Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5
Cevap
891
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Vodafone kapsama alanı sorununu kabul etti, tarafıma ödeme yaptı
F
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Türkiye'de iletişim ve internet sorunları bitmek bilmiyor. Türk Telekom'la geçen yıllarda uğraşarak başarıya ulaşmıştım (konu linki: Yeni binaya TT fiber hattı çektirebildim! 2 yıllık 🤯 serüven). Bu sefer de Vodafone ile çok kısa bir uğraş verdim. Şimdi detaylara geçiyorum.

Ben 2023 Kasım ayı itibariyle mobil operatör olan Türk Telekom ile taahhütüm bittiği için fiyat/performans babında araştırmalara koyuldum. Önceki yıllarda sinyal kalitesi ve internet hızı anlamında sorunlu olduğunu bildiğim Vodafone firmasına, uygun fiyatından dolayı geçiş yaptım. Ancak geçiş yaptıktan sonra benim için çok büyük problem teşkil eden telefon görüşmelerinde ve internet hızında ciddi kalite düşüklüğü sorunları yaşadım. Üstelik bu sorunlar ev, şehir merkezi, çalıştığım hastane fark etmeksizin her yerde geçerliydi.

Telefon görüşmelerindeki problemlerim; geç bağlanma, arayanların bazen ulaşamaması, görüşme esnasında seslerin anlaşılamacak şekilde az veya hışırtılı gelmesi, görüşme esnasında hattan düşmeler, meşgul olmadığım veya aradığım kişinin meşgul olmadığı halde meşgul uyarısı almamdı.

İnternet problemlerim ise; 0.1 - 6.0 mbps (evet, mbps, mb/s bile değil!) download hızı yüzünden çoğu zaman internete erişemedim giremedim, sinyal kalitesi en yüksek seviyede dahi olsa bu hızları aldım.

Evimde tek diş sinyal alıyordum. Çarşıda ve hastanede full çekiyordu ancak problemler aynen devam ediyordu.

İnternet problemi yaşadığım bir zaman dayanamayıp yaşadığım sorunu Twitter'dan @VodafoneDestek'i etiketleyerek paylaşımda bulundum, devamında gelen cevaplar ve benim bu cevaplara karşı cevaplarıma bakmanızı öneririm:


https://twitter.com/furkangunes04/status/1725064317689647270?s=20
Vodafone'dan asla ümitli olmadığım için derhal farklı operatör arayışına girdim ve bu sefer Turkcell'e geçmeye karar verdim ve hemen başvurumu da gerçekleştirdim.

Ardından bu sorunları CİMER ve BTK'dan dile getirdim. CİMER'den gelen cevapta beni BTK'ya yönlendirdiler. BTK'da zaten şikayetim mevcuttu. Ben sorunun firma tarafından üstüme atılıp geçileceğini düşünürken tam tersi gerçekleşti. Vodafone, BTK üzerinden, kapsama alanı sorununu kabul edip çalışacağını ve mağduriyetimden dolayı tarafıma ödeme yapıldığını bildirdi. Ancak tahmin edin kaç lira? Tamı tamına 23 lira! Bu nasıl bir ücrettir!? Hakaret gibi algıladım ancak tabii ki bu hakareti şikayet edebileceğim veya bu durumu anlayacak bir kurum Türkiye'de olmadığı için elimden bir şey gelmedi.

Aşağıya BTK'ya yaptığım şikayetimi ve ardından gelen cevabın ekran görüntüsünü bıraktım (büyük halini görmek için üzerine tıklayın):


< Resime gitmek için tıklayın >

Vodafone'un borç/alacak sayfasına girdiğimde karşıma çıkan görüntü:


< Resime gitmek için tıklayın >

Ben bu süreçte çoktan Turkcell'e geçtiğim için kafam rahattı. Sadece Vodafone'a ödedim ücretlere yanıyorum. Ancak zararın neresinden dönersen kârdır sözüne istinaden doğru yaptığımı düşünüyorum.

Konuyu sizlerle paylaşarak sizlerden de sorun yaşadığınızda mutlaka bunu bildirmenizi öneriyorum. Şikayetler artınca firmalar çalışmak zorunda kalıyor. Bunu gördüm. Vodafone sahibi kim varsa çok şikayet ediyor ancak kimse resmi kanallardan şikayetini dile getirmiyor. Firmadaki rahatlığın sebebi de bu.



X
2 yıl
Moderatör

Hocam bu olayın şerefine tüm foruma çay ısmarlamalısın. Aldığın 23TL yi ıslatalım.



M
2 yıl
Yarbay

Bence çok bile vermişler, bu kadar kötü hizmet ile meşhur olmuş bir firmaya bile bile geçene bir lira bile vermek abes birsey bence…



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
2 yıl
Binbaşı

Cayma bedeli çıktıysa BTK üzerinden cayma bedelinin iadesini talep et. Firma hizmet veremiyorsa cayma alamaz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-99BBC08B3 -- 12 Aralık 2023; 21:38:56 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
2 yıl
Binbaşı

Valla hizmete laf edemem sorun yaşayan BTK şikayeti açmadan çözüm alamıyor maşallah ama bu hızlar konu sahibinin bölgesi ile alakalı. Benim sık kullandığım her yerde Vodafone iki operatörden de iyi mesela. Gittiğim hiçbir yerde full çekip bu kadar düşük hız almadım daha. Belli ki Vodafone oraya yatırım yapmayı unutmuş 😂





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-99BBC08B3 -- 12 Aralık 2023; 21:36:44 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @maaart
G
geçen yıl
Yarbay

Ne ısmarlıyorsun bize 23 TL ile hocam.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.