Delta Servis garantili Galaxy s9 plus telefon almıştım. cihazda ahize problemi çıktı. 20 nisandan beri serviste bekliyor. Her aradığımda bu hafta kesin teslim ediyoruz diye oyalıyorlar. Müşteri memnuniyeti umurlarında değil. Çok rahat yalan söylüyorlar. Yedek cihaz gönderdik diyorlar. o bile yalan gelmiyor. olan müşterinin zamanına, emeğine ve parasına oluyor. yaşadığımız sinir ve stres de cabası oluyor. Arkadaşlar servis hiç kurumsal değil. Ankara Balıkçıoğlu'ndaki telefon tamircileri gibi davranıyorlar. Ben tüketici hakem heyetine başvurdum. Sakın ola delta servis garantili cihaz alayım demeyin. Alacaksanız da garantisiz cihaz aldığınızı bilerek alın. < Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Ben de Delta servis garantili cihaz kullandım bir süre. Müşteriye zerre değer vermeyen, ne yaptığı belli olmayan arka mahalle dükkanı sanırım. Hiç tavsiye etmiyorum.
bu devirde garantili (vergili) cihaz alınmaz. mi 8 se kayıtlı 1500 tl ama garantili olunca 3000 leri görmüştü. mi 9 se 2050 tl şu an kayıtlı. garantili fiyatlarına siz bakın. devlete garantiye bi ton para vermeyin. garantisiz alın sorun çıkarsa kendi paranızla yaptırırsınız.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.