1. sayfa
| Fazla germisler . |
| Geçmiş olsun. Büyük ihtimalle üretim hatasına benziyor. Yazılar yeni duruyor. Normal kullanma şartlarında bu hale gelmesi imkansız desek yeridir. |
| Teşekkürler. Servis vitesi 5ten 3’e atmışsınız aracı bağırtmışsınız yada arabayı vurdurtmuşsunuz zorlamışsınız ondan olmuştur dedi ama dayım sakin kullanır. Bu sayılanlardan hiçbirini de yapmamış. Üretim hatası demedi servis. Ben de soruyu forum ahalisine sorayım dedim. |
| ilk defa görüyorum böyle bir şey çok şaşırdım |
| 2 ay 2015 model symbol vurdurtarak çalıştırdım hep ,böyle bir sorun olmadı.5 den 3 e atmak da ne bileyim saçma amatör bile yapmaz öyle şeyi |
| Tamamen triger üretiminden kaynaklı. İşim geregi trigger, zincir v.b. ekipmanların içindeyim. Üretim hatasından kaynaklı. Ne kadar zorlanırsa zorlansın dişli kasnak saglam olduktan sonra triger sıyırmaz. |
|
Üretici 8-10 yılda bir değişiyor diyor. 4 Yılda bir değiştirmeyin riski arttiriyorsunuz derken işte tam da bundan bahsediyordum. Benim akraba da değiştirdikten bir süre sonra koptu. Kedi girmiş demişler, özel servis olduğundan parası cebinden çıktı. Ne tesadüftür ki yıllardır girmeyen kedi triger değişimini denk getirmiş. Ya kayışı fazla gerdiler ya da değiştirmedikleri rulman vardı yeni kayışla fazla baskı bindiginden, kilitlendi. Parça üretim hatası ihtimali düşük bence. |
|
|
|
4 sene sonra 57. 000 km de koptu. Fazla germişler dendi. Ömrü 5 sene veya 90.000 km |
|
1. sayfa
Not: araç vurdurulmadı aküsü de bitmedi
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >