Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
278
Tıklama
0
Öne Çıkarma
TürkNet'i Nasıl Şikayet Edebilirim?
S
6 ay (272 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Merhabalar.

Maalesef ki bu firma üzerinden bir internet hizmeti satın almaya çalıştım fakat bağlantı problemleri yaşayıp durduğum için aboneliğimi sonlandırdım. 29 Nisan'da bu işlemi gerçekleştirdim fakat bu zamandan beri hiçbir şekilde bana bir iade kodu gönderilmedi ve on gün sonrasında eğer ki iade işlemimi gerçekleştiremezsem faturalandırma dönemine gireceğim ve bu kuruma kullanmadığım hizmet ve iade edemediğim cihazlar için para ödeyeceğim.

Şimdi benim ne yapmam gerekiyor, nereye başvurmalıyım? CİMER ve BTK'ya durumu bildirdim ama aynı şekilde hukuksal olarak tüm haklarımı sonuna kadar kullanmak istiyorum. Yardıma ihtiyacım var. 

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil




G
6 ay (34682 mesaj)
Yarbay

T
6 ay (43378 mesaj)
Yarbay

Merhaba, yaşadığınız bu deneyim için üzgünüz. Aboneliğin sonlandığı günden itibaren 15 gün içinde modem tarafımıza iade edilmelidir. Modeminizin hizmetiniz ile eşleştirilebilmesi için kargolamadan önce modem kutusuna ad soyad ve müşteri numaranızı içeren bir not eklemenizi rica ediyoruz.
Gönderi Adresi:
TURKNET İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş. MARS DEPO ESENYURT
Aras Kargo Çakmaklı Şube Akçaburgaz Mah. 137. Sok. No :6 34522 Kıraç – Esenyurt /İstanbul



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.