak yazıcıdan aldığınız) kutunun içerisine ve kutunun dışına bolca yapıştırın. Gerekirse elle de yazın. Bundan sonra yapıştırdığınız ve yazdığınız yerlerin üstüne komple şeffaf koli bandı yapıştırın. Böylece ıslanma ve silinme gibi bir sıkıntı yaşamazsınız.
5. Ben ayrıca bana link olarak verilmiş sayfayı 2 yeri imzalayarak kutunun içerisine koydum. Gerekli mi bilmiyorum ama bilginiz olsun.
Bu noktalar önemli. Yoksa diskiniz reddedilip size geri dönebilir.
Bu arada uygun ve uygunsuz paketlemelere örnek olması adına:
http://support.wdc.com/...sp?custtype=end&lang=en
Güncelleme 4 >> İstanbul'daki WD toplama noktasının bilgileri
Firmanın web adresi:http://www.go2uti.com/
Telefon: 0212 422 80 80
E-mail: ist@go2uti.com
Güncelleme 5 >> Konu başlığı "Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol" olarak değiştirildi. (22.10.2017)
Konuyu açalı baya oldu aslında. Foruma da artık hemen hemen hiç girmiyorum. Bir arkadaşın mesajını gördüm. Tavsiyesi üzerinde konu başlığını değiştirdim.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TA2LSM -- 22 Ekim 2017; 22:56:10 >