Rezalet gibi rezalettir Bu kacinci hepsiburada rezaleti Bunlara saglam bi boykot sart oldu |
çok şaşırdım, özellikle satıcısı yine hb olan bir ürün için müşteriye özürler dilemeleri gerekirken ''inceleyeceğiz'' demişler. rezalet gibi r... |
çok şaşırdım, özellikle satıcısı yine hb olan bir ürün için müşteriye özürler dilemeleri gerekirken ''inceleyeceğiz'' demişler. rezalet gibi rezalet. |
Acilen amazon amerikadaki "refurbished" , " used good condition" olayı gelmeli. Neden getirmiyorlar anlamış değilim. Kardeşim bir ürünü bir kişi alıp iade ed... |
Acilen amazon amerikadaki "refurbished" , " used good condition" olayı gelmeli. Neden getirmiyorlar anlamış değilim. Kardeşim bir ürünü bir kişi alıp iade edebilir orada sorun yok. Sen onu tekrar satacaksan belirtmen gerek. Azıcık dürüst olun ya. |
Rezalet gibi rezalettir Bu kacinci hepsiburada rezaleti Bunlara saglam bi boykot sart oldu |
çok şaşırdım, özellikle satıcısı yine hb olan bir ürün için müşteriye özürler dilemeleri gerekirken ''inceleyeceğiz'' demişler. rezalet gibi rezalet. |
Konuyu öne çıkarın arkadaşlar size zahmet. |
UP |
Bende arkadasımızla aynı zamanda aldım. Ürünü sıfır ambalajlı gelen benim.(2 arkadasım daha aldı onlara da sıfır jelatinli geldi) burada hb nin yaptıgı büyük ayıptır kendi satıyor birde ürünü. Whatsap mesajınıda okudum komedi gibiler resmen:) yokuşa sürecekler muhtemelen tüketici hakem heyetinden her türlü alırsın paranı kardeşim skıntı yok. Ayrıca açılmış ürünü adam nasıl kanıtlasın resim ceker sen açtın derler kolayı var. 14 gün İade cayma hakkı diye birşey var ondan bile habersiz bu hepsiburada. Monitor alacaktm bugun bu sebepten vazgectm adamlar ölü piksel cıksa siz yaptınız diyip onuda almaz:) Tekrar geçmiş olsun. |
Bütün gariplikler seni buluyor Erdem ![]() |
Şans abi. Hepsiburada ile daha önce yaşadığım 2 tane problem sonucu THH'ye gittim. Biri devam ediyor, diğeri ret. Adamları mı var anlamıyorum ki. Şimdi de THH'ye gidip, ayıp oranında indirim veya değişim isteyeceğim. Ürün stoklarda yok, ne yapıp ediyorlarsa bulsunlar. Sıfırını teslim etsinler. İade için de zorluk çıkaracakları belli, bari THH'ye bu sebepten gider en olmadı yaşadığım sıkıntıyı gidermeye çalışırım. @avanak_abdi Eyvallah. Whatsapp mesajlarını paylaşsam, forum komple irrite olur. Hep beraber topluca kafayı yeriz burada. @BlackEagle_03 |
arkadaşlar amazon varken hb alınırmı ürün bırkın bu uyanık hb yı |
Bir elin nesi var, iki elin sesi var. |
geçmiş olsun hocam, hepsiburada bu aralar sapıttı banada 2 hafta önce kullanılmış laptop yolladılar hala iadesiyle uğraşıyorum bundan sonra kürdan dahi almam.Direk thhye başvurun hocam hbye kalsa aylarca iade yapmazlar 2 hafta önceki konum:https://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-kullanilmis-urun-gonderdi--142219401 |
|
|
Hocam hiç uğraşmayın beğenmedim seçeneği ile iade edin. Malesef artık böyle oluyor bu işler bende bunu öğrendim. |
Hocam yapılan tamamiyle rezalet ama 14 gün iade hakkınında istisnaları var. Mesela ambalaj, bant, mühür gibi koruyucu unsurları açınca iade edemiyorsun bilgisayar sarf malzemelerinde. İade koşullarını mutlaka okuyun alışveriş yapmadan önce. Yanlış bilgi olmaması açısından yazdım yanlış anlama. |
HB bunu hep yapıyor. Nasıl "iade edilen ürünleri" satmıyorlarmış??? Kaç kez iade edilen cep telefonlarının tekrar satıldığına şahit oldum. Markalaştıktan sonra bu tür olaylar çok olmaya başladı. |
black friday da anında fatura kesip 2 ay hem parama el koydular hem ürünü yollamadılar. ürünün 3. taksidini öderken iadesi gerçekleşti. kasım ayından beri tek siparişim yok kafam kulağım rahat. |
Hepsiburada artık bitmiş durumda bu kaçıncı |
Hiçbirşey demeden iade edin hocam. Aynı sorunu bende yaşamıştım aldığım ürünün kablo girişlerinde çizikler vardi hiçbirşey demeden iade ettim aynı gün para iadesi yaptılar. Başka firmadan satin aldim sonra. |
Her neyse siyah bandı söktüm ve kutu içerisini açtım. Aksesuar - molex, pciex vs. kabloları bulunan - plastik torbanın açık ve amatörce bantlanmış olduğunu gördüm. Daha sonrasında yine forum üyesi olan bir arkadaşıma ürünün nasıl geldiğini sordum. Kendisi ürünün plastik ambalajla kaplı geldiğini sıfır olduğunu söyledi. Oysa ki benim ürünüm bu şekilde gelmemişti.
Daha sonrasında HB müşteri hizmetleirni aradım, durumu anlattım. "Biz ikinci el ürünleri müşterilerimize geri göndermiyoruz, iade gelen ürünleri de yollamıyoruz dedi." İçimden koca bir yav he he çektim. "Tutanak tutturdunuz mu?" diye bile sordu. Klasik Hepsiburada müşteri hizmetleri. Her neyse, yaptıklarının ne kadar ucuz ve adice olduğunu belirttim, yetkililerine bağlanmak istediğimi söyledim. Tabiki bağlamadı. Ürünün incelenmesi için geri göndermemi istedi. Bak bak bak inceleyeceklermiş bir de. Bir musibet bin nasihatten iyidir derlermiş. Bundan sonra değil HB'den PSU, çöp dahi almam.
Whatsapp destek hatlarına bağlandım. Bana verdikleri cevabı görseniz kafayı yersiniz. Ürünün açılıp açılmadığının anlaşılması için distribütöre yollayacakmışım ürünü. Bak bak bak. Aynı zamanda iadenin durumunun ne olacağı konusunda da kesin konuşmuyorlar. İade almayabilirler bile. Servis raporu lazımmış açık olup olmadığı hususunda. Gerçekten komedi bunlar. İade için rapor olmadığı için almayabiliriz dediler. Şaka yapıyorlar bence.
14 günlük yasal iade hakkım ve ürünü kullansam dahi iade şansım var. Bunu da biz mi öğretelim.? Distribütörü aradım, "abi senle dalga geçiyolar hepsiburadayı aramamışsın sanırım biz nerden anlayalım sizden önce kullanıp kullanılmadığını" dedi. Üzerine Linkedin üzerinden Free Premium alarak HB'nın üst düzey yetkililerine mesaj atmaya başladım. Taner timirci, Murat Emirdağ vb. Hepsiburada linkedin kurumsal hesabının altına yorum yazdım.
Ertesi sabah 08.59 da sosyal medyadan ezgi hanım aradı. Ürünün iadesinin kabul edileceğini söyledi. İnceleme kelimesinin yanlış anlaşılmaması gerektiğini belirtti. Ama ben sosyal medyada sesimi duyurmamış olsaydım veya LinkedIn profillerine mesaj atmamış olsaydım uğraşacaklarını hiç düşünmüyorum. Bu tür olaylar dönemler çok arttı. Hepsiburada resmen müşteriyi keriz durumuna sokuyor. İade edilmiş ürünleri Amazon misali kondisyonuna göre ikinci el satmak yerine sıfırmış gibi imaj vermeye çalışıyor. Dolayısıyla da müşteri yemeyince çirkefe yatıyorlar.
Ekşi sözlük başlığımız:https://eksisozluk.com/hepsiburadanin-ikinci-el-urun-gondermesi--6402162
Bana gelen aksesuar plastiği
< Resime gitmek için tıklayın >
Siyah bantla yapılan sıfır gibi göstermek için yapılan amatörlük
< Resime gitmek için tıklayın >
Bu da arkadaşıma ulaşan sıfır plastiğinde ürün
< Resime gitmek için tıklayın >
Siyah bant 2
< Resime gitmek için tıklayın >
Arkadaşıma gelen paketteki şeffaf bant.
< Resime gitmek için tıklayın >
Lütfen konuyu öne çıkaralım arkadaşlar.
Mesajların yayınlanmasının suç unsuru olduğunu bildiğim için yayınlayamıyorum ama bu firmanın yaptığı iğrençliği gözler önüne sereceğim.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erkka -- 11 Mart 2020; 14:35:41 >