Mesele arkadan vurmaktan öte frene basarak vurmak veya basmadan vurmak. Arkadan çarpan aracın daha çok hasar almasının en büyük sebebi araç frene bastığı zaman öndek...
Mesele arkadan vurmaktan öte frene basarak vurmak veya basmadan vurmak. Arkadan çarpan aracın daha çok hasar almasının en büyük sebebi araç frene bastığı zaman öndeki aracın altına girmesinden dolayıdır. Baydı şu Volvo muhabbeti.
Kazada aracın ezilmemesini marifet sanmak.. kazada araba darbeyi emip absorbe ederek içindekilere zarar gelmesini önler yoksa 1940-50 arasında üretilen arabalar beton gibiydi hala ö...
Kazada aracın ezilmemesini marifet sanmak.. kazada araba darbeyi emip absorbe ederek içindekilere zarar gelmesini önler yoksa 1940-50 arasında üretilen arabalar beton gibiydi hala öyle üretirlerdi birde bu işin yayaya çarpma durumu vs.. var boş kafalara dolu bilgiler fazla gelir
Mesele arkadan vurmaktan öte frene basarak vurmak veya basmadan vurmak. Arkadan çarpan aracın daha çok hasar almasının en büyük sebebi araç frene bastığı zaman öndeki aracın altına girmesinden dolayıdır. Baydı şu Volvo muhabbeti.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xcorp -- 27 Haziran 2020; 17:58:54 >
Kazada aracın ezilmemesini marifet sanmak.. kazada araba darbeyi emip absorbe ederek içindekilere zarar gelmesini önler yoksa 1940-50 arasında üretilen arabalar beton gibiydi hala öyle üretirlerdi birde bu işin yayaya çarpma durumu vs.. var boş kafalara dolu bilgiler fazla gelir
Focusa volvo vurmuşa benzemiyor, focusa suv bir araç vurmuş savurmuş sonra da aradan sıyrılayım derken volvonun solunu traşlamış. Bagaj kapağının üstüne kadar vuracak yüksekliği yok fotoğraftaki volvonun.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >