Arama butonu
[Pejo] 3 yaşında servis bakımlı aracın, dijital klima kontrol paneli bozulursa beklentiniz ne olur ?
 Sonuçları gör
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
143
Cevap
20435
Tıklama
177
Öne Çıkarma
[Pejo] 3 yaşında servis bakımlı aracın, dijital klima kontrol paneli bozulursa beklentiniz ne olur ?
J
6 yıl (4113 mesaj)
Moderatör
Konu Sahibi

Bu hafta başıma bir olay geldi, sizlerin ne düşündüğünü merak ediyorum.


3 yaşında, servis bakımlı ve 45.000km de olan Peugeot 508 aracımın dijital klima kontrol ünitesi bozuldu. Sorunu kabul ediyorlar "bunu siz boşmuş olamazsınız, fabrikasyon kusur" diyorlar. Ancak benden bir miktar ödeme yapmamı bekliyorlar.


Kusuru kabul ediyorsanız, benden neden ödeme bekliyorsunuz? Aracım servis bakımlı, değiştirmeleri gerekir diyorum.


Bilmiyorum ben mi hatalı düşünüyorum, sizin başınıza gelse ne düşünürdünüz?


Cevap verirken bu bilgilere göre değerlendirebilirsiniz;


Parça fiyatı: 4.000tl
Servis indirimli fiyatı 1.000tl
Çıkma fiyatı 200tl


Ayrıca öne çıkararak da destek olursanız sevinirim.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >

Yeni kasa Fiesta aracım var.

Ön takımdan gelen bir ses için servise götürdüm.Araç 2018 model 45 bin km'de bu arada.Yetkili servis bakımlı ve ilk sahibiyim.Arac...
Yoruma Git
Yorumun Devamı kartalus - 6 yıl +53
Nasıl yani elektronik bir ürün işte bozulmuş, bozulabilir. Ömürlük beklentisi nerden çıkıyor? 4000 tl den 3000 indirim gayet makul. Sizin bozamıcak olmanız parçanın ...
Yoruma Git
Yorumun Devamı oquzdag - 6 yıl +22
Fransız arabası alıp elektronik arıza vermemesini beklemek samanlıkta iğne aramaktan farksız. Bu adamlar araba üretmeyi beceremiyor abicim, o yüzden amerikan pazarında kimse fransız arabası ...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Baller Lifestyle - 6 yıl +11
O
6 yıl (3147 mesaj)
Yarbay

Garantinin bitmesini beklemiş.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
6 yıl (4113 mesaj)
Moderatör
Konu Sahibi

Firmalar artık iyice işin suyunu çıkarmaya başladığını düşünüyorum. Klima kontrol paneli dediğiniz kısım, ömürlük olarak düşünürsünüz değil mi?

Bir çok araçta da böyledir. Kaldı ki bu araç filoda, kiralamacılarda kullanılıyor. Onlarda bile sorun yok... Bana gelince evet fabrikasyon bir kusur kabul ediyoruz ancak sizin ödemeniz gerekiyor.

Saçmalık.



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ozgutozkan
J
6 yıl (8869 mesaj)
Yarbay

Parça fiyatını sizden istiyolar belli ki



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
Z
6 yıl (2907 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Jlozde

Firmalar artık iyice işin suyunu çıkarmaya başladığını düşünüyorum. Klima kontrol paneli dediğiniz kısım, ömürlük olarak düşünürsünüz değil mi?

Bir çok araçta da böyledir. Kaldı ki bu araç filoda, kiralamacılarda kullanılıyor. Onlarda bile sorun yok... Bana gelince evet fabrikasyon bir kusur kabul ediyoruz ancak sizin ödemeniz gerekiyor.

Saçmalık.
Yazılı olarak "kusur bizim ama şu kadar ücret ödemeniz gerekiyor" diye kağıt alın, doğru tüketici mahkemesine....


Bu mesaja 2 cevap geldi.
J
6 yıl (4113 mesaj)
Moderatör
Konu Sahibi

Ses kaydı var aslında.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @zed
K
6 yıl (14903 mesaj)
Moderatör

Ücretsiz değişim olması en mantıklısı ve makbulu olmalı.

Hele ki bir de hatanın kendilerinde olduğunu kabul ediyorlarsa yani fabrikasyon bir sorun ise.

Ahhh ah Fatih pejo nerdesin...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Z
6 yıl (2907 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Jlozde

Ses kaydı var aslında.
Ses kaydı için karşı tarafın izni gerekiyor diye biliyorum. Sonra başınız derde girmesin.



O
6 yıl (3147 mesaj)
Yarbay

Saçmalık tabii sadece araba değil tüm cihazlarda ömürlük üretim kavramı bitti Allaha şükür benim telefon garantinin bitmesine son 1 ay kala anakart yaktı da para iadesi aldım.

Şimdi ampul tuzağı diye bir belgesel var. Anlatılan şey firmaların dayanıksız ürün üreterek daha çok kar etmesi.
https://www.youtube.com/watch?v=O1z3HUSNSyw&app=desktop



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

O
6 yıl (3147 mesaj)
Yarbay

Başka bir servise daha sorun belki farklı cevap alırsınız.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
6 yıl (1 mesaj)
Er

Benim ford da başıma gelmişti 2 gün serviste yattı araba daha sonra çok saçma bi cevapla içine toz kaçmış kullanıcı hatası dediler tabi bende böyle saçma bir cevap olabilir mi bunun içine toz kaçabiliyorsa arabanızda bir sıkıntı var nerden alıyor bu tozu hastamısınız siz servis müdürüyle görüşmek istediğimi söyledim oda saçma bi cevap olduğunu söyledi ve değişimine onay verdi bu arada mağdur olduğum için bana deposu dolu mondeo ikame araç tahsis ettiler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

J
6 yıl (4113 mesaj)
Moderatör
Konu Sahibi

Sanmıyorum. Genel merkezden aradılar. Salı günü tekrar arayacaklar. Ret edeceğim. Çıkma takabilirim veya olduğu gibi kalır. Benim kusurum olmayan bir şeye 1.000tl ödemek mantıklı gelmiyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ozgutozkan
M
6 yıl (14450 mesaj)
Yarbay

5-6 sene garanti veren markalari takdir etmek lazim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
6 yıl (5144 mesaj)
Yarbay

Yeni kasa Fiesta aracım var.

Ön takımdan gelen bir ses için servise götürdüm.Araç 2018 model 45 bin km'de bu arada.Yetkili servis bakımlı ve ilk sahibiyim.Aracı servise aldıktan sonra baş teknisyenle birlikte test ettik ve sorunu teşhis etti kendisi.Arabayı bırakmanız gerekiyor dediler,aracı da her gün kullandığım için ikame araç rica ettim.Sağoslunlar hemen araç ayarladılar.

Ertesi gün servis danışmanım aradı ve aracın direksiyon kutusunun ve direksiyon kolonunun değişeceği bilgisini verdi.Bana sormadan garantiden onayı alıp siparişi geçmişler bile.Otosan'ın bu garanti anlayışı beni son derece memnun etti.Parçalar Türkiye'de ki stoklarda yoktu,Almanya'dan geleceği için Otosan'da devreye girdi.Hem bayi hem Otosan araba bana teslim edilene kadar sürekli iletişimde kaldılar benimle.İnanılmaz memnunum bu hizmetten.

Bayi Gebze Nazer.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.
.
6 yıl (4805 mesaj)
Yarbay

1.5 yaşında benim arabadaki manuel klimanın sıcak-soğuk ayar düğmesi içinden diş atıp sıcakta kilitlendi. Servise gittim direk takır tukur sesler çıkardığından garanti kapsamında yenisi ile değiştirdiler.

Bu arada o klima parçası için konsolun yarısından fazlası söküldü. Aracın tırnakları hassas ise tamirattan sonra trim sesi yapabilir.


Bu planlı dandik üretime kesinlikle katılıyorum. Aynı markanın 18 yaşındaki arabasını da kullanıyorum. İki aracıda 0 km aldım ve sadece ben kullanıyorum. Eskisinde böyle problemler yokken yenisinde var. Birçok parçada bu şekilde garantiden değişti yenisinde.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
6 yıl (1968 mesaj)
Binbaşı

Ben de benzer sorun yasadim.Servis bakimli aracIn 4 yil sonra radyo kumanda tusu bozuldu( Vw polo 2014 ses acma yuvarlak dugme plastik parca catlamis) Servise sordum evet genelde bu oluyor iyi niyet falan yuzde 70ini karsilariz diyorlar.Yaptirmadim duruyor oyle.
Muz cumhuriyetleerinde bu is boyle oluyor hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

W
6 yıl (2197 mesaj)
Binbaşı

Hem sorunun sizden kaynaklanmadığını söyleyip hem de para istiyorlar öyle mi?
Bunlar iflah olmazlardır.



S
6 yıl (3592 mesaj)
Yarbay

Aracınızın garanti süresi bitmiş miydi hocam



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
6 yıl (4113 mesaj)
Moderatör
Konu Sahibi

Evet Hocam. Uzatalım dedim, uzatmadılar. Garanti sanıyorum şubat-nisan gibi bitti. Ben de Temmuz-Ağustos gibi servisi arayıp uzatalım demiştim. Zamanını kaçırdın, uzatamazsın demişlerdi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @shkoksal
S
6 yıl (3592 mesaj)
Yarbay

Üzüldüm hocam. Bu durumda bir miktar ücret talep edilmesi doğru değil mi etik açıdan? Sonuçta garantiniz bitmiş



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Jlozde