2021 makyajlı kasa 2023 arası modellere bakıyorum elite donanım almayı düşünüyorum dizel full diye geçen ancak pert kayıtlıları bile 1,500 bandında çoğuda zaten galericilerin elinde bi enayi bekler durumdalar ancak bu aracın temizinin ederi nedir ?
Sifir dizel otomatik icin 2.070 fiyat almistim. Benzinliler daaha da ucuzdu.0km ler bu ay uygun. Bakmanizi fiyat alip ona gore kiyaslaamanizi tavsiye ederim
kia-hyundai grubunda son yıllarda dizel motorların sabıkası çok temiz değil. benzinli düşünülebilir ancak yakıt sarfiyatı konusunda bir şey diyemem, bonkörler.
Taş gibi arabadır. Yeni kasa dizel elite aracimi 2 sene kullandim. Cok memnun kaldim ve sonrasinda araba begenemedim oyle diyeyim. Premium araca gectim ama aklimda kaldi tucson. Dizellerinde dpf oldugu gibi benzinlilerinde de opf mevcut. İki motor da yakit secer. Surekli sehir ici ve soguk motorla kullanim filtreyi dolduruyor. Ben vpower dizel kullanarak 2 sene boyunca problem yasamadim ama sattigim kisi 2 ay sonra yakit sistemiyle alakali bir parcayi garantiden degistirdi. O da lukoilden aliyordu. İlgisi var midir bilmem.
mutlaka bayiye gidip masaya oturun, fiyat alın derim. liste fiyatından indirim yapıyorlar, sıfır km 2024 araçlar var hala. Euro daki yükselişi henüz yansıtmadılar diye biliyorum.
Tucson iyi bir SUV dir. (Bende 2020 model 1.6 T-GDI 180hp benzinli versiyonu vardı.)
Doğru kullanmayı bilirseniz çift kavraması en sorunsuz ve en iyi çift kavramadır. (7DCT Hyundai üretimi)
(Tabiki genelde çift kavrama şanzımanlar yapıları gereği bir tam otomatik şanzıman gibi kusursuz bir çalışmaya sahip değildir. Bende 3008 de vardı EAT8 tam otomatik onu konu dışı tutuyorum, sarsıntılıydı)
Tucson kronik arızası olmayan nadir araçlardan biridir. (Kia Sportage'da altyapı olarak aynı araçtır.)
5 yıl Tucson kullandım ve bazen motoruna şanzımanına sert bile davrandım hiçbir sorun yaşamadım.
En ufak sorun çıkarmadı, 5 yıl sonunda sattım. 5 ay öncede aynı şanzımana sahip sıfır Kia Xceed aldım.
Çift kavrama şanzımanın bazı özel kullanım prensipleri vardır, (yoğun trafikte ve çok dik düşük hızlı rampalarda manuel moda alırsanız hiç sorun yaşamazsınız)
Ayrıca W214 kasa yeni E seriside var oda 9 iler tam otomatik ve yaklaşık 30 yıllık Mercedes Benz kullanıcısıyım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Dizellerinde dpf oldugu gibi benzinlilerinde de opf mevcut. İki motor da yakit secer. Surekli sehir ici ve soguk motorla kullanim filtreyi dolduruyor. Ben vpower dizel kullanarak 2 sene boyunca problem yasamadim ama sattigim kisi 2 ay sonra yakit sistemiyle alakali bir parcayi garantiden degistirdi. O da lukoilden aliyordu. İlgisi var midir bilmem.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @Zibidi Gonzales
Doğru kullanmayı bilirseniz çift kavraması en sorunsuz ve en iyi çift kavramadır. (7DCT Hyundai üretimi)
(Tabiki genelde çift kavrama şanzımanlar yapıları gereği bir tam otomatik şanzıman gibi kusursuz bir çalışmaya sahip değildir. Bende 3008 de vardı EAT8 tam otomatik onu konu dışı tutuyorum, sarsıntılıydı)
Tucson kronik arızası olmayan nadir araçlardan biridir. (Kia Sportage'da altyapı olarak aynı araçtır.)
5 yıl Tucson kullandım ve bazen motoruna şanzımanına sert bile davrandım hiçbir sorun yaşamadım.
En ufak sorun çıkarmadı, 5 yıl sonunda sattım. 5 ay öncede aynı şanzımana sahip sıfır Kia Xceed aldım.
Çift kavrama şanzımanın bazı özel kullanım prensipleri vardır,
(yoğun trafikte ve çok dik düşük hızlı rampalarda manuel moda alırsanız hiç sorun yaşamazsınız)
Ayrıca W214 kasa yeni E seriside var oda 9 iler tam otomatik ve yaklaşık 30 yıllık Mercedes Benz kullanıcısıyım.