Hocam geçmiş olsun ilk önce.Sormak istediğim hızınız kaçtı acaba.Bir de bende Gebze'deyim otobana çıkarken hep orayı kullanıyoruz.Dediğiniz yer gişelerden girdikten sonra İzmit'e gidiş sapağını geçtikten sonraki köprünün üstü mü?Bu arada tekrar geçmiş olsun![]() |
Arkadaşım çok geçmiş olsun. Mezuniyetin de hayırlı olsun. Lastik alırken de, kullanırken de çok dikkat edilmesi gereken bir konu. Alırken belli başlı markalar var. Michelin, Bridgestone, Good Year, Continental, Pirelli, Lassa BF Goodrich, Yokohoma, Toyo vb gibi ünlü markaların dışına çıkmamak lazım. Lastiklerin de kullanım ömürleri en fazla 2-2.5 yıl ya da 40 bin km kadardır. Bunu geçince lastik kendi kafasına göre tepki vermeye başlar. Dişleri, kıvrımları, kanalları normalden şaşar. Neyse, Allah kimseye göstermesin. ![]() |
arkadaşım öncelikle büyük geçmiş olsun,diplomanızda hayırlı olsun. |
Cok gecmis olsun, gercekten lastikler cok onemli. yakit tuketiminde bile bir haberde gosterdilerdi, klima genelde %3-4 civari yakit tuketimini arttirirken lastiklerin yanlis basincta olmasi vs. gibi nedenler %9 arttiriyormus. surus guvenligine etkisi de tartisilmaz elbette. |
geçmiş olsun |
hocam hızım çok yüksek değildi 60 civarı bir hızla araç kontrolden çıktı,benim bahsettiğim köprü mutlukentle şekerpınar arasında TOSB'un karşısındaki köprü,yani gebzeden izmite giden her araç oradan o köprünün altından geçiyor.
|
geçmiş olsun![]() |
Orasının yolu en son geçtiğimizde çok bozuktu.Yaptılar mı bilmiyorum ama sanmıyorum.Eğer hala öyleyse yoldaki bozukluklar sizin hakimiyeti kaybetmenize sebep olmuş olabilir ![]() |
geçmiş olsun.verilmiş sadakanız varmış |
geçmiş olsun, bende temde dilovasında marshall boyadan aşağı inen ve aynı zamanda sağa dönülen bir yer var ya orayı hiç sevmiyorum, çok tehlikeli geliyor bana |
Büyük geçmiş olsun;bereket versin sizde ve arkadaşalrınızda birşey olmamış.. |
geçmiş olsun |
Dün üniversiteden mezun oldum allaha şükür.Allaha şükür diyorum çünkü mezuniyet töreninden yarım saat önce çok küçük bir kontrol kaybı benim ve benim dışımda birçok insanın hayatına mal olacaktı neredeyse. Şekerpınar mevkisinde tem otoyolu üzerindeki köprüde aracım kontrolden çıktı ve önden kaymaya başladım,direksiyona kontra verdim bu sefer tam tersi yöne kaydı,ikinci kontrayı verdiğimde kendimi bariyerlerde buldum.biz arabadan indiğimizde,dışardan görenler bariyerler komple aşşağı düşerken arabanın yolun içine düşmesine inanamıyorlardı.tam arabadan indim otoyoldan langırt diye bir ses geldi,dol şeritten gelen bir araç bariyerlere çarptı ve ters döndü. işin sevindirici tarafı ne bizde ne de onlarda en küçük yaralanma bile yok. şaşırdığım taraf ise 5 senedir geçtiğim ve aynı hızla döndüğüm virajda,arabanın hiçbir belirti göstermeden nasıl olup da bu denli kontrolden çıktı. düz yolda yapsan spin atıp yol kenarına savrulacağın basit bir kontrol kaybı yanlış bir yerde başına gelince bu denli büyük zararlara sebep oluyor,allahtan bariyerler doğru zamanda yere düştü de aşşağıda bir faciya yaşanmadıç
aracımın kaskosu yok,lakin TCK görevlileri trafik sigortamın bariyerlerin hasarını da aşşağıdaki aracın hasarını da ödeyeceğini söyledirler,poliçemde sigortanın kaza başına 20 bin araç başına 10 bin ytl ödeyeceği yazıyor,bu durumda eğer karşı arabada 5 milyarlık hasar varsa sigorta TCKya 15 milyar ödeyecek diyebilir miyiz?bilen arkadaşlar yardımcı olursa çok mutlu olurum.
Benim bu kazadan çıkardığım ders,lastik parasından kaçmayıp limitlere gelmeden değiştirilmeli,ve araba alırken yol tutuşuna dikkat edilip imkan varsa espli modelleri tercih edilmeli.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.