1. sayfa
Hayırlı olsun, güzel araç. Fiyat neydi? |
31.250 TL'ye aldık. |
Hayırlı olsun çok güzel secim chevrolet güvenlik konusunda iddalı bir markadır a segmentte sattığı spark modelinde bile 10 hava yastığı vardı 20 binli rakamlara satildı ama bizim millet gidip i10 aldı ah chevrole ülkece senin kıymetini bilemedik. Bu arada aracın rengide çok tatlı duruyor .Kazasız belasız binin. |
Bu piyasada bedavadan öte resmen. Rengi de çok güzel aracın, dikkat çekiyor. |
Renk çok iyi duruyor hayırlı olsun... |
Fiyat fazla uygun degil mi ? Yoksa piyasasi mi boyle ? |
Piyasası üç aşağı beş yukarı bu şekilde. LTZ istedik ama, böyle güzel rengi olan tek bir LTZ vardı, ona da lpg takılmıştı. Biz benzinle kullanacağımız için istemedim. LPG gerekliyse takılır, ama ben takan adamı ya da şirketi tanımadan, işçilikten emin olmadan lpg'li araç almam. Gerekirse kendim taktırırım, sorun olursa adamın ümüğüne çökerim. |
En dogrusu :) hayirli olsun, rengini begendim guzel tercih |
Ltz deki detaylar araci daha yakisikli gosteriyor ![]() |
Ayturk belese almissiniz tebrik ederim. Benim en sevdigim rengi almissiniz. Bende aveoyu vok begeniyorum. Yakit konusu ve lpg korkutuyor sadece. Lpg varmi arabada? Orta donanin olmasina ragmen bebce gayet dolu bir arac. |
piyasası 33 bin seviyesinde. İyi denk gelmiş , hayırlı olsun . |
Güzel araç guzel fiyat güle güle kullanın![]() |
Teşekkürler kardeşim, iyi oldu bu.. Lpg yok, özellikle benzinli aldık. Yıllık yapılan yol az olacak. Lpg uyumlu, 60.000 civarı sübap eritme durumu olabiliyormuş sadece. O zaman da çelik sübabı çak geç.. |
Anladım.Tekrardan hayırlı olsun. BEn bravo almadan önce bu arabadan baktım. Arabanuın arkası c segmenti araclar kadar hatta bravodan daha geniş olsugunu söyleyebilirim. donanımda yeterli bu paraya 2008 boş espsiz cruise controlsuz punto satıyorlar. |
Teşekkürler Hocam. Bir iki aya da benim almam lazım ama bakalım ne düşecek şansımıza.. |
Hakkınızda hayırlısı ![]() |
1. sayfa
Bayan kuzenime, İzmir'de bulduğumuz bu aracı almak için Çorum'dan yola çıktık. Aracı aldık, geldik.
Daha önceden de bir süre aşina olduğum aracı, 1000 km'lik kullanım sonunda daha net anlatabilirim sanırım.
Araç yeni kasa Aveo 1.4 lt (orta donanım). Abs, esp, elektrikli ayna, 8 hava yastığı, usb-bluetooth-aux destekli, direksiyondan kumandalı teyp, hız sabitleyici-sınırlandırıcı, çift torpido (soğutma var mı bilmiyorum), Albea tipi koltuktan inen kolçak vb gibi donanımları var.
Euro Ncap testinden rekor puanlarla ayrılmış bir araç, çocuk güvenliğinde döneminin lideri idi. Şu an da Türkiye'nin f/p araçlarının biri.
Ben aracın göstergelerini ve ışık rengini çok seviyorum, ama motosiklet göstergesi diye sevmeyenler de var. Üç renkli konsol ferah gösteriyor aracı, fakat tabii ki konsol sert malzemeden yapılmış. Fakat takır tukur ses yok, altı senelik araba olmasına rağmen trim sesi yok. Kronik sorun olarak direksiyon ve viteste aşınma mevcut.
Bizim araca mı mahsus bilmiyorum ama, teyp sesi düşük geldi. En üst seviyeye getirmemize rağmen bildiğiniz yüksek ses yok. Fakat yüksek ses seviyesinde bile ses dağılmıyor, sesler net ve bass yeterli.
Görüş açıları çok iyi, gayet rahat bir kullanımı var. Direksiyon tepkileri gayet yeterli, 1000 km boyunca yormadı. Koltuklar rahat, fakat bel desteği daha iyi olabilirdi. Yine 1000 km boyunca herhangi bir sırt ya da bel rahatsızlığı yaşamadım.
Araç ferah, ön koltukta ayak ayak üstüne atabiliyorsunuz. Arka diz mesafesi de gayet yeterli. Bagaj klasik B sınıfı, bagaj çift aşamalı, stepne yok.
Aracın teknik verilerini bilmiyorum ama günlük kullanımda verdiğinizin karşılığını alıyorsunuz, atak bir motoru var. 100 bg güce sahip atmosferik motor, aracın 1185 kg'lık ağırlığını taşırken zorlanmıyor. Klasik düşük hacimli atmosferik sorunu yok, yüksek hızlarda bile esnek. Yeter ki dilinden anlayın. Dizel gibi düşük devirde haliyle atak değil. Ama vites düşünce atlıyor tabii. Şanzıman oranlarını beğendim, 120 km'de 3500 devir çeviriyor.
İzmir-Manisa şehir içi (25-30 km) ve şehirlerarası 120-140 km ortalama hız ile (toplamda 60 km ortalama hız) 6.5 lt civarında yaktık, bu da gayet iyi bir değer.
Lastikler yeni ama kaliteli mi bilmiyorum. Islak zeminde de aracı kullandım ama araç zorlanmadı. Yol sesi rahatsız edici olmasa da, araç bu konuda B sınıfı olduğunu hissettiriyor.
Aracın beni şaşırtan kısımlarından biri, klasik bir B sınıfı salınımı yok; kamyonların vb yanından geçerken yan rüzgarlardan çok etkilenmiyor ve yere sağlam basıyor.
Araç 2011 model, boya ve değişensiz, 57.000 km'de. Sonuç olarak, parasını sonuna kadar hakeden bir araç, kuzenle gayet mutlu mesut yaşar giderler :)
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aytürk -- 1 Haziran 2017; 1:58:39 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >