Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
17
Cevap
1925
Tıklama
0
Öne Çıkarma
arkadaslar bir tartismadir suruyor...
T
8 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Sizce hangisinin yol tutusu daha iyidir c sinifinda 2017 modelleri baz alirsak ?

Bmw 1 serisi mi ?

Focus mu ?

Astra mi ?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



Q
8 yıl
Binbaşı

Alfa Romeo Guiletta desem..Ama 3ü arasında BMW>Ford>Opel



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
8 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

yok sadece bu 3 arasinda alfa ayri zaten



H
8 yıl
Yarbay

Tabiki 1serisi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

E
8 yıl
Yarbay

Opeli listeden çıkartın hele bir yol tutuş ve astra



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
Ş
8 yıl
Yarbay

Premiumlarda arkadan itiş olduğu için açık ara 1 Serisi. Premiumlar dışında hangi araç olduğunu söylememize bile gerek yok, tabiki Focus. Astra ise sıradan bir C sınıfı kadar, pek iddası yok. Özetle:

1 Serisi > Focus > Astra



D
8 yıl
Yarbay

Bmw nin sürüş dinamiği farklidir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
8 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: EmreGLC

Opeli listeden çıkartın hele bir yol tutuş ve astra

astranin yol tutusu o kadar kotu mu yaw ?


Bu mesaja 2 cevap geldi.
C
8 yıl
Yarbay

Kullanmadığım c segment araç çok çok az heralde. Ama yol tutuşunu az çok anlayacak şekilde kullandıklarım arasında kendi deneyimlerimi baz alarak objektif bir sıralama yapayım.



1- bmw 1 serisi ve focus 3.5

2- mercedes a serisi

3- alfa romeo giulietta

4- vw golf 1.4 tsi ve audi a3 ambition(1.4 tsi)

5- peugeot 308



Bmw 1 serisi yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum, aracı tanırsan kafadan hiç kaymıyor zaten, dengesi tartışılmaz, aynı şekil focus da şasisi 50:50 gibi, tepkileri muazzam sert virajlarda çok güven veriyor, direksiyonu net, tutuş konusunda referans bi araç zaten.

5000 kmde bir A180 amg ile dolu bir gün geçirip limitlerinin köküne kadar zorlamıştım. Virajlarda çok gergin ve yol tutuş konusunda underrated bi araç olduğunu düşünüyorum, pek söz edilmiyor ama bmw 1 i aratmayacak kadar sıkı.

Giulietta klasik bi alfa tutuşuna sahip olmasada serte dönük bi araç ve özellikle 150 160 kmh üzeri hızlarda çok güven veriyor. Ama ben 147-156 lardaki tadı, güveni ve sürüş karakterini alamamıştım.

Golfün torsiyonlusuna 25000 km kadar binmiştim, hafifliği ve 40-50 kmhde sert girilen limit üstü virajlarda sürekli arkasını bırakan bi araç olarak kafamda yer etmişti. Yani dengeli, bu konuda epey çalışılmış bi araç bence. Daha sonra bağımsız süspansiyonlu a3 ve golf ü test ettiğimde daha çok keyif vermişlerdi. Sürüş hissinde ikisi de birebir aynı araçlar zaten.

308 kuş gibi hafif ve çok zorlama fırsatım olmasa da yere süper bastığını hissettiriyor. Aynı şekil bunda da sürüş dinamikleri konusunda peugeotun çok üzerine düştüğünü düşünüyorum. Yeni 3008 i bi kaç gündür kullanıyorum, bu bile bazı c segmenti araçlara taş çıkartacak şekilde yol tutuyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
T
8 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: cbascan

Kullanmadığım c segment araç çok çok az heralde. Ama yol tutuşunu az çok anlayacak şekilde kullandıklarım arasında kendi deneyimlerimi baz alarak objektif bir sıralama yapayım.



1- bmw 1 serisi ve focus 3.5

2- mercedes a serisi

3- alfa romeo giulietta

4- vw golf 1.4 tsi ve audi a3 ambition(1.4 tsi)

5- peugeot 308



Bmw 1 serisi yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum, aracı tanırsan kafadan hiç kaymıyor zaten, dengesi tartışılmaz, aynı şekil focus da şasisi 50:50 gibi, tepkileri muazzam sert virajlarda çok güven veriyor, direksiyonu net, tutuş konusunda referans bi araç zaten.

5000 kmde bir A180 amg ile dolu bir gün geçirip limitlerinin köküne kadar zorlamıştım. Virajlarda çok gergin ve yol tutuş konusunda underrated bi araç olduğunu düşünüyorum, pek söz edilmiyor ama bmw 1 i aratmayacak kadar sıkı.

Giulietta klasik bi alfa tutuşuna sahip olmasada serte dönük bi araç ve özellikle 150 160 kmh üzeri hızlarda çok güven veriyor. Ama ben 147-156 lardaki tadı, güveni ve sürüş karakterini alamamıştım.

Golfün torsiyonlusuna 25000 km kadar binmiştim, hafifliği ve 40-50 kmhde sert girilen limit üstü virajlarda sürekli arkasını bırakan bi araç olarak kafamda yer etmişti. Yani dengeli, bu konuda epey çalışılmış bi araç bence. Daha sonra bağımsız süspansiyonlu a3 ve golf ü test ettiğimde daha çok keyif vermişlerdi. Sürüş hissinde ikisi de birebir aynı araçlar zaten.

308 kuş gibi hafif ve çok zorlama fırsatım olmasa da yere süper bastığını hissettiriyor. Aynı şekil bunda da sürüş dinamikleri konusunda peugeotun çok üzerine düştüğünü düşünüyorum. Yeni 3008 i bi kaç gündür kullanıyorum, bu bile bazı c segmenti araçlara taş çıkartacak şekilde yol tutuyor.

tesekkurler bilgiler icin 1 serisi arkadan itisli oldugu icin avataj sagliyor bir bakima o zaman



T
8 yıl
Binbaşı

çok basit bağımsız süspansiyona sahip ve ağırlık dağılımı en iyi şekilde optimize edilmiş üstelik buna arkadan itiş eklendiği zaman en iyi yol tutuşa sahip araç ortaya çıkar.



E
8 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: troy


quote:

Orijinalden alıntı: EmreGLC

Opeli listeden çıkartın hele bir yol tutuş ve astra

astranin yol tutusu o kadar kotu mu yaw ?

Focus ve 1 serisinin tepkileri ve tutuş dinamiği yok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

O
8 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: troy


quote:

Orijinalden alıntı: EmreGLC

Opeli listeden çıkartın hele bir yol tutuş ve astra

astranin yol tutusu o kadar kotu mu yaw ?

astranin sürüş dinamikleri gayet iyidir. hertürlü c sınıfı araba ile kapisir.



astra j kullanıyorum



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
8 yıl
Yarbay

4.sırada yeni civic hb ve mazda 3 hb olmalı


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @cbascan
T
8 yıl
Yarbay

BMW premium olduğunda başa gelir.Ayrıca arkadan itiş de avantaj.Sonra Focus>Astra



C
8 yıl
Yarbay

Civic hb ve mazda 3 ü denemedim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @predator93
J
8 yıl
Yüzbaşı

Yol tutuşu zayıf olduğu idda edilen Opel Astra K 2016 yılın en iyi aracı seçtiler. Demek ki seçim yapan otomobil uzmanları bizim forum kadar anlamıyorum.
Ayrıca güvenlik testlerine bakıldığında da durum buradakinden farklı.



A
8 yıl
Yarbay

J kasada watts var, k kasada torsiyon geliyor artık, yani mekanik olarak zaafı var.

Genel anlamda cevap vermek gerekirse uzun süre golf tdi ve tsi kullandım bağımsız ve torsiyon farkı tutuşta çok bariz, o yüzden bu listeye torsiyon olup konfor gayesi olan modeller giremez, torsiyon olup sert olan 308 orta sıralardan girer. Onun dışında bu alanda 120 beygir üzeri vaglar, 1 serisi v40, focus vs bağımsız modeller yarışır. Lider 1 serisi olur bence ama v40'da focus'un önünde olur.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @onurcngzhn34
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.