| Türknet 5 yaşında çocuk mu kardeşim? Şu forumda her gün onlarca konu açılıyor, yetkili arkadaş konulara çağırılıyor. Anlaşma belli, ödenen para belli. Eğer tt vaadettiği ... |
| Türknet 5 yaşında çocuk mu kardeşim? Şu forumda her gün onlarca konu açılıyor, yetkili arkadaş konulara çağırılıyor. Anlaşma belli, ödenen para belli. Eğer tt vaadettiği hizmeti sağlamıyorsa gitsin btk'ya başvursun. Müşteri olarak bu sorumluluk bana ait değil. 3 ay önce türknette idim 12 mbps hızda üstelik 5 dakikada bir internetim gidiyordu, şu an aynı altyapıdan millenicom'a geçtim 35 mbps mis gibi kullanıyorum. 2 firma da aynı sağlayıcının altyapısından hizmet veriyor. |
| Hocam bence de sorun türknet kaynaklı :) |
| Bunu yapan turknet değil turktelekom. Çünkü kendi altyapısından yüksek hız verdirmek istemiyor. |
| Türknete geçtikten sonra size port veren ttnet bunu bilmiyor mu sanıyorsunuz ? Kendi abonesinin hızını hiçbir zaman düşürmez ama turknet abonesinin hızını düşürür. Turknetin hızlara müdahale yetkisi bile yok. TTnete emir gönderiyor ve hızları öyle değiştiriyor. 2-3 yıldır bu işin içindeyim. Hızlarınızı değiştiren veya portlarla oynayan her zaman ttnettir. Çünkü kabloların sahibi ttnet |
| Türknet 5 yaşında çocuk mu kardeşim? Şu forumda her gün onlarca konu açılıyor, yetkili arkadaş konulara çağırılıyor. Anlaşma belli, ödenen para belli. Eğer tt vaadettiği hizmeti sağlamıyorsa gitsin btk'ya başvursun. Müşteri olarak bu sorumluluk bana ait değil. 3 ay önce türknette idim 12 mbps hızda üstelik 5 dakikada bir internetim gidiyordu, şu an aynı altyapıdan millenicom'a geçtim 35 mbps mis gibi kullanıyorum. 2 firma da aynı sağlayıcının altyapısından hizmet veriyor. |
| Turknet teknik destek konusunda rezalet bir firmadır ve özellikle sosyal medyadaki destej ekibi yorumları seçerek yanıt verir. Bunun gibi sayısız eksisi dile getirilebilir lakin bir gerçek var ki Yapa haricindeki xDSL bağlantılarına direkt olarak kendileri müdahele edememekte. VAE xDSL' lerde tamamen Türk Telekom' a bağlılar arkadaşın dediği gibi. Böyle çocuksu/ergenimsi bir şekilde yanıt vereceğinize vermeyin daha iyi, kendinizi alçaltmaktan fazlasına yaramaz bu yaptığınız. |
| İlk başta 85 MBPS hizmet verilebileceği vaat edilip sonradan yapılan sistem sorgulamalarında 17 MBPS hizmet alınabileceği gözükmekteyse boşta port olmadığındandır. Netspeed' in altyapı sorgulama ekranını açıp bakın port var mı ya da yok mu diye. |
| Kimse kimsenin hızını öyle kafasına göre azaltamaz sürekli. Sözleşmeler var SLA'ler var, BTK'dan cezayı yer Türk Telekom böyle bir şey yapması durumunda. Tahminimce Turknet son zamanlarda fazla abone kazandı ve Network elemanlarını güçlendiremedi ise sorun budur. Ben kablonet kullanıyorum onda da hız düşüşü var, türkiye geneli bir sorun olduğunu düşünüyorum, ana omurgada bir sorun olabilir emin değilim. |
| Arkadaşlar şuanki durumum boş portla alakalı değil, yeni abone değilim, 1 sene olacak neredeyse turknete geçeli. Geçen ay 2 kere 10mbit 10mbit hızım düşürüldü, neyse dedim down yapmıyorum pek, pingim düşük diye ses çıkarmadım. Akşam Netflixte açtığım filmin önyükleme yapmasından anladım hızın iyice düştüğünü . Modem sayfasına girince gördüm yeni atanmış dip hızımı, aç kapa yaptım modemi, dip hız değişmedi, şikayet oluşturdum firmaya. Bunlar kurumsal hırsız. Ttnetle alakalı olduğunu düşünmüyorum. |
| Kablonet kullanıyorum ve bende bir sorun yok hocam, 100 MBPS' ye 5 MBPS' yi tam olarak almaktayım. |
benimde ttnet 24'ten 8'e düştü bir anda, arıza kaydı açtık geldiler tesisat problemli ayağına yatıp gittiler |
| Merhaba, hizmetinizi ve hız profilinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? |
| Keşke işler o kadar kolay olsa |
| Bunu yapan turktelekom, yakındaki dolaptan bizi çıkarıp direkt 2 km ötedeki merkeze bağlayıp hızımızı 6 ya düşürdü. |
| Bu ülkede vatandaş mağdur olur ama şirketler olmaz. Türknet gerçekten çözüm arasa bir çıkar yol illa ki bulur. |
|
Edit:
Arkadaşlar şuanki durumum boş portla alakalı değil, yeni abone değilim, 1 sene olacak neredeyse turknete geçeli. Geçen ay 2 kere 10mbit 10mbit hızım düşürüldü, neyse dedim down yapmıyorum pek, pingim düşük diye ses çıkarmadım. Akşam Netflixte açtığım filmin önyükleme yapmasından anladım hızın iyice düştüğünü . Modem sayfasına girince gördüm yeni atanmış dip hızımı, aç kapa yaptım modemi, dip hız değişmedi, şikayet oluşturdum firmaya. Bunlar kurumsal hırsız. Ttnetle alakalı olduğunu düşünmüyorum.
Edit 2:
1 haftadır ara ara sistem mesajları geliyor, 5 saattir kopma yok, maşallah diye. Defalarca yazmama rağmen halen sorun başlığı "kopma problemi", yeni destek kaydı da açamıyorum, salak sistemleri izin vermiyor. Türk telekom saha ekiplerine bildirmişler şikayetimi , güzel hoş ama şikayet bilgisi şu "abonenin hattı sürekli kopuyor" . Telekom da iş emrini "kopma yok , sorunsuz" diye cevaplamış doğal olarak. Tam bir boş döngü. Derdini anlatacak kimse yok.
Edit 3:
Türktelekomu aradığımda altyapımın 79 mbiti desteklediği Bilgisi verildi. Bize geçerseniz vereceğimiz hız altyapınızın hızı olur dendi. Bir kaç gün içinde çözülmezse internet aboneliğimi Türk telekoma taşıyacağım, aylık 113tl veririm kafam rahat olur.
Edit 4: Foto - çıldırttı bu firma < Resime gitmek için tıklayın >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VeterözeR -- 3 Kasım 2020; 15:52:58 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >