1. sayfa
116'nın getireceği arkadan itişten ne bekliyorsun ki hocam |
116'nın getireceği arkadan itişten ne bekliyorsun ki hocam![]() |
İkisi çok farklı amaçlara hitap eden araçlar. Polo için konuşacak olursak deli gibi giden, koltukları ve içinin tasarımı, bence güzel, F20 karşısında bunlardan başka herhangi bir üstünlüğü olmayan bir model. GTI kullanma fırsatım olmadı fakat duyduğuma göre sürekli olarak bir torque steer ve kafadan yüzercesine kayma eğilimde olan bir araç. F20 öncelikle premium bir markanın modeli. Yürüyeni ve ve kalitesini poloyla karşılaştırmak abes kaçar. Ben olsam 116i'ye yaklaşmazdım N54 çok narin bir makine. Özellikle ilk serilerde çok fazla sorun çıkma riski mevcut. Fakat, sürüş keyfi olarak poloyla mukayese edilmez. Yanlama falan düşüncesi varsa, kuruda tutan lastikle fazla bir beklenti olmasın fakat ıslakta eğlendirir. 80 liraya da düzgün bir F20 bulunabileceğini zannetmiyorum. |
“116 nin getireceği arkadan itişten ne bekliyorsun ki “ yorumu açık bir şekilde acizliktir. Bu tarz yorumları herhangi bir yerde tekrarlamamanız temennisiyle. |
Polo gti 208 gtiya oranla acayip yola yapisiyor, fazla yakiyor ve sanziman dsg 7 ileri. Son surat meraki yoksa (duz yolda 220, yokus asagi 250 yi geciyor) ara hizlanmalar keyif veriyorsa sanziman disinda guzel alet polo. Tabi gaza basinca bmwdeki gibi arkadan birisi itiyor hissini vermez, zaten 136 beygirlik bmwnin bu hissi ne kadar verecegi de mechul |
|
|
|
|
![]() |
|
Birileriyle kapışmak hoşuna gidiyorsa polo gti al arabayı Antalyada 3 serisi bmw ile kapışırken rast geldim bmw fark kapatamadı stage3/4 hali ile bu arabayı geçecek fazla araç olmaz. Arkadan itiş zevk meselesi bazısı olmazsa olmaz gibi davranıyor. Amaç yanlamak ise bmw daha iyi tercih olur tabi deneyimin yoksa kaza riskini göze alman lazım... |
Her gun piste mi gideceksin gunluk kullanim mi ona gore cevap vereyim |
Polo gti yağ yakan motor dsg şanzıman başına bela arıyon herhal gardaşım sen Ya f20 al yada giulietta bak |
F20 116i'yi altlarda gelen 220 tork, kısa yakın ilk 3 vites ve elektronik kilitle işi bilen gayet tatlı yanlatıyor hatta virajlı yollarda bir kere alıştın mı çok güzel dengeliyorsun arkasını gazla. Sport+ modun bir açıdan sonraki müdahelesine güvenerek baya da güzel oynuyorsun şasiyle korkmadan. Eski 1.6-1.8 atmosferik tam açık diferansiyel 316Ci, E87 116i'ler sanıp boş yazmış kullanmayanlar. Onlarda arkadan itiş iyi ağırlık dağılımı harici işe yaramazdı, 2012'den sonraki turbolu modeller gayet eğlenceli. Polo GTI'ın sabıkası kabarık ama acayip zevkli bir motoru var. Kullandığım en zevkli donwsized motordur, her devirde koparır gider, 7000'lere kadar boğulmadan çevirir, kompressor vızıltıları yayar. Yağ yakmasıydı, piston kırmasıydı olur mu olmaz mı oraları bilemem bazı motor kodları daha sorunlu, bazıları ise revize edilmiş deniyor. Neticede hızlı yaşayıp genç ölen türden bir motor. F20'ye oturunca spor otomobil gibi hissettirir, ondan Polo GTI'ı geçersen ticari araç gibi gelir oturuşu. Ancak düzde de GTI acayip tatmin ediyor bam güm vites geçişleri ve hırçın motorla, minyatür Nissan GTR gibi. Herhalde bir kaç günlüğüne kullanacak olsam Polo GTI diyebilirdim, virajlarda pek bir odun olmasına rağmen. Sahip olmak için ise BMW. Racechiple sorunsuz 170hp'lere çıkıyor zaten güç istersen. |
f20 116i yazılımla beraber o gücü bu paralara alabileceğin tek güncel arkadan çekişli araç, tabi arkadan çekişe geçerken herkes sabah akşam yanlayacağını zannediyor ama iş öyle olmuyor leon sonrası polo da dar gelecektir, leon un motoru ne bilmiyorum ama 1.4 tsi ise biraz oynayarak onu da iş görür hale getirebilirsin performans olarak |
Sürmesini bilene cok şey vadediyor. https://m.youtube.com/watch?v=n37zHTs-UPo |
1. sayfa
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >