Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
10
Cevap
2618
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Yarı otomatik-otomatik şanzumanlar
S
15 yıl (3959 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Arkadaşlar forumda hep okuyorum bazıları diyor ki yarı otomatikler pek konforlu değil diyorlar otomatik şanzuman övülüyor bazıları ise yarı otomatikler tam otomatiklerden başarılı diyorlar.Sizin yorumunuz nedir.(dsg türevleri karşılaştırmaya dahil değil)

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



W
15 yıl (16182 mesaj)
Yarbay

şahsen tercihim her zaman otomatik şanzıman ....(otomatik ve yarı otomatik 2 araçta mevcut ikisini de sık sık kullanıyorum)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
15 yıl (2850 mesaj)
Yarbay

yarı otomatik AMT kullanıcısıyım, daha evvel tam otomatik CVT tecrübem oldu...mevzu konfor ise elbetteki tam otomatik...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
15 yıl (3959 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

mevzu konfor evet o zaman tam otomatik i30 full alıcam gibi



R
15 yıl (1036 mesaj)
Yüzbaşı

Ewt konfor ariyorsaniz tam otomatik bir arac alin cunku yari otomatikte konfordan eser yok bunu MMT.icin soyluyorum ...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
15 yıl (3959 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

S
15 yıl (245 mesaj)
Teğmen

Benim kullandıklarımın içinde en iyisi Vw dsg,Fiat Duallogic.Opel falanda kullandım ama hoşuma gitmedi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
15 yıl (851 mesaj)
Yüzbaşı

Toyota'nın berbat MMT şanzımanı sayesinde servis zengin olmuş durumda her arıza ile gelen araca volan+baskı balata+işçilik iteledikleri için iyi paralar girmiş oluyor. Bu şanzımanların hepsi aynı sadece isimleri farklı yani hepsinden uzak durun bunların kuru kavrama sıkıntıdır tamamen. Tam otomatiklerin yakıt tüketimi biraz fazladır ama 40-50 bin kmde 2-3 bin lira para vermekten iyidir. Amaç otomatik vitesse ya tam otomatik yada çift kavramalı şanzımanlar tercih edilmeli.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
15 yıl (1036 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Burakcan25

Toyota'nın berbat MMT şanzımanı sayesinde servis zengin olmuş durumda her arıza ile gelen araca volan+baskı balata+işçilik iteledikleri için iyi paralar girmiş oluyor. Bu şanzımanların hepsi aynı sadece isimleri farklı yani hepsinden uzak durun bunların kuru kavrama sıkıntıdır tamamen. Tam otomatiklerin yakıt tüketimi biraz fazladır ama 40-50 bin kmde 2-3 bin lira para vermekten iyidir. Amaç otomatik vitesse ya tam otomatik yada çift kavramalı şanzımanlar tercih edilmeli.


Ewt Bu Toyotta Aynen Öyle Yapıyor 2007 Model 60.000 Km De AURİS 1.4 d4d Baskı Balata Değiştirdi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
15 yıl (851 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: RBdriftking


quote:

Orijinalden alıntı: Burakcan25

Toyota'nın berbat MMT şanzımanı sayesinde servis zengin olmuş durumda her arıza ile gelen araca volan+baskı balata+işçilik iteledikleri için iyi paralar girmiş oluyor. Bu şanzımanların hepsi aynı sadece isimleri farklı yani hepsinden uzak durun bunların kuru kavrama sıkıntıdır tamamen. Tam otomatiklerin yakıt tüketimi biraz fazladır ama 40-50 bin kmde 2-3 bin lira para vermekten iyidir. Amaç otomatik vitesse ya tam otomatik yada çift kavramalı şanzımanlar tercih edilmeli.


Ewt Bu Toyotta Aynen Öyle Yapıyor 2007 Model 60.000 Km De AURİS 1.4 d4d Baskı Balata Değiştirdi.



Sen 60.000 bin iyi gitmişsin 30.000de gelenler var. Yokuş yukarı çıkarken şanzıman boşa atıyor vitesi kendi kafasına göre.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
15 yıl (1036 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Burakcan25


quote:

Orijinalden alıntı: RBdriftking


quote:

Orijinalden alıntı: Burakcan25

Toyota'nın berbat MMT şanzımanı sayesinde servis zengin olmuş durumda her arıza ile gelen araca volan+baskı balata+işçilik iteledikleri için iyi paralar girmiş oluyor. Bu şanzımanların hepsi aynı sadece isimleri farklı yani hepsinden uzak durun bunların kuru kavrama sıkıntıdır tamamen. Tam otomatiklerin yakıt tüketimi biraz fazladır ama 40-50 bin kmde 2-3 bin lira para vermekten iyidir. Amaç otomatik vitesse ya tam otomatik yada çift kavramalı şanzımanlar tercih edilmeli.


Ewt Bu Toyotta Aynen Öyle Yapıyor 2007 Model 60.000 Km De AURİS 1.4 d4d Baskı Balata Değiştirdi.



Sen 60.000 bin iyi gitmişsin 30.000de gelenler var. Yokuş yukarı çıkarken şanzıman boşa atıyor vitesi kendi kafasına göre.


Araç benim Değil Ama 60.000 Km Çok Az Bir Km Baskı Balata İçin Fakat Bu Araçları Anlamıyorum .
Rampa Çıkarken çOk Fazla Koku Yapıyor Bu Düz vitesler İçinde geçerli .



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.