Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
23
Cevap
2160
Tıklama
9
Öne Çıkarma
COMNET REZİLLİKLERİ BİTMİYOR l BULUT HELVACIOĞLU REZİLLİĞİ PİŞKİNLİĞİ
N
9 ay
Yüzbaşı
Konu Sahibi

CUMA GÜNÜNDEN BERİ YAŞANAN SORUN HAKKIN DA , BURADA OLSUN R10 forumunda olsun onlarca şikayet - şikayetvarda onlarca konu açılmış , bulunduğu grupta onlarca şikayet yorumu yapılmış , beyfendi hala pişkin pişkin sorun yok diyip geçiştiriyor .

Bu konu başlığı altında COMNETİ öven veya diğer konu başlıkları altın da kim varsa bilin ki ya çıkarları vardır ya da tanıdıklarıdır.
Teknik destekmiş , müşteri hizmetleriymiş , web sitesinden ticketmış hiç birine cevap alamazsınız , cevap alsanız da MODEMİNİZ ŞU SÜRE ZARFI KADAR AÇIKTIR SORUN BULUNMAMAKTADIR diye cevap alırsınız.

-GÖRÜN BU REZİLLİKLERİ GEÇMEYİ DÜŞÜNEN VARSA YAKININDAN BİLE GEÇMESİN


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NNOVA -- 11 Ağustos 2023; 0:44:47 >

Çalışanlarından memnunmuş tavsiyeye gerek yokmuş. Her önüne gelene ISS açma yetkisi verilirse böyle olur. Denetim yapılsa lisans iptali yer o derece.
Yoruma Git
ogulcanbb - 9 ay +12
Ben şahsen en çok açılan ticketları cevap vermeden kapatmalarına takıldım bu süreçte, küfür etseler daha iyi.

Adam online işlem merkezine yazın demiş, yazdık ama hep c...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Zaris - 9 ay +4
Z
9 ay
Yarbay

Ben şahsen en çok açılan ticketları cevap vermeden kapatmalarına takıldım bu süreçte, küfür etseler daha iyi.

Adam online işlem merkezine yazın demiş, yazdık ama hep cevap vermeye bile tenezzül etmeden kapattılar.

İnternet birkaç gündür pek problem çıkartmadı gerçi şuan iyi gibi duruyor ama geçtiğimiz günlerde illallah ettirmişti. Öyle günlerde destek olmayacaksan senin işin ne, kov o müşteri hizmetleri çalışanlarını yapay zeka cevap versin. Yapay zeka daha çok hak ediyordur maaş almayı.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zaris -- 11 Ağustos 2023; 1:12:49 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
9 ay
Çavuş

Açtığımız ticketa cevap vermeyip kapatıyorlar, birde online işlemlerden ulaşabilirsiniz demiş. Şaka gibi ya harbiden 1 senelik sözleşmemden kullanmadığım sürenin parasını telafi edeceklerse direk başka isp'ye geçeceğim. Hiç stabil bir download yok, oyunlarda loss var. Üstelik fiber altyapım var benim.



O
9 ay
Yüzbaşı

Çalışanlarından memnunmuş tavsiyeye gerek yokmuş. Her önüne gelene ISS açma yetkisi verilirse böyle olur. Denetim yapılsa lisans iptali yer o derece.




Bu mesajda bahsedilenler: @Zaris
G
9 ay
Yarbay

Kullananları Allah kurtarsın ne diyelim.



A
9 ay
Yüzbaşı

Her yerde vurguladım bu cloud denen düdük makarnasının bir vasfı yok, sağda solda eleştiri yapanların hizmetlerini kapatmak dışında. Muhtemelen tanıdık aracılığıyla firmada takılıyor veya sahiplik durumu var. Düzgün, elit kurumsal bir şirkette bunun gibi maymunlara yer verilmez normalde ama durumu farklı.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ApRa- -- 11 Ağustos 2023; 10:34:53 >

A
9 ay
Yüzbaşı

Analarına sövse abi az yapmışsın daha neden fazlasını yapmıyorsun diyecek kitle var :) Bu yazıları nasıl yorumladıklarına bakın, hahahaha :) Bunların gerçekten beyninin içleri boş.

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ApRa- -- 11 Ağustos 2023; 14:46:29 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
9 ay
Yarbay

Hocam sen anlatıyorsunda milletin gözünde perde mi var? O kadar paylaşım yapmışsın, sorun yaşadığın zaman hoşa gitmeyecek tutumla karşılaşılabileceği yönünde. Bile bile lades demek gibi. Firma yetkilisi dürüst davranmış en azından hizmetimizden memnun değilseniz tercih etmeyin, farklı iss den hizmet alın diye.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ApRa-
A
9 ay
Yüzbaşı

Farklı firmadan hizmet alın dedikten sonra zaten kendisi hizmeti kapattırıp mağdur ediyor :D Bir tane avukata denk gelse belasını öpecek firmanın haberi yok





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ApRa- -- 11 Ağustos 2023; 15:25:49 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @HesaplıBilgi
L
9 ay
Yarbay

Kimsenin uğraşmayacağını bildikleri için




Bu mesajda bahsedilenler: @ApRa-
M
9 ay
Binbaşı

Bu düdük makarnasini firmadan kovdurmak lazım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

L
9 ay
Yarbay

80 - 100 lira fazla vermemek için firmaya geçenler, cebinden yüklü bir mebla ödeyip avukat tutup dava edeceğini zannetmiyorum.




Bu mesajda bahsedilenler: @ApRa-
N
9 ay
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Hocam bizde biliyoruz , başka firmaya geçmeyi para iadesini alıp.
Fakat bölgemde port sorunu var , ben geçiş hakkı mı kullanırsam para iadesini yapmayacaklarını söylüyorlar , ancak iptal ederseniz iade yapabiliriz diyorlar böyle saçmalık varken nasıl hareket edicem ki


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @HesaplıBilgi
F
9 ay
Er

Ticket açtım cevap vermeyip kapatılar



L
9 ay
Yarbay

Port sorunu Telekom la alakalı. Normal aylık aboneliği de başka bir firmada da iptal etseydiniz port sıkıntısı yaşayabilirdiniz. Sözleşmeyi fesh ederek farklı firmaya geçeceğiniz içinde abonelik otomatik iptal oluyor. Peşin ödeme ve taahhütlüde ki en büyük risk de bu.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @NNOVA
N
9 ay
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Hocam size diyorum ki , port sorunu olmasa 1dk düşünmem iptal ederim diyorum beni türk telekom ilgilendirmiyor bu süreçte

aylık abonelik almış olsaydım ben para iadesiyle uğraşmam direk geçerdim 150tl dediğiniz nedir
12 aylık almamış olsaydım durmam zaten onu anlatmaya çalışıyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @HesaplıBilgi
L
9 ay
Yarbay

Anladım; ben size hak veriyorum. Demek istediğim peşin ödeme ve tahhütte sıkıntı olduğunda cayma bedeli, geri iade can sıkıcı uğraştırıcı süreçler abone için.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @NNOVA
W
9 ay
Yarbay

Tamda Comnete geçecektim, bu konuyu gördüğüm iyi oldu.
İptal edersen para iadesi varsa direkt iptal et. Bu tip şahıslarla muhatap olacağına port sorunu ile uğraş daha iyi.