GG den geçen hafta bir alışverişim oldu ve ürün iade etmek istiyorum ama. Herhangi bir iade butonu yok satıcı ile iletişime geçmem gerektiği yazıyor. Direk satıcının adresine karşıdan ödemeli kargo ile göndereyimmi ?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
iade etmek istediginizde bunu kayit altina alan bir surec yok.
Yaklasik 25 gun once beden uymadigi icin bir kazak iade etmek istedim.
Siteye mobil uygulamadan girdim. Iade etmekle ilgili bir buton yok. Belki internet sitesinde vardir dedim. Hem cep ten, hem bilgisayardan girdim. Orda da cikmadi.
Musteri hizmetlerine ulasabilcegim bir telefon numarasi bulmaya calistim. Oda yok.
En nihayetinde sistem sorunum var deyip, bi sekilde ulastim mh ye. Iadem var dedim. Saticinin tel numarasini verdi. Hangi kargo ile hangi adrese gondereceginizi ogrenin dedi. Halbuki bu sistem uzerinde bu bilgiler kayitli olmali. Sonra kargo ile yollayinca bizi arayip, yine bilgi verin dedi. Sanki direkt ulasilabilen numaralari var da..
Sonra verdigi satici numarayi aradim. Iade burdan degil, baska numara arayin dedi. 2. Aradigimda aynisini yapti. 3. Numarada bilgi alabildim.
20 subatta yolladim. Daha iadeden ses yok.
Gg ye bugun durumu ilettim. Kargo bilgilerini gonderin dedi. Gonderdim. Bakalim nolcak ?
Hepsiburada ya baska noktalarda cok elestirsekte, en azindan iade sureci daha profesyonel. Gg de de ayni surec olmali
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.