|
Yeni kasa Fiesta aracım var. Ön takımdan gelen bir ses için servise götürdüm.Araç 2018 model 45 bin km'de bu arada.Yetkili servis bakımlı ve ilk sahibiyim.Arac... |
|
Yeni kasa Fiesta aracım var. Ön takımdan gelen bir ses için servise götürdüm.Araç 2018 model 45 bin km'de bu arada.Yetkili servis bakımlı ve ilk sahibiyim.Aracı servise aldıktan sonra baş teknisyenle birlikte test ettik ve sorunu teşhis etti kendisi.Arabayı bırakmanız gerekiyor dediler,aracı da her gün kullandığım için ikame araç rica ettim.Sağoslunlar hemen araç ayarladılar. Ertesi gün servis danışmanım aradı ve aracın direksiyon kutusunun ve direksiyon kolonunun değişeceği bilgisini verdi.Bana sormadan garantiden onayı alıp siparişi geçmişler bile.Otosan'ın bu garanti anlayışı beni son derece memnun etti.Parçalar Türkiye'de ki stoklarda yoktu,Almanya'dan geleceği için Otosan'da devreye girdi.Hem bayi hem Otosan araba bana teslim edilene kadar sürekli iletişimde kaldılar benimle.İnanılmaz memnunum bu hizmetten. Bayi Gebze Nazer. |
| Nasıl yani elektronik bir ürün işte bozulmuş, bozulabilir. Ömürlük beklentisi nerden çıkıyor? 4000 tl den 3000 indirim gayet makul. Sizin bozamıcak olmanız parçanın ... |
| Nasıl yani elektronik bir ürün işte bozulmuş, bozulabilir. Ömürlük beklentisi nerden çıkıyor? 4000 tl den 3000 indirim gayet makul. Sizin bozamıcak olmanız parçanın arıza yapmamasını gerektirmez |
| Fransız arabası alıp elektronik arıza vermemesini beklemek samanlıkta iğne aramaktan farksız. Bu adamlar araba üretmeyi beceremiyor abicim, o yüzden amerikan pazarında kimse fransız arabası ... |
|
Fransız arabası alıp elektronik arıza vermemesini beklemek samanlıkta iğne aramaktan farksız. Bu adamlar araba üretmeyi beceremiyor abicim, o yüzden amerikan pazarında kimse fransız arabası almıyor yolda 1 pejo göremezsiniz. Satın aracı bence gidin japon ya da alman alın. |
Garantinin bitmesini beklemiş. |
|
Firmalar artık iyice işin suyunu çıkarmaya başladığını düşünüyorum. Klima kontrol paneli dediğiniz kısım, ömürlük olarak düşünürsünüz değil mi? Bir çok araçta da böyledir. Kaldı ki bu araç filoda, kiralamacılarda kullanılıyor. Onlarda bile sorun yok... Bana gelince evet fabrikasyon bir kusur kabul ediyoruz ancak sizin ödemeniz gerekiyor. Saçmalık. |
| Parça fiyatını sizden istiyolar belli ki |
|
|
Ücretsiz değişim olması en mantıklısı ve makbulu olmalı. Hele ki bir de hatanın kendilerinde olduğunu kabul ediyorlarsa yani fabrikasyon bir sorun ise. Ahhh ah Fatih pejo nerdesin... |
|
|
Saçmalık tabii sadece araba değil tüm cihazlarda ömürlük üretim kavramı bitti Allaha şükür benim telefon garantinin bitmesine son 1 ay kala anakart yaktı da para iadesi aldım. Şimdi ampul tuzağı diye bir belgesel var. Anlatılan şey firmaların dayanıksız ürün üreterek daha çok kar etmesi. https://www.youtube.com/watch?v=O1z3HUSNSyw&app=desktop |
| Başka bir servise daha sorun belki farklı cevap alırsınız. |
| Benim ford da başıma gelmişti 2 gün serviste yattı araba daha sonra çok saçma bi cevapla içine toz kaçmış kullanıcı hatası dediler tabi bende böyle saçma bir cevap olabilir mi bunun içine toz kaçabiliyorsa arabanızda bir sıkıntı var nerden alıyor bu tozu hastamısınız siz servis müdürüyle görüşmek istediğimi söyledim oda saçma bi cevap olduğunu söyledi ve değişimine onay verdi bu arada mağdur olduğum için bana deposu dolu mondeo ikame araç tahsis ettiler |
| Sanmıyorum. Genel merkezden aradılar. Salı günü tekrar arayacaklar. Ret edeceğim. Çıkma takabilirim veya olduğu gibi kalır. Benim kusurum olmayan bir şeye 1.000tl ödemek mantıklı gelmiyor. |
| 5-6 sene garanti veren markalari takdir etmek lazim |
|
Yeni kasa Fiesta aracım var. Ön takımdan gelen bir ses için servise götürdüm.Araç 2018 model 45 bin km'de bu arada.Yetkili servis bakımlı ve ilk sahibiyim.Aracı servise aldıktan sonra baş teknisyenle birlikte test ettik ve sorunu teşhis etti kendisi.Arabayı bırakmanız gerekiyor dediler,aracı da her gün kullandığım için ikame araç rica ettim.Sağoslunlar hemen araç ayarladılar. Ertesi gün servis danışmanım aradı ve aracın direksiyon kutusunun ve direksiyon kolonunun değişeceği bilgisini verdi.Bana sormadan garantiden onayı alıp siparişi geçmişler bile.Otosan'ın bu garanti anlayışı beni son derece memnun etti.Parçalar Türkiye'de ki stoklarda yoktu,Almanya'dan geleceği için Otosan'da devreye girdi.Hem bayi hem Otosan araba bana teslim edilene kadar sürekli iletişimde kaldılar benimle.İnanılmaz memnunum bu hizmetten. Bayi Gebze Nazer. |
|
1.5 yaşında benim arabadaki manuel klimanın sıcak-soğuk ayar düğmesi içinden diş atıp sıcakta kilitlendi. Servise gittim direk takır tukur sesler çıkardığından garanti kapsamında yenisi ile değiştirdiler. Bu arada o klima parçası için konsolun yarısından fazlası söküldü. Aracın tırnakları hassas ise tamirattan sonra trim sesi yapabilir. Bu planlı dandik üretime kesinlikle katılıyorum. Aynı markanın 18 yaşındaki arabasını da kullanıyorum. İki aracıda 0 km aldım ve sadece ben kullanıyorum. Eskisinde böyle problemler yokken yenisinde var. Birçok parçada bu şekilde garantiden değişti yenisinde. |
|
Ben de benzer sorun yasadim.Servis bakimli aracIn 4 yil sonra radyo kumanda tusu bozuldu( Vw polo 2014 ses acma yuvarlak dugme plastik parca catlamis) Servise sordum evet genelde bu oluyor iyi niyet falan yuzde 70ini karsilariz diyorlar.Yaptirmadim duruyor oyle. Muz cumhuriyetleerinde bu is boyle oluyor hocam |
|
Hem sorunun sizden kaynaklanmadığını söyleyip hem de para istiyorlar öyle mi? Bunlar iflah olmazlardır. |
| Aracınızın garanti süresi bitmiş miydi hocam |
| Evet Hocam. Uzatalım dedim, uzatmadılar. Garanti sanıyorum şubat-nisan gibi bitti. Ben de Temmuz-Ağustos gibi servisi arayıp uzatalım demiştim. Zamanını kaçırdın, uzatamazsın demişlerdi. |
| Üzüldüm hocam. Bu durumda bir miktar ücret talep edilmesi doğru değil mi etik açıdan? Sonuçta garantiniz bitmiş |
3 yaşında, servis bakımlı ve 45.000km de olan Peugeot 508 aracımın dijital klima kontrol ünitesi bozuldu. Sorunu kabul ediyorlar "bunu siz boşmuş olamazsınız, fabrikasyon kusur" diyorlar. Ancak benden bir miktar ödeme yapmamı bekliyorlar.
Kusuru kabul ediyorsanız, benden neden ödeme bekliyorsunuz? Aracım servis bakımlı, değiştirmeleri gerekir diyorum.
Bilmiyorum ben mi hatalı düşünüyorum, sizin başınıza gelse ne düşünürdünüz?
Cevap verirken bu bilgilere göre değerlendirebilirsiniz;
Parça fiyatı: 4.000tl
Servis indirimli fiyatı 1.000tl
Çıkma fiyatı 200tl
Ayrıca öne çıkararak da destek olursanız sevinirim.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >