Herkese merhaba. 2017 1.6 cdti 136 hp manuel vites astra J sedan aracımı satıp otomatik vites bir araç almayı düşündüm. Astra k ve yeni corsa ultimate arasında kaldım. Astra k için çok sık duyulan piston kırma meselesi acaba makyajlı kasalarda da varmıdır. Araştırdığım ve görebildiğim kadarıyla tüm piston kırma vakaları 2020 öncesi 150 hp olan motorlara ait. 1.4 t 145 hp motorlarda bu duruma radtalamdım. Bu konu hakkında yorumlarınızı bekliyorum.
astra j' den sonra corsa oyuncak gibi gelecektir en azından ban öyle geliyor corsa kesinlikle fiyatının aracı değil konfor yok süspansiyon yok kütük gibi bir de yol tutuşu berbat yüksek hızlarda dengesiz. astra j 1.6cdti ve corsa F benim düzenli olarak kullandığım araçlar ona göre bu yorumu yapıyorum
piston kırmadan daha belası kolon kilidi arızası onunda emulatorunu bulmuşlar ateri kaseti gibi arabaya takıyorsun,2019 yılında ben çok araştırmıştım astra k ları ama facebook grubunda olumsuz yazan çok fazla açıkcası biraz korkuttu beni.
Piston kırma muhabbeti sadece opel de yokki tüm küçük hacimli turbo benzinli araçların korkulu rüyası haline gelmişti bir ara sebebide düşük hızlarda yüksek viteste gaza köklemekti... Bunun için bir opel dahil bir çok marka yazılım güncellemesi ve yağ değişimi yaptı araçlara...
lspi nedir diye arama yaparsanız durumu daha iyi kavrar ve alacaksanız araç buna göre davranırsınız...
Corsa önermem astra j den sonra binilmez o araca asra k daha mantikli
2017 astra sedan 1.4T vardı 5 yıl kullanıp 2 ay önce sattım çok memmundum. 136 lik dizel efsane motoru bırakmak biraz zor :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BekirARSLAN -- 7 Mart 2023; 16:53:31 >
Astra 1.2T 145hp sahibiyim. Anahtarsız çalıştırma yok anahtarla çalışıyor dolayısıyla kolon kilidi arızası olmaz. Piston kırma da bu motorlarda hiç görülmedi, 1.4'lerde var sadece. Astra ile Corsa kıyaslanmaz segmentleri farklı, yol tutuşu, konforu, kalitesi bambaşka arabalar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >