Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
7
Cevap
176
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Türk Telekom müşteriyi yanıltarak yüksek fatura çıkarıyor.. Resimli
D
3 hafta
Yarbay
Konu Sahibi

ŞİKAYETVARA YAZDIĞIM ŞU ŞİKAYETE CEVAP VERMEDİLER, ŞİMDİ SIRADA TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE BAŞVURU VAR.
Daha önce 16 Mbps hız alıyordum. Yaklaşık 6 ay önce Türk Telekom müşteri temsilcisi, altyapımın desteklediğini belirterek 24 Mbps hıza geçebileceğimi söyledi. Ayda 50 lira faturaya ekleyip kabul ettim. Dün, dışarıda fırtına nedeniyle telefon hattı koptu ve arıza kaydı bıraktım. Arıza ekibi gelip sorunu çözdü ancak hızımın düştüğünü fark ettim. Modem arayüzüne baktığımda hızımın 18.000 yani 16 Mbps'e sabitlendiğini gördüm. Müşteri hizmetleri ise 'hızınız güzel' diyerek geçiştirdi. Madem hattım 16 Mbps destekliyor, neden müşteri hizmetleri beni arayıp faturamı yükseltip yüksek hıza geçebileceğimi söyledi? Şayet hattım yüksek hızı destekliyorsa neden hızım düşürüldü?

< Resime gitmek için tıklayın >

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

H
3 hafta
Yarbay

Hat 16 üstü destekler, sorun hat zayıflamasında. Kablo koptu demiştiniz; kabloda sorun var gibi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
3 hafta
Yarbay
Konu Sahibi

Hayır kablo fırtınada koptu, arıza ekibi onardı, orada sorun yok



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @HesaplıBilgi
H
3 hafta
Yarbay

Onarımda sorun olabilir, hat zayıflama yüksek. Kopmadan önce ki değerlerde böyle miydi?
Hat zay. yüksek bağlantıda sorun olabilir diye, uğraşmamak için kestirme yapmış olabilirler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

_
3 hafta
Yarbay

Tekrar şikayet gelmesindiye hız düşürmüş uyanık teknisyen. Müşteri hizmetlerini arayıp hız profilimi güncelleyin diye belirtin 24 mbps kaldırır. Tüketici hakemle uğraşmayın hiç.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
3 hafta
Yarbay
Konu Sahibi

Kayıt bıraktım sonuç bekliyorum şimdilik ama gerekirse uğraşırım vereceğim e devlet üzerinden bir dilekçedir..



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @_A_N_I_L_
İ
3 hafta
Moderatör

X den türk telekom desteğe yaz ekran görüntüsü ekleyip bu hat 24 mbiti destekler diye çok rahat bi şekilde de alır.




_____________________________

Eski kullanıcı adı: AMC


X
3 hafta
Moderatör

https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet

Paketim 24 ama hattıma 18 megabit tanımlı deyin. Eğer hat kaldırmıyor ise sizi yeniden 16 megabit paketine düşürürler faturanız hafifler. Yok destekliyorsa arıza kaydı açarlar ekip gelip inceler.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.