1. sayfa
| Takipteyim |
|
Sente attığında araç zor çalışır gürültülü çalışır . Sıkıntın ne bilmiyorum ancak arabayı vurdurmaktan dolayı oluyor bu durum. Devamlı akü bitince vurdurursan bir bakmışsın sente atmış. |
|
Tiriger değişiminden sonra oldu diye yazmıştım ama vurdurma nerden çıktı anlamadım. Akü saplan hiç vurdurmadım da tiriger değişiminden sonra |
| Hafif bi fakirlik var yalnız o da normal. Hava sıcaklığı motor sıcaklığına göre çizgiler üst üste biniyor hafif zengin hafif fakir kalıyor. Normal yani o |
|
| Yazdığın yazıya bakarsan okadar karmaşık ki anlamak imkansız. Triger yazısı fotoğrafın üzerinde kalmış cümle aşağıdan devam ediyor. Araç zor çalışıyorsa sente atmıştır. |
|
Benim değil sayfayı tasarlayanın hatası 😃 Reaimler ile yazılar örtüşsün diye uğraştım. Zor çalışma yok güç düşüklüğü var. Dipnot bizim motorlarda tiriger kopsa dahi motora bir şey olmuyor. Dolayısıyla sente 3 diş dahi atlasa subap vurma yapmıyor |
| Soğukken sıcakken uzun yol yaparken şehir içi gezerken baktım haritaya en fazla bu kadar oyunuyor hocam ona da dediğüm gibi yağacak bir şey yok obd destekli kit değil bu neticede enjektörler de valtek yani eldeki malzeme bu 😃 |
| Ozaman değiştirdiğin kayış triger değil. Triger dediğin kayış piston hareketi ile subapların açılıp kapanmasını sağlar. Koltuğu an piston kafası supablara vurur. Sana burda motor dersi vermeyeyim internetten bak.öte yandan güç düşüklüğü baskı balatadan da olur . İlla motordan olacak değil. Aracın yaşı itibari ile zaten motordan tam verim alamazsın illa segmanlardan birinde kaçak vardır... |
|
Kardeşim ben değiştirdiğim kayışı da biliyorum resmini de attım zaten. Senden ders alacak da değilim. Bizim motorlarımızın yapısı gereği tiriger kopsa dahi subaplar pistonlara vurmuyor. Adamlar öyle tasarlamış aynı ladalar gibi. Ayrıca baskı balatam ateşlemem sağlam. Motorum zaten sıfır açıp bakınca kendi gözümle de gördüm. Burda amacın yardımcı olmak değilse cevap verme geç. Karşındaki adam nasıl biri bilmeden böyle yazman hoş değil. |
< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
1. sayfa
Aracın subap ayarı ve periyodik bakımı yapılmıştı güçte değişim olmadı.(tiriger
< Resime gitmek için tıklayın > devirdaim buji takım conta yağ su vs değişti) Ateşleme kontrol edildi lpg yol ayarı yapıldı ama bişeyler eksik. Ne gücü değişti ne yakıtı.
Can sıkıntısına senteyi kontrol etmek geldi aklıma. Egzantirik kasnağınsaki çentik kapaktaki çentiğe denk gelecek volvant dişlisindeki çentik de en büyük üçgen e yani 0° ye denk gelecek araç o şekilde senteye alınıyor.
< Resime gitmek için tıklayın >
Benim egzantirik sentede iken volvant 5° ye denk geliyor.
< Resime gitmek için tıklayın >
Ben mi yanlış biliyorum yoksa benim sente bir diş atlamış mı?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >