Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
7
Cevap
537
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Fiberden vdsl'e geçiş sorunu
Y
3 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Superonline fiber kullanıyorum, Türknet vdsl'e geçmek istiyorum. Yeni modem aldım. Fakat Türknet şu an kullandığım hizmet numaramı (xdsl) istiyor. Bunu e-devlet, müşteri hizmetleri veya online işlemler bölümünden öğrenebilirmişim. Fakat hiçbir şekilde bu numarayı öğrenemedim.

Sebebi şöyle açıklanıyor;
"Superonline fiber altyapısı üzerinden hizmet aldığınız için bağlantınıza ait XDSL hizmet numarası bulunmamaktadır. XDSL hizmet numarası yalnızca DSL altyapısı üzerinden hizmet alan müşterilerimizde bulunmaktadır."

Durum böyle olunca Türknet şu anki aboneliğimi kapatıp ücretsiz kurulum yapamıyor.

Tek seçenek Superonline'ı kendimiz iptal edip Türknet'e sıfırdan başvuru yapmak mı? Bu yüzden kurulum ücreti alacaklarını söylüyorlar.

Başka bir çözüm biliyorsanız çok sevinirim.



H
3 yıl
Teğmen

Süperonline kendi alt yapısınsan hizmet alıyorsanız geciş yapamazsınız turk telekom alt yapısından sadece geciş işlemi oluyor.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Y
3 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Daha önce Türk Telekom kullanıyorduk, bir süredir Superonline kullanıyoruz. Alt yapı var yani. Nasıl geçemiyoruz?



S
3 yıl
Yüzbaşı

Anladığım kadarıyla Superonline fiber kullanıyorsunuz, superonline fiberden türknet vdsl geçiş yapamazsınız, yeni bir abonelik başlatmanız gerekiyor.



T
3 yıl
Yarbay

Merhaba, geçiş durumlarında kurulum ücreti almıyoruz. Ancak yerleşik operatör altyapısı dışında hizmet aldığınız için sıfırdan başvuru yapmanız gerekiyor. Sıfırdan başvurularda kurulum ücreti yansımaktadır.



Y
3 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Bunun bir çözümü olmalı. Başka servis sağlayıcıdan Türknet'e geçiyorum. Kurulum ücreti alınırsa geçmem maalesef mümkün olmayacak.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
S
3 yıl
Yüzbaşı

Superonline fiberden türknete direkt geçiş yapman mümkün değil maalesef, yeni abonelik yapacaksınız ona da kurulum ücreti çıkacak.




Bu mesajda bahsedilenler: @yumuklu sucurta
T
3 yıl
Yarbay

Maalesef yerleşik operatör altyapısı olmadığından dolayı geçiş işlemi yapılamıyor. Ancak sıfırdan abonelik başlatabilirsiniz.




Bu mesajda bahsedilenler: @yumuklu sucurta
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.