İstanbul'dan Batum yapmıştık forumdan bir arkadaş ile. 18 saat sürmüştü. KM'yi hatırlamıyorum da gitmemiz gelmemiz orada gezmemiz hepsi dahil 3800 km falan tutmuştu. Akıl sağlığ...
İstanbul'dan Batum yapmıştık forumdan bir arkadaş ile. 18 saat sürmüştü. KM'yi hatırlamıyorum da gitmemiz gelmemiz orada gezmemiz hepsi dahil 3800 km falan tutmuştu. Akıl sağlığı ile ilgili bir sorun yok yani. O mesafeleri kamyoncular iş için kat ediyor. Tabii durmaksızın değil belki ama kamyondan inmeksizin gidiyorlar.
1100 km yi tek sofor olarak bol molali şekilde gittim. 20 saat falan sürdü gidiş. Malatya dan geze geze Antalya kemere gitmiştim. Gittiğimde direk birşeyler yiyip hava kararana kadar deniz havuz dolanıp durdum. Beni pek yormadi açıkçası. Yolda uyukladigim bir yer de olmadı.
İstanbul'dan Batum yapmıştık forumdan bir arkadaş ile. 18 saat sürmüştü. KM'yi hatırlamıyorum da gitmemiz gelmemiz orada gezmemiz hepsi dahil 3800 km falan tutmuştu. Akıl sağlığı ile ilgili bir sorun yok yani. O mesafeleri kamyoncular iş için kat ediyor. Tabii durmaksızın değil belki ama kamyondan inmeksizin gidiyorlar.
sabah adana'dan çıktım önce çoruma ordan ankaraya sonra istanbula 1300 km civarı idi gece 10 gibi varmıştım yanlızca çorumda 1 saat mola verdim işlerimi gördüm.ankaradan sonra yol görmekten bıktım,git git bitmiyor.hele sonlara doğru yüksek hızlarda kullandım ki hiç adetim değildir.Fazla yol insanı çok yoruyor.
Linz- antalya 2700 civari km sanirim istanbula kadar molasız 20 saat sürmüştü( gümrükte beklemeler oldu) istanbulda mola ordan antalya resmen pert oldum. Yeşil pasaportun varsa sıkıntı olmuyor damga vuruyolar geçiyorsun direk ama bordo pasaport için transit vizeler alman gerekiyor önceden . Ülkelerin kurallarini bil ama geçtigin sırpta hiz sinirini fazla aşarsan aksam nezarete sabah mahkemeye cıkarsın ;)
Bir insanın gideceğinden dğl de sadece merakından neden böyle bişey gelirki aklına ? Bir de başlıkta ayrı konu içeriğinde farklı soru sormuşsun bu da bonusu :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selamolsun1 -- 28 Aralık 2017; 23:13:52 >
sabah 6:30 da kalmıştım akşama kadar çalışmıştım 10 gibi yatıp 04:00 gibi yola çıkacaktım yattım uyku tutmadı bindim arabaya durmadan atinaya gitmiştim 1200 km falan 22 de yola çıkıp ertesi gün öğlen 2-3 gibi varmıştım km değil ama sabah 6:30 da kalkıp hiç uyumadan o kadar süre nasıl araba kullandım ben de kendime hayret ettim
Arabanın bakımları yapılmış olsun, herşeyini biliyor olun ( geçmiş bakımlar, değişenler vs. ) isterse 1970 model olsun 2200 km gidilir yalnız belli aralıklarla hem kendinizi hem arabanızı dinlendirirseniz işiniz daha garanti olur.Bir de yedek radyatör hortumu, v kayışı, fren hid. gibi şeyleri bagajınızda bulundurmanızda fayda var. ( Tabii araç 2010 ve üstüyse gerek yok diye düşünüyorum sadece su olsa yeter. )
Linz- antalya 2700 civari km sanirim istanbula kadar molasız 20 saat sürmüştü( gümrükte beklemeler oldu) istanbulda mola ordan antalya resmen pert oldum. Yeşil pasaportun varsa sıkıntı olmuyor damga vuruyolar geçiyorsun direk ama bordo pasaport için transit vizeler alman gerekiyor önceden . Ülkelerin kurallarini bil ama geçtigin sırpta hiz sinirini fazla aşarsan aksam nezarete sabah mahkemeye cıkarsın ;)
bükreş belgrad prizren yamıştım bizim tabirle yardıra yardıra balkanlarda bütün ülkelerde gayet süratli kullandım hiç problem yaşamadım hatta arnavutlukta ulan bunlarda radar falan da yoktur diye polise baka baka tam gaz geçmiştim bilmiyorum şansta vardır tabi hiç denk gelmedi ama avrupa da yalan kuzu gibi kullanmak gerekli 1 kere yedim kiralık arabaydı şak diye çektiler kredi kartından 400 lira
Antakya ankara yaptım sabah gidip akşam döndüm 1300 km felan toplam o zaman otobanda hız sınırı yok tabi 10 saat felan sürdü git gel yolda geçen süre ve çok yoruldum D segmenti araç bile yetersiz bu kadar uzun yollar için en az E segmenti gerek bence tabiki surekli uzun yol yapmiyoruz bu benim düşüncem
Linz- antalya 2700 civari km sanirim istanbula kadar molasız 20 saat sürmüştü( gümrükte beklemeler oldu) istanbulda mola ordan antalya resmen pert oldum. Yeşil pasaportun varsa sıkıntı olmuyor damga vuruyolar geçiyorsun direk ama bordo pasaport için transit vizeler alman gerekiyor önceden . Ülkelerin kurallarini bil ama geçtigin sırpta hiz sinirini fazla aşarsan aksam nezarete sabah mahkemeye cıkarsın ;)
bükreş belgrad prizren yamıştım bizim tabirle yardıra yardıra balkanlarda bütün ülkelerde gayet süratli kullandım hiç problem yaşamadım hatta arnavutlukta ulan bunlarda radar falan da yoktur diye polise baka baka tam gaz geçmiştim bilmiyorum şansta vardır tabi hiç denk gelmedi ama avrupa da yalan kuzu gibi kullanmak gerekli 1 kere yedim kiralık arabaydı şak diye çektiler kredi kartından 400 lira
Avrupada öyle hocam kamera var bazi noktalarda otobanda şak diye cekıyor plakaya cezayi sehir iclerinde daha fazla hatta ama sırpdan geçmek zorunda kalırsaniz dikkatli olun avrupa birliği üyesi değiller zaten. Dağ yollarinda yola çivi atıyorlar lastik patlıyor 1 km ötede lastikci tabelasi beliriyor birden ve 500 euroya lastik kitliyorlar yolunu bulmus halki :) poliside aynı olur olmadik yerlere tuzak gibi radar yerleştiriyor hız sınırını cok aştiysan zaten 1 gün hapis cezasi var ama rüşvetle yırtıyorsun. Polisler iyi türkçe biliyor bu arada :D
en fazla tek başıma iki mola ile ığdır-erzurum-ankara yaptım yaklaşık 1200km , 208 ile sanırım 14-15 saat sürmüştü , eve vardığımda 16-17 saat uyumuştum tek seferde 2200 km için çıkarsın da nerede nasıl kaza yaparsın bilemem artık
Sonra da 3 gün bitkisel hayatta başarılar dilerim😀😀😀
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bir de başlıkta ayrı konu içeriğinde farklı soru sormuşsun bu da bonusu :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selamolsun1 -- 28 Aralık 2017; 23:13:52 >
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
akşama kadar çalışmıştım
10 gibi yatıp 04:00 gibi yola çıkacaktım
yattım uyku tutmadı bindim arabaya durmadan atinaya gitmiştim 1200 km falan
22 de yola çıkıp ertesi gün öğlen 2-3 gibi varmıştım
km değil ama sabah 6:30 da kalkıp hiç uyumadan o kadar süre nasıl araba kullandım ben de kendime hayret ettim
Motorsikletle ise benzin dolumu haricinde molasız 801 km yol yapmıştım. Sonrasında üşenmeyip bir de akşam 40 km kadar daha yaptım.
Çok bir şey olmuyor.
2 sene önce Türkiye Best Pilot Cup’da 1 sezon yarıştım prokart ile. Yarış 6 saat sürüyordu. Bildiğiniz 24 saat lemans yarışlarının minyatürü.
2 saat yarışıp etap bitince asfalt üzerinde yorgunluktan yarım saat kestirdiğimi hatırlıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
bükreş belgrad prizren yamıştım bizim tabirle yardıra yardıra
balkanlarda bütün ülkelerde gayet süratli kullandım hiç problem yaşamadım
hatta arnavutlukta ulan bunlarda radar falan da yoktur diye polise baka baka tam gaz geçmiştim
bilmiyorum şansta vardır tabi hiç denk gelmedi
ama avrupa da yalan kuzu gibi kullanmak gerekli 1 kere yedim kiralık arabaydı şak diye çektiler kredi kartından 400 lira
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MKVll -- 28 Aralık 2017; 23:20:13 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Avrupada öyle hocam kamera var bazi noktalarda otobanda şak diye cekıyor plakaya cezayi sehir iclerinde daha fazla hatta ama sırpdan geçmek zorunda kalırsaniz dikkatli olun avrupa birliği üyesi değiller zaten. Dağ yollarinda yola çivi atıyorlar lastik patlıyor 1 km ötede lastikci tabelasi beliriyor birden ve 500 euroya lastik kitliyorlar yolunu bulmus halki :) poliside aynı olur olmadik yerlere tuzak gibi radar yerleştiriyor hız sınırını cok aştiysan zaten 1 gün hapis cezasi var ama rüşvetle yırtıyorsun. Polisler iyi türkçe biliyor bu arada :D
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >