Merhaba, nakil sürecinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? |
Umarım bu son olur, hızlıca dönüş sağlarsınız ve sorunum gün içerisinde çözülmüş olur. |
Nakil işlemleriniz tamamlanmış ancak sinyal alınmaması üzerine arızayı saha ekiplerine ilettik. Arkadaşlarıma önceliğini ilettim. Gün içerisinde sizinle iletişime geçerek bilgi verecekler. |
Merhabalar, An itibari ile halen tarafımla iletişime geçen olmamıştır. Sanırım ilgisizlik ve takipsizlik devam ediyor. An itibari ile abonelik iptal talebim tarafınıza iletilmiştir. Böyle rezillik olmaz, halen en ufak bir ilgi, alaka yok. Gün sonuna kadar nakil işlemi gerçekleştirilip sinyal alınamazsa abonelik iptal dilekçemin kabulünü ve gereğinin yapılmasını rica ediyorum. IPTAL DILEKCE NO:2663742315 |
Merhabalar, Hizmet kalitesindeki büyük sıkıntılar devam ediyor. Birebir tüm süreci şeffaf biçimde paylaşıyorum ki; TurkNet düşünen forum üyeleri neler ile karşılaşabileceğini, servis sağlayıcının olaylar karşısındaki tutumunu bilsin. Şimdi de abonelik iptal mailimi ABONE NUMARANIZI BULAMADIK diyerek ikinci kez dikkate almıyorlar. Abonelik numaram, iptal mailinde, web sitenizdeki abonelik bilgilerim ile bire bir aynıdır. Bilgilerinizi bulamadık diye bir durum imkansızdır. Turk net kendi sitesinde yer alan abonelik numarasını yalanlıyor. Üstelik kendi web sitenizden abonelik bilgilerimin görüntüsünü de mail ekinde paylaşmama rağmen... Lütfen ilgilileri konu hakkında uyarır ve halen nakil işlemi konusunda destek olamadığınız için iptal dilekçemi bir an önce işleme alabilir misiniz? ABONE NO: 2663742315 |
Merhaba, iptal talebiniz için ilgili birimden arkadaşımız arama sağlayarak size bilgi verdi. Destek kaydınız içinde teknik arkadaşım tekrar arama sağlayacak. |
Merhabalar, 5. kez evrakları eksiksiz iletmeme rağmen şimdi de sistemlerinizden aşağıdaki gibi mail alıyorum. İptal talebine karşılık bu yaklaşım hiç iyi niyetli gelmiyor. < Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın > |
Merhaba, yaşanılan sorun için üzgünüm. Belirtildiği şekilde tekrar dilekçenizi gönderdikten sonra bana bilgi verir misiniz? Bende kontrol ettireceğim. |
Merhaba, Dilekçemi tekrardan hem e-mail hem de fax üzerinden gönderdim. Ayrıca fax servisinden tarafınıza başaarı ile iletildiğine dair bilgi aldım. Yardımlarınızı rica ederim zira sizden başka kimse yardımcı olamıyor. İlginiz için minnettarım. |
Anlayışınız için ben teşekkür ederim. Faks gönderdiğiniz numara bilgisini de paylaşır mısınız? |
Merhabalar, Özelden iletiyorum. Edit: İletilmiştir. |
Numara bilgisini ilgili birimimiz ile paylaştım. Kontrol edecekler. |
Merhaba değerli forum üyeleri, An itibari ile halen iptal talebimi dahi işleme alabilmiş değiller. Nakil işlemi için 18 gün bekledim diye boşuna sitem ediyormuşum; daha abonelik iptali yapamıyorlar nasıl bir düzenin içine düştüysek. Elimde faksın ulaştığına dair kanıtlar mevcut. Böyle giderse BTK ile hukuksal süreç başlatacağım. < Resime gitmek için tıklayın > Burayı okuyan herhangi bir TurkNet yetkilisi var ise bir an önce abonelik iptal işlemlerime yardımcı olsun, zira öyle bir nefret ettim ki yaşadığım bu süreçte, adım dahi yan yana anılsın istemiyorum. (Buradaki görevli arkadaşı hariç tutuyorum, bir tek o ilgileniyor sağolsun) |
Merhaba, iptal dilekçenizin tekrar kontrol edilmesi için ilgili birimimize ilettim. Arkadaşlarım kontrol ederek bilgi verecektir. Güncel bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım. |
Merhabalar, 6 kez mail üzerinden, 1 kez de tarafınıza fax yolu ile ilettiğim iptal dilekçes,ne rağmen az önce tarafıma ulaşan mesaj aşağıdaki gibidir: --Q-- Değerli TurkNet'li, hizmetinizin iptal edilmesi için gönderdiğiniz önlü-arkalı T.C kimlik kartı fotokopinizde iptal dilekçeniz eksik olduğundan iptal başvurunuzu işleme alamıyoruz. --Q-- Şaka gibi gerçekten, kör biri çalışıyor sanırım ilgili birimde. İlettiğim 7 ayrı iptal talebinde de dilekçe mevcuttur. Sanırım uzatarak fatura dönemine sokup ücret talep edielcek ama BTK ile iletişime geçiyorum; 1 kuruş ödemeyeceğim. Elimde ilgili evrakların eksiksiz ulaştığına dair kanıtlar mevcut. |
Merhaba değerli forum üyeleri, An itibari ile 8. kez iptal dilekçesini TurkNet' e göndermiş bulunuyorum. Hem faks yolu hem de e-mail ile. An itibari ile abonelik iptal talebim halen işleme alınmamıştır. Sakın ola ki bu rezil servis sağlayıcının yanından geçmeyin. |
Merhabalar, Kepazelik tam gaz devam ediyor. Turknet' ten gelen mail yine evrak eksikliği olduğunu söylüyor. 8 kez göndermiş ve taraflarına gönderilerimin ulaşmış olması yetmemiş demekki. < Resime gitmek için tıklayın > Bugün iletmiş olduğum eksiksiz e-mail ve ayrıca fax görüntüsü. Böyle rezillik olmaz. < Resime gitmek için tıklayın > İletilen iptal dilekçesinin ulaştığına dair kanıt: < Resime gitmek için tıklayın > |
Üşenmeden hem fax hem de mail yolu ile iptal talebimi iletmeye devam ediyorum. Rezillik de diz boyu devam ediyor. 11. kez evrak ilettikten sonra tarafıma gelen mail aşağıdadır. Allah'ınızdan bulun. < Resime gitmek için tıklayın > |
Merhaba, kimlik fotokopiniz bize ulaşmıştır. Ancak iptal dilekçeniz ulaşmamıştır. Bugün ilettiğiniz iptal dilekçesi 24 saat içerisinde kontrol edilerek sisteme yüklenecektir. |
15/08 tarihinden bu yana basit bir nakil işlemini gerçekleştiremiyor ve şikayetimizi dinleyecek, değer verip üzerine düşecek muhatap alabileceğimiz bir müşteri temsilcisi dahi bulamıyoruz.
Ekipler bir kez eve gelip, ana kutudan internet aktive edilecek, iki güne tamam dediler. Ardından mobil uygulama üzerinden şikayet üstüne şikayet ile 10 gün sonra güç bela TurkNet'in yönlendirdiği ekip arayıp daha önce eve kontrol için gelen görevlinin yaptığı gibi gelip eve bakmak istedi. Daha önce gelip baktınız zaten, aktive edilmesi gerekiyormuş dediğimde ise bir şeyler zırvalayıp o gün evde olmadığımız için uğrayamayacağını ve arıza kaydını kapatmamız gerektiğini söylediler.
Ben bir kullanıcı olarak basit bir nakil işleminin sinir ve stresini bu denli yaşamak ve bu sürece dahil olmak zorunda mıyım?
Nasıl bir hizmet anlayışıdır bu? Tamı tamına 17 gün olmuş nakil talebinde bulunalı.
Belki yetkili birileri vardır da buralarda yardımcı olur.
Yardımcı olan olmazsa da Turknet bağlatmayı düşünen forum üyeleri için bu rezillik burada tarihe not olarak dursun.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eyes-on-you -- 28 Ağustos 2020; 14:20:41 >
Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek