Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
14
Cevap
1774
Tıklama
0
Öne Çıkarma
..
Ç
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Çekilin Ben Tercümanım -- 20 Temmuz 2018; 15:43:22 >

D
8 yıl
Yarbay

Bu tt fazla oldu artık. Turknet'in bir şekilde bu zorbalığa karşı koyması lazım. Yapılan sahtekarlıkları, engellemeleri, tehdit ve şantajları bütün ülkeye ifşa etsin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Ç
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Kesinlikle katılıyorum, ağzına sağlık!




Bu mesajda bahsedilenler: @Dr. Boone
Ç
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

< Resime gitmek için tıklayın >

Bu da şimdiki hat değerlerim. Böyle bir şey ile karşılaşan var mı? Yani vdsl hatta 5mbit hız alabilmeyi beceren oldu mu? Neyse güldük, eğlendik, artık birinin çıkıp tamam tamam şakaydı demesi lazım.



D
8 yıl
Yarbay

Bir Türk Telekomünikasyon A.Ş. zorbalığı daha. Lütfen çözüm odaklı bir şekilde ilgilenin. @TurkNetDestek




Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
8 yıl
Yarbay

Merhaba, yaşamış olduğunuz performans problemi ile ben ilgileneceğim. Arkadaşlarıma hizmetinizi incelemeleri için talep oluşturmam gerekiyor. GSM numaranızı PM üzerinden yaşamış olduğunuz sorunuda belirterek iletir misiniz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Ç
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Talep zaten oluşturuldu. Sonuç bekliyorum bakalım.




Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
D
8 yıl
Yarbay

Bu hatta daha önce 75 mbit hız aldığını söylemiş. Mevcut değerlerle tabiki bu hızı alabilmesi imkansız, bu da port değişikliğini gösteriyor bence. Devre daha uzak bir saha dolabına bağlanmış olabilir veya bağlanan portta arıza var.




Bu mesajda bahsedilenler: @interyasin
Ç
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Dr.Boone da güzel açıklamış. Daha önce vdsl porta geçirilmesiyle birlikte iki hafta boyunca 75mbit'i sorunsuz kullandım. Hat değerlerim çok iyiydi,100mbit bile alırdım ki modem sayfasında önceden 125mbit küsüre kadar da destekli gösteriyordu. Fotoğraf alamadım sadece hız testi dışında. < Resime gitmek için tıklayın > bu ilk gün vdsl porta geçirildiğimdeki hızım, ve çok stabildi.

Peki sence böyle bir güzel bir hattın, şu anki 10mbit aldığım hatta bir anda dönüşmesinin sebebi ne başka olabilir?

@Turknet iki gün geçmesine rağmen bu sorunum halen halledilmedi. Numaramı da PM'den atmam al buradan bak 530 582 51 66





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Çekilin Ben Tercümanım -- 13 Ekim 2017; 13:45:23 >


Bu mesajda bahsedilenler: @interyasin @Turknet
Ç
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Santral'daki port'dan bahsediyoruz. Yazış tarzınıza da dikkat edin, "sizin gibiler" falan derken ayrıştırma yapmadan, insan gibi konuşun.




Bu mesajda bahsedilenler: @interyasin
D
8 yıl
Yarbay

Ankastredeki devre değişmeyip saha dolabındaki ucun bağlı olduğu yer değişebilir, bunu bizzat yaşadım. Yalın dsl'den turknet'e geçtiğim için internet devremde herhangi bir değişiklik olmadı fakat süper zekalı tt telefon için ayrı devre belirledi. Arıza kaydı açtırıp gelen adamı yakaladım, mevcut kullandığım internet devresini gösterdim. Saha dolabında telefon sinyalini bu devreye aktardı dolayısıyla önceden belirlenen devre boşa çıktı.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 13 Ekim 2017; 14:37:55 >


Bu mesajda bahsedilenler: @interyasin
S
8 yıl
Yarbay

türk telekom senın portu baska birine vermiş sanada dandik birşeyi kitlemişler cozulurmu bılmem ve pek sanmam ama ttnin işi bu kesinlikle ttden almassan bunu yapıyorlar hep



B
8 yıl
Binbaşı

Kendiniz sorunu çözerseniz ne ala. Ama çözemezseniz Türknet kesinlikle yardımcı olmuyor. Hatta birkaç defa görüşme yaptığınızda sizi müşteri hizmetlerine bağlamamak üzere engelliyor. Yaşadığım süreç sonunda tepki amaçlı bir mesaj yazdım ve her yere bırakıyorum. Benim sorunumu çözene kadar bu mesajı yazabildiğim her yere yazacağım. Mesaj şu şekilde :

"Beni salak yerine koyarak yaşadığım sorunları görmezden geldiğiniz için teşekkür ederim. Ne kadar kalitesiz bir firma olduğunuzu anlamama yardımcı oldunuz. Size getirdiğim 2 tane üye için bana vereceğiniz bedava kullanımlar biter bitmez Süperonline firmasına geçiş yapacağımı bilmenizi isterim. Siz şikayetlerimi kulak ardı etmeye, teknik servis göndermeme konusunda ısrarcı olmaya, beni müşteri hizmetlerine bağlamamaya devam edin. Memnun kaldığı hizmetinizden ötürü size iki müşteri kazandırmış ve daha onlarca müşteri kazandırma potansiyeli olan bir müşteriniz olarak bana karşı takındığınız tavırdan dolayı firmanızı tavsiye etmekten vazgeçtiğimi ve bu iğrenç hizmetinizden dolayı kara listeye aldığım 2. internet servis sağlayıcı olduğunuzu bilmenizi isterim. Çözüm üretemeyen, hizmet veremeyen, müşterisini salak yerine koyan anlayışınızla geri kalan iş hayatınızda firmanıza başarılar dilerim. Kopyala-yapıştır mesajınız olan "İletişim bilgilerinizi bırakın, kontrollerimizi sağlayalım." mesajınızı atmadan önce müşteri numaramın 809298 olduğunu not düşeyim. Evime teknik servis göndermediğiniz sürece bu mesajımı her yere kopyalacağım ve bundan sonra reklamınızı bu mesajla yapacağım. Teknik servis gönderdiğiniz zaman bu mesajın altına bilgilendirme notu düşeceğim."




Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
M
8 yıl
Yarbay

ISS talebi olmadıkça port değişimi öyle kolay değil. ISS bir portu kiraladığında tamamen onun yönetimine devredilir bu sebeplede istediği hızı, AKN'yi, upload'ı belirleyebiliyor. Ayrıca kullanıcı adı ve şifrenizi de o ISS kendi PPOE sunucusundan verir, olduda illede TT sizin portunuzu değiştirse siz internete bağlanamazsınız.



Ç
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Sorunum halledildi, ilk mesajıma eklemeler yaptım.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.