Vereceğiniz 2.el araç ilanlarında aracın bulunduğu ili belirmek ve araç hakkında detay bilgiyi konu içinde vermek mecburi hale getirilmiştir. Bundan sonra verilecek ve aracın bulunduğu ili ve detay bilgiyi içermeyen ilanlar ilk uyarıyı mütakip silinecektir. Sadece link içeren mesajlar uyarı yapıldığı halde düzeltilmemesi durumunda silinecektir |
hocam ilan hakkında detaylı bilgi zaten mevcut, bulunduğu ili de ekliyorum, iyi günler |
5 bin istiyorum, pazarlık payım var. Aracım kompile orijinal, tampon ve aynaları hariç :) |
gerçekten temize benziyor , fiyat da gayet iyi hayırlı satışlar. :) |
bu aracın ederi maksimum 3000 tldir. bu araca 5000 tl isterseniz 98-99 şahinler 10-12 bin isterler.. |
sahibinden.com'a bakarsanız fiyasasından haberdar olursunuz ![]() |
36 yıllık araba ve üçüncü sahibi..Abi bırak piyasayı el insaf ya... |
piyasayi sahibinden.com belirlemiyor malesef hayirli satislar. |
PLAKASI 07 EAP 83, GİDİN Bİ SİGORTACIDAN SORUN, DAHA ÖNCEKİ SAHİPLERİNİ GÖRECEKSİNİZ. İLK SAHİBİ: ÖKKEŞ ÖNEMLİ, İKİNCİ SAHİBİ: ALİ TUNÇ, ÜÇÜNCÜ SAHİBİ DE BENİM... |
Araba pazarında (ankara için konuşuyorum) bu kasa ford taunus yok, otosan kasalar var, onlarında ölüsü 3000-3500 den aşağı değil. Ben diyorum ki bu araba otosan değil, bu araba 1976 senesinde almanyadan ökkeş önemli tarafından alınıp, 1991 senesinde bizatihi sürülerek (tır üstünde filan değil) Türkiye'ye giriş yapmış olup, tr plakalı olmuştur. 2010 senesine kadar ANKARA'DA (ilk tr plakası: 06 TL 206) ilk sahibi ökkeş önemlide kaldıktan sonra 2010 senesinde ali tunç'a(antalya) satılmıştır. Lpg ilk defa ali tunç tarafından takılmıştır. 2012 senesinde de bu aracı ben alarak ankara'ya tekrar getirdim. Bakım yaptırdım 600 700 tl civarında. Arabanın fabrikasında basılan orijinal etiketleri hala kaputun altında duruyor, orijinal döşemeleri hala duruyor ve üzerinde yırtık, sigara yanığı v.s kesinlikle yok, plaka ışığına varıncaya kadar bütün aksamı çalışıyor, km de diğer otosan fordlardan farklı olarak ş.içi 22-25 kuruş arasında yakıyor, 36 yaşında ve lpgli olmasına rağmen düz yolda saatte 150 km'ye çok güvenli ve rahat bir şekilde çıkıyor. Ve yine 36 yaşında olmasına rağmen ne altında ne kasasında çürük yok, yanlış anlaşılmasın toplanarak çürüklerden arındırılmış taunuslardan değil hiç çürümemiştir, bu araba ORİJİNAL 138BİN KM DE... İnanmayan buyursun gelsin bi görsün arabayı o zaman anlayacaktır. Şimdi anladın mı neden 5bin istediğimi dostum? Sırf model yüksek diye taksi çıkması veya haşat bir tofaş almak mı? (istediğiniz kadar temizini alın, çok iyi biliyorum tofaş her zaman lanet bir arabadır, sanayiyi çok sever, yakıt istasyonlarını çok sever, ne konfor vardır ne de güvenlik) Yoksa 1976 model, deyim yerindeyse kız gibi ALMAN KASA FORD almak mı? |
Araba pazarında (ankara için konuşuyorum) bu kasa ford taunus yok, otosan kasalar var, onlarında ölüsü 3000-3500 den aşağı değil. Ben diyorum ki bu araba otosan değil, bu araba 1976 senesinde almanyadan ökkeş önemli tarafından alınıp, 1991 senesinde bizatihi sürülerek (tır üstünde filan değil) Türkiye'ye giriş yapmış olup, tr plakalı olmuştur. 2010 senesine kadar ANKARA'DA (ilk tr plakası: 06 TL 206) ilk sahibi ökkeş önemlide kaldıktan sonra 2010 senesinde ali tunç'a(antalya) satılmıştır. Lpg ilk defa ali tunç tarafından takılmıştır. 2012 senesinde de bu aracı ben alarak ankara'ya tekrar getirdim. Bakım yaptırdım 600 700 tl civarında. Arabanın fabrikasında basılan orijinal etiketleri hala kaputun altında duruyor, orijinal döşemeleri hala duruyor ve üzerinde yırtık, sigara yanığı v.s kesinlikle yok, plaka ışığına varıncaya kadar bütün aksamı çalışıyor, km de diğer otosan fordlardan farklı olarak ş.içi 22-25 kuruş arasında yakıyor, 36 yaşında ve lpgli olmasına rağmen düz yolda saatte 150 km'ye çok güvenli ve rahat bir şekilde çıkıyor. Ve yine 36 yaşında olmasına rağmen ne altında ne kasasında çürük yok, yanlış anlaşılmasın toplanarak çürüklerden arındırılmış taunuslardan değil hiç çürümemiştir, bu araba ORİJİNAL 138BİN KM DE... İnanmayan buyursun gelsin bi görsün arabayı o zaman anlayacaktır. Şimdi anladın mı neden 5bin istediğimi dostum? Sırf model yüksek diye taksi çıkması veya haşat bir tofaş almak mı? (istediğiniz kadar temizini alın, çok iyi biliyorum tofaş her zaman lanet bir arabadır, sanayiyi çok sever, yakıt istasyonlarını çok sever, ne konfor vardır ne de güvenlik) Yoksa 1976 model, deyim yerindeyse kız gibi ALMAN KASA FORD almak mı? |
bu araba sıradan bir taunus olsa haklısın, bu arabanın geçmişi ortada, e bugünü de ortada, bu araba klasik olmaya çok yaklaşmış bir ford. Bu arabayı zaten değerli yapan 36 yaşında olması ve bu kadar temiz olmasıdır. ben bu arabayı alalı 1,5 ay kadar oldu, ve bu 1,5 ayda 6500 km yol yaptım. söyle hangi tofaş dayanır buna? |
bak şu konumu takip et ama orda da böyle ukalalıklar yapma, rica ediyorum: http://forum.donanimhaber.com/m_50866743/mpage_9/key_/tm.htm hatta bu konuyu en başından itibaren oku |
ukalalık falan diye hakarete neden giriyosun ki ben konuya daha mesaj yazmamşışken neden sürekli alıntılıyosun ki hocam mesajı ben son msjımı yazıp konuyu kapattım. ister 5000 e sat ister 10000 tl ye... |
almayacağın halde, ederi en fazla 3bin diyerek, potansiyel müşterilerimi yanlış yönde etkilemen nedir? bu araç 3 binlik araçlardan değil, bilip bilmeden konuşman nedir? ukalalık değilse? |
hala bence ederi 3000 tl..Potansiyel müşteri benim yorumumla mı etkilenicek ? güldürmeyin insanı Allah aşkına.. |
şu ramazan günü benim sabrımı zorluyorsun birader bas git, arabadan anlamıyosun burda boş boş lakırtı yapıyosun. Sanane kardeşim ister 10bin isterim ister 20bin, mal benim değil mi seni mi gerdi benim aracımın ederi, sana ne oluyo, bas git birdaha da şuraya yazı yazma rica ediyorum... ![]() |
< Resime gitmek için tıklayın >
3. SAHİBİNDEN, DEĞİŞENSİZ, ORİJİNAL ALMAN FORDU'DUR.
ARACIM BAKIMDAN DAHA YENİ ÇIKMIŞ OLUP; BASKI BALATA, FREN BALATALARI, ARKA FREN MERKEZ VE HORTUMLARI, MAFSAL, KASTEL KOLU, BUJİ, BUJİ KABLOLARI, PLATİN, HAVA FİLTRESİ, TÜP BEYNİ, SÜBAP AYARI, AVANS AYARI, GAZ AYARI KOMPLE YENİ YAPILMIŞTIR. MOTORUN CONTALARI DEĞİŞMİŞ OLUP YAĞ KAÇIRMA GİBİ BİR PROBLEMİ YOKTUR.
ARACIMA TÜP 2010DA TAKILMIŞTIR, YANİ 2010 SENESİNE KADAR ARABAYA BENZİNDE BİNİLMİŞTİR. TÜPÜ RUHSATA İŞLİDİR
MOTORUNDA EN UFAK YAĞ YAKMA, EKSİLTME YOKTUR.ARACIM ORİJİNAL 138.000 KM DEDİR. ARACIMDA ORİJİNAL KOLTUK DÖŞEMELERİ DURMAKTA OLUP; YIRTIK, SİGARA YANIĞI VS. YOKTUR.
YEDEK LASTİĞİ DAHİ ORİJİNALDİR
ÜZERİNDEKİ JANTLAR ORİJİNAL ÇELİK JANTLARIDIR.
PLAKA IŞIĞINA KADAR BÜTÜN AKSAM ÇALIŞMAKTADIR.
ORİJİNAL OLARAK MUHAFAZA EDİLMİŞTİR. KASASINDA HİÇ ÇÜRÜME OLMAMIŞTIR. BOYASINDA SOLMA LEKE V.S YOKTUR, PASTA CİLADAN YENİ ÇIKMIŞTIR. GAYET DİRİDİR. BEN ARACIMA ELİMDEN GELDİĞİNCE BAKTIM, İTİNAYLA BİNDİM. KESİNLİKLE KLASİK BİR ARABADIR. SON YAPTIĞIM ÖLÇÜMLERE GÖRE ARACIM Ş.İÇİ 23 KURUŞ YAKMAKTADIR. PIONEER MARKA MP3 ÇALAR VE 4 HOPARLÖR MEVCUTTUR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN ARARSANIZ YARDIMCI OLABİLİRİM. PAZARLIK PAYIM MEVCUTTUR.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ally_0607 -- 18 Temmuz 2012; 13:24:31 >