arkadaşın babası hep cdi ları tercih ediyo...s serisinde bile tonla masraf çıkardı..ilginç...dizel ekonomisin astarı yüzünden pahalıya geliyo |
1 firmanın yanlıs uretiminden dolayı bu kadar sorun cıkarması sadece bir markada da değil yazık gercekten.. |
Enjektörler çok hassas parçalar oldukları için bence çok abartmamak gerekli, bu Mercedes de olsa. Sonuçta kul yapısı ve dediğim gibi çok hassaslar. Benim 30 senelik TDI motorum için bile işi bilen ustalar sakın enjektörleri kurcalatma yoksa asla orjinal hale gelmez, çok hassas diyorlar. |
kan çıkar ![]() sen o kdr kas araba üret sonra bi parçadan başka firma yüzünden arıza çıksın hemde motorda çok uyuz bir durum |
adam 100 bin euro verip neden cebinden servise para bayılmaya devam etsinki!...bmw motor işini daha iyi beceriyor |
unutmadan, ayni sorunlar Volkswagen ve Audi´nin 2.0 TDI 170HP Motorlarinda da vardi ama Volkswagen Grubu bunu yeni CommonRail TDI motor ile cözmüstü. Bunun icin yüzlerce arac Yolda kaldi, hatta yetmiyormus gibi 60.000km bakimda Injektörler temizleniyor, Silindir kafasi gidiyordu vs. ve Garanti olmayanlar icin bu cok pahali bir Tamir oldu. Baska bir Firmanin üretim hatasi Mercedese pahaliya patladi. Ayrica BMW ve Opel´de buna benzer Problem ile savasiyorlar. Saygilar |
BMW´de Benzinmotor´larda degisiklik yapmis ve simdi Piezo-Injektörleri ve Yüksek basinc pompasi ariza yapiyor. (BMW 3, 5 ve 6 serisi icin gecerli) Saygilar |
bu piezo enjektörlerini tek firmamı üretiyor yoksa çok hassas olduğu içinmi böyle her firmada ben burdayım diyor? sistem mi yanlış ![]() |
Mercedes Sirketine Delphi Firmasi üretiyor, sorun üretimde olmus bir olay ve Elektronik birsey bozukmus. Saygilar |
Vay saol arkadasim bilgilendirme icin. bende bir sene icerisince yeni c kasa cdi dusunuyordum nasip gerci, yarina cikacagima senedim yok.bunu duydugum iyi oldu mesajim bulunsun. ilerde alirsam burdan motor kodunu ogrenirim, C320 cdi da ayni problem varmi acaba almancam olmadigi icin bakma firsatim yok.bilgilendirirsen sevinirim. |
320CDI´lerde Problem yok !!! Sadece 220CDI ve 250CDI OM651 Kodlu Motorlar´da varmis bu Hata ![]() |
arkadasım bu bılgıyı paylastıgın ıcın sagol ben e 250 cdı mercedes amg aldım daha 3000de olan araba arıza yaptı benı sılıvrıde dagın ortaısnda bıraktı enjektorlerden arıza yapmıs ve sımdı servısınde 1 hafta sonra verılecek dedıler bana enjektorlerın almanyadan gelıcegını dedıler ve hpsını degıseceklermıs sence bu ısler yapıldıktan sonra arabamı bana verdıkten sonra araba daha sonra sıkıntı yaratırmı yanı aynı arıza yaparmı tekrarlarmı ben sogudum bu arabadan bılgı verırmısın saygılar |
Bir abimiz 2010 E 250 CDI aldı ve 2 kez yolda kaldıktan sonra aracı E 350 CDI 4 matic ile değiştirdi. |
yıldıza bak beağğğğ nasıl olur ulennnnnnnnnnnnnnnnn ![]() yıldızzzzzzzzzz ![]() |
Çok kötü bir durum... |
Ferdi Baba'nın da dediği gibi yıldızlarda kayar![]() |
Üretmeme olmaz bence ama bir ihtimal Renault gamından 2.0 dCi ile 2.2 dCi alınabilir bu motorların yerine. |
mehmet250, aradan epeyce bir zaman gecmesine ragmen 3 Ay önce VOX Televizyonunda Auto Mobil Programinda bu olayi gösterdiler ve cogu Taxiciler araclarini Mercedese geri iade etmek icin Avukatlarina bas vurmuslardi. Sorun bulunmus ve Mercedesin Enjektörü üretmesi icin görevlendirdigi "Delphi" Sirketi tarafindan hata düzeltilmeye calisiniyordu, bu zamana kadar düzeldigini saniyorum. Yani Almanya´dan gelecek olan Enjektörler düzletilmistir. Bir daha sorun yaparmi bilmiyorum acikcasi. Enistemin C220 CDI Aracinda Problem var bir türlü bulunamadi ama onun Problemi Enjektör ile ilgili degil, Elektronik ile ilgili. Hatayi aratmak Mercedes´te Pahali oldugu icin kendisi Pes dedi. Arac arada cani istediyi zaman Acil Konuma giriyor Motor Güc kaybediyor ! Saygilar |
Mercedes artik 220CDI ve 250CDI Motorlar icin Almanya´da halka aciklama yapti. Almanya´nin büyük Otomobil Forumuwww.Motor-Talk.de bir Taksici problemini Auto Bild Dergisine anlatti ve yarindan itibaren yeni Dergilerde bunun konusu olacak.
Hatali Enjeksiyon Bileşenleri yüzünden, Mercedesin Güncel C- ve E-Sinifinda
Motor arızaları olusuyor. 4 Silindirli 220 CDI ve 250 CDI OM 651 Kodlu icin gecerli. Su ana kadar 2.800 Piezo-Injektörlü Motorda Enjeksiyon arizasi oldu. Problem veya Hata üretim asamasinda ABD´de Mercedes icin bu parcalari üreten Delphi Sirketinden kaynaklaniyor. Su ana kadar 2.800 Araba Almanya´da bu hata yüzünden Tamire girmis ve daha 50.000 tane 220 CDI ve 250CDI Motorlu arac bekleniyor. Mercedes bu yüzden 220CDI ve 250CDI Motorlu araclarda üretimi yavaslatiyor ve Tamir gelismelerini bekliyor. Ayrica BMW ve OPEL´de durum ayniymis. Problem Mercedes´in Medya konusani "Wolfgang Zanker"; Amerika´daki Delphi Sirketinde hata bulunmus ve Sirket hatayi Injektörde Elektronik bir hata oldugunu aciklamis. Simdi ise Delphi Sirketi yeni Injektörleri üretip Mercedes´e Yollayacak. Su ana kadar bu olayi yasayan kisiler Mercedes Tarafindan ödenen Kiralik araclara biniyorlar ve kendi Mercedes araclari Tamirhanede Amerikadan gelecek olan yeni Injektörleri bekliyorlar. Mercedes Wolfgang Zanker birde üretimi su an icin cok büyük bir sekilde yavaslattiklarini söyledi nedeni ise ilk önce gereken Injektörlerin daha Stok´ta bulunmamasi.
Unutmadan bu Motorlar cok sevilen Motorlar olmustu ve OM 651 "Engine of the Year 2009" ödülünü almisti
KAYNAK :www.Motor-Talk.de / AUTO BILD
< Resime gitmek için tıklayın >
Motormanagement Kontrol Lambasi kitabi bakmayi tavsiye ediyor ve kitabta Araci cabuk bir sekilde Servise götürmenizi istiyor
< Resime gitmek için tıklayın >
Ayrica Almanya´da Taksilerin 80%´i Mercedes oldugu icin, Mercedes-Benz her bölgede magdurlara bedava gecici olarak Taksi veriyor ve böylelikle bir Taksici isinden olmayacak.
Tekrar söyliyeyim, bu sadece 220CDI ve 250CDI Piezo-Injektörlü OM 651 Kodlu Motorlar icin gecerli. 200CDI´de manyetik enjektörle calisiyormus.
Almancasi olanlar ve Kaynak isteyenler, yarin Dergiyi alacam daha cok detaylar orada aciklanacak :
http://www.autobild.de/artikel/diesel-probleme-bei-e-klasse-c-klasse-und-glk_988549.html
Saygilar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YasinDE -- 8 Ekim 2009; 22:59:08 >