| Kaldırıma park etmeyiver hocam |
| Üstte en iyi air diyen üyeyle, Ünal Turan vb. gibi piyasada ki adamlar aynı kafa yapısında ki adamlardır. Soğuk press, orijinal yay kesme, spor yay kesme, air, komple düz boru ... |
| Üstte en iyi air diyen üyeyle, Ünal Turan vb. gibi piyasada ki adamlar aynı kafa yapısında ki adamlardır. Soğuk press, orijinal yay kesme, spor yay kesme, air, komple düz boru çakma varexli egzoz sistemi, replika jant gibi ucuz uygulamaları modifiye sananlar sayesinde piyasa da stok ve sade halde bile güzel olan araçların içinden geçmeye başladılar. |
| Tüm konforu öldürüyor. Coilover vs işler tamam güzel görünüyor fakat içinde şahin gibi seke seke gidecek hiçbir kaldırıma va çıkamayacak park edemeyeceksem neden 100 binlik araç aldım ki mantığı oluşturuyor bende. |
|
Bencede o yuzde. Orjinale geri dönmek zorunda kaldim |
| Kaldırıma park etmeyiver hocam |
|
Benim araçta da eibach pro kit var. önden 2.5-3cm anca alçaldı. Millet aracın yüksek duruyor diyor o halde ön tamponu 3 ayda bir alt çizgiden aşağı boyuyorum. Bi de bu yayları kestirsem ne olur bilemedim |
| özellikle istanbul'da akıllıca bir iş değil spor yay takmak ya da kestirmek. her yere sürter eder, tümseklerden yan yan geçersin vs. anca görüntü olarak güzel duruyor. bir de fazla sert kullanıyorsan yol tutuşunu etkiliyor o kadar. |
|
En iyisi air Edit: Kapak jantli buzdolabı gibi araçlara binen şirket çalışanları beni sevmemişler hepsi birden üzerime geliyor |
| Üstte en iyi air diyen üyeyle, Ünal Turan vb. gibi piyasada ki adamlar aynı kafa yapısında ki adamlardır. Soğuk press, orijinal yay kesme, spor yay kesme, air, komple düz boru çakma varexli egzoz sistemi, replika jant gibi ucuz uygulamaları modifiye sananlar sayesinde piyasa da stok ve sade halde bile güzel olan araçların içinden geçmeye başladılar. |
Air yapılmış arac bombadir. Ailemi öyle bir araca bindirmem sahsen. Canimiz ucuz degil bizim. |
| cahilliğinden |
| Vogtland var bende on 2.5 mm, arka 4mm kisa. Goruntu fena, konfor da fena. |
Konu sahibi arabanın altını surtmesinden, konforsuzluktan bahsetmiş. Bu açıdan air daha mantıklı istediğin zaman indirip kaldıra biliyorsun. Ayrıca soğuk pres, helezon kesmeye nazaran "en iyisi air" diye düşünüyorum |
Air yerine kaliteli coilover taktırmak ayarını da bilen birine yaptırmak ( araca ve amaca göre ) en mantıklısı ve güvenlisidir. Bu beni kesmedi derseniz de ufakta olsa katkı ve psikolojik rahatlama için ön arka kule gergisi takarsınız araba olur size ok gibi. |
|
| Cahil cahil konuşma |
|
|
| böyle çok daha seksi duruyor bence, keşke söktürmeseydiniz. |
|
Şuan tek tek marka sayamayacağım daha sonra editlerim. |
< Resime gitmek için tıklayın >
Tatli olmuş ama yay kesik bu gercekle binmeye devam edemem.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >