Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
8
Cevap
954
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Hat Degerleri ve Ping Sorunu
H
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhabalar, son 1-1.5 aydir internetimde sikinti yasiyorum. YAPA profilini daha once degistirebilirken su an sadece standarta alabiliyorum, hizli profili secince hattimin bunu desteklemedigini yaziyor sistem. Hiz testi yaptigimda cogunlukla sonuc olmasi gerektigi gibi cikiyor.

< Resime gitmek için tıklayın >

Fakat nedense siteler (ozellikle yurtdisi) gec yukleniyor, youtube da video kalitesi dusebiliyor. Gelelim en onemli sorun, online oyun problemine, oynadigim iki online oyun var birisi Apex Legends digeri Elite Dangerous, apexde cok fazla ping sorunu yasiyorum.

< Resime gitmek için tıklayın >

Daha dogrusu packet loss (konusu bile var hala cozemediler), latency ve prediction error

Ekran goruntulerinden ilk ikisi aksam saatlerinden digerini ise 1 saat once aldim.

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

Elite Dangerous ise pek internete ihtiyac duymayan belli araliklarla sunucuya ufak paketler gonderen bir oyun, ama ne yazik ki oyunu oynarken bir anda disconnect hatasi alip ana menuye donmek zorunda kaliyorum. Oyunun sunucusu aws kullaniyor, sadece bir tane tracert ornegi ekliyorum.

< Resime gitmek için tıklayın >

Bir kac defa oim destege kayit actim, YAPA profilini oyuncuya cevirdiklerini soylediler ama yukaridaki ekran goruntuleri oyuncu profilindeyken ki sonuclar. Sonrasinda ise her zaman ki gibi sorunun benim bilgisayarim/modemim/kablomda oldugunu soyleyip gecistirdiler. Bende bunun icin DSLAM bilgilerini almak istedim, en azindan modeme gelenle karsilastirabilmek icin fakat onu bile anlamayip modeme gelen hiziniz 14mbit yazip gectiler. Bu da modem arayuzundeki DSL bilgileri

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

Bu durumda ne yapmak gerekiyor? Baska ispleri cozum olarak gormuyorum cunku forum konularina bakinca pek cozum yok gibi duruyor onlarda da

Ayrica 100-120 metre ileride vdsl var fakat bizim sokakta yok sanirim saha dolabinin degismesi gerekiyor bunun icin bir sey yapabilir miyim?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HeiLi -- 10 Mayıs 2020; 16:43:41 >

T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, packet loss sorunu network ekibimiz çalşıyor. ADSL' de uygun ve standart profili secilebiliyor. Hizmetinizi kontrol ederek detaylı bilgi vermek isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Daha oncede pm ile yazistigim arkadasa da yazdim, yukaridaki mesajda da yaziyor, "1-1.5 ay oncesine kadar YAPA profili degistebiliyorum" ama yine yaziyorum. GSM numarami pm ile gonderdim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
4 yıl
Yarbay

Merhaha, paylaştığınız profiller VDSL hizmeti için geçerlidir. Ben hız profilinizi VDSL olarak güncelledim. Modeminizi resetleyerek kurulum VDSL kurulumu yapabilirsiniz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @HeiLi
H
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Modemi yeniden baslattim, fakat adsl baglanti almaya devam ediyor modem, profili hizliya cevirmissiniz. Bunu ben yapmaya calisirken hattiniz desteklemiyor yaziyordu sistem fakat ben yine yeniden tekrar yaziyorum 1-1.5 ay kadar oncesine kadar ''ADSL baglantim'' ile ben bu profilleri degistirebiliyordum. Aslinda derdim profil degil ve ya hizda degil cunku sokagin basindaki dolap degismedikce alacagim hiz en fazla bu, yani bunu o kadar dert etmiyorum. Benim derdim 1-1.5 ay kadar once baslayan online oyunlardaki ping, packet loss ve disconnect problemleri, yurtdisi sitelere ulasimda zorluk yasamam. Ne yazik ki vpn acinca yurtdisindaki sitelere cok daha hizli baglaniyorum ama maalesef oyunlarda pingim cok daha fazla artiyor. Yaptiginiz islem sonucunda hat degerleri ve hiz testi asagidaki gibidir. Aksam ise oyun ici ping testi yapacagim.

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, yaşadığınız sorunu ping tracert sonuçları ile birlikte www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletmeniz durumunda arkadaşlarım kontrol ederek bilgi verecektir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @HeiLi
H
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Iki defa ayni destek talebini actim oim'e iki defa da ayni cevabi aldim. Destek kaydi numarasi:

32921669

Destek kaydi ekran goruntusu

< Resime gitmek için tıklayın >

Bu da daha simdi apex legendsden aldigim ping goruntusu

< Resime gitmek için tıklayın >

Simdi yarin baska bir destek elemani gelip yine ayni seyleri yazacak bana, tekrar tekrar ayni seyleri yasamak istemiyorum. Madem sorun hattimdan kaynakli bunu kanitlayin bana, bende susayim.




Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
H
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Sabahtan bir deneyeyim dedim ve sonuc yine apexten ornek veriyorum

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HeiLi -- 14 Mayıs 2020; 10:38:42 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, en son kaydınız 09.05.2020 desteklediği hız bilgisi verilerek kapatılmıştır. Yaşadığınız sorunu detaylı olarakwww.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletebilir misiniz?




Bu mesajda bahsedilenler: @HeiLi
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.