Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
12
Cevap
3224
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Sente ayarı kaçık mı?
M
6 yıl (888 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Araç 1.2 8v 75hp (178b5000) siena
Aracın subap ayarı ve periyodik bakımı yapılmıştı güçte değişim olmadı.(tiriger
< Resime gitmek için tıklayın > devirdaim buji takım conta yağ su vs değişti) Ateşleme kontrol edildi lpg yol ayarı yapıldı ama bişeyler eksik. Ne gücü değişti ne yakıtı.
Can sıkıntısına senteyi kontrol etmek geldi aklıma. Egzantirik kasnağınsaki çentik kapaktaki çentiğe denk gelecek volvant dişlisindeki çentik de en büyük üçgen e yani 0° ye denk gelecek araç o şekilde senteye alınıyor.
< Resime gitmek için tıklayın >
Benim egzantirik sentede iken volvant 5° ye denk geliyor.
< Resime gitmek için tıklayın >
Ben mi yanlış biliyorum yoksa benim sente bir diş atlamış mı?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

P
6 yıl (6327 mesaj)
Yarbay

Takipteyim



S
6 yıl (17632 mesaj)
Yarbay

Sente attığında araç zor çalışır gürültülü çalışır .

Sıkıntın ne bilmiyorum ancak arabayı vurdurmaktan dolayı oluyor bu durum. Devamlı akü bitince vurdurursan bir bakmışsın sente atmış.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
6 yıl (10274 mesaj)
Yarbay

bu ekrana göre LPG ayarınız bozuk.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
6 yıl (888 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Tiriger değişiminden sonra oldu diye yazmıştım ama vurdurma nerden çıktı anlamadım.
Akü saplan hiç vurdurmadım da tiriger değişiminden sonra



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sissil
M
6 yıl (888 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Hafif bi fakirlik var yalnız o da normal. Hava sıcaklığı motor sıcaklığına göre çizgiler üst üste biniyor hafif zengin hafif fakir kalıyor. Normal yani o



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mr.big
M
6 yıl (10274 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: mikailhanaltınkaya

Hafif bi fakirlik var yalnız o da normal. Hava sıcaklığı motor sıcaklığına göre çizgiler üst üste biniyor hafif zengin hafif fakir kalıyor. Normal yani o
siz öyle diyorsanız. tamam. 👍



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
6 yıl (17632 mesaj)
Yarbay

Yazdığın yazıya bakarsan okadar karmaşık ki anlamak imkansız. Triger yazısı fotoğrafın üzerinde kalmış cümle aşağıdan devam ediyor. Araç zor çalışıyorsa sente atmıştır.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sissil -- 13 Kasım 2019; 8:14:46 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mikailhanaltınkaya
M
6 yıl (888 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Benim değil sayfayı tasarlayanın hatası 😃
Reaimler ile yazılar örtüşsün diye uğraştım.
Zor çalışma yok güç düşüklüğü var.
Dipnot bizim motorlarda tiriger kopsa dahi motora bir şey olmuyor. Dolayısıyla sente 3 diş dahi atlasa subap vurma yapmıyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sissil
M
6 yıl (888 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Soğukken sıcakken uzun yol yaparken şehir içi gezerken baktım haritaya en fazla bu kadar oyunuyor hocam ona da dediğüm gibi yağacak bir şey yok obd destekli kit değil bu neticede enjektörler de valtek yani eldeki malzeme bu 😃



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @mr.big
S
6 yıl (17632 mesaj)
Yarbay

Ozaman değiştirdiğin kayış triger değil. Triger dediğin kayış piston hareketi ile subapların açılıp kapanmasını sağlar. Koltuğu an piston kafası supablara vurur. Sana burda motor dersi vermeyeyim internetten bak.öte yandan güç düşüklüğü baskı balatadan da olur . İlla motordan olacak değil. Aracın yaşı itibari ile zaten motordan tam verim alamazsın illa segmanlardan birinde kaçak vardır...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mikailhanaltınkaya
M
6 yıl (888 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Kardeşim ben değiştirdiğim kayışı da biliyorum resmini de attım zaten. Senden ders alacak da değilim.
Bizim motorlarımızın yapısı gereği tiriger kopsa dahi subaplar pistonlara vurmuyor. Adamlar öyle tasarlamış aynı ladalar gibi.
Ayrıca baskı balatam ateşlemem sağlam. Motorum zaten sıfır açıp bakınca kendi gözümle de gördüm. Burda amacın yardımcı olmak değilse cevap verme geç. Karşındaki adam nasıl biri bilmeden böyle yazman hoş değil.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikailhanaltınkaya -- 13 Kasım 2019; 18:28:7 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @sissil
M
6 yıl (888 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: sissil

Ozaman değiştirdiğin kayış triger değil. Triger dediğin kayış piston hareketi ile subapların açılıp kapanmasını sağlar. Koltuğu an piston kafası supablara vurur. Sana burda motor dersi vermeyeyim internetten bak.öte yandan güç düşüklüğü baskı balatadan da olur . İlla motordan olacak değil. Aracın yaşı itibari ile zaten motordan tam verim alamazsın illa segmanlardan birinde kaçak vardır...
Anlamamkta ısrar ediyorsan da bak bu motor içi. Subaplar kapakla sıfır değil tam açık olduğu zaman dahi kapağın içinde kalıyor. Bu yüzden motora bir şey olmuyor tiriger kopsa dahi.Motor dersini kim kime verecek anlayadım ben.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.