Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
19
Cevap
1934
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Mazda Mx-5 Hard Top değil Fastbback ile Geldi
M
10 yıl (2278 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Mazda Mx-5'in soft top versiyonundan sonra beklenenen hard top versiyonu yerine daha rijit daha az ağırlığa sahip olan ve daha şık duran fastback versiyonu ile New York otomobil fuarında tanıtıldı.
Bence biraz Porsche havası kazanmış araç.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Videoyu izlemek için tıklayınız

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



S
10 yıl (20421 mesaj)
Yarbay

Surus kabiliyetlerine sapka cikarilir ama tasarim bence kotu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
10 yıl (800 mesaj)
Yüzbaşı

Profil falan iyide bu on arka tasarim olmamis. Arka cok gereksiz dar ve havada on tarafta farlar minicik kalmış. Biraz makyaja ihtiyaci var cidden



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @shadowgeist
Ş
10 yıl (8899 mesaj)
Yarbay

Fastback, Fiat'a da gelir mi acep?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
10 yıl (6702 mesaj)
Yarbay

H
10 yıl (20084 mesaj)
Yarbay

Fiat 124 bundan güzel oldu.



S
10 yıl (22445 mesaj)
Yarbay

Avrupa'da Golf fiyatı, burada C180 fiyatı.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

M
10 yıl (2278 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: senersongur

Avrupa'da Golf fiyatı, burada C180 fiyatı.

Katılıyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
10 yıl (4496 mesaj)
Binbaşı

önden aston martin arkadan bmw z serisi


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
10 yıl (4818 mesaj)
Yarbay

Naturaly aspirated diyene kadar her şey güzel gidiyordu. Yahu kardeşim devir turbo devri turbo, elin oğlunu bir tane kesmiyor 3 tane hatta 4 tane koyuyor turbodan. Sen daha hale neyçırili espireytıd, elektrikli süpürgem de aynı mantıkla çalışıyor, te allam ya


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
10 yıl (1783 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: DeepNote

Naturaly aspirated diyene kadar her şey güzel gidiyordu. Yahu kardeşim devir turbo devri turbo, elin oğlunu bir tane kesmiyor 3 tane hatta 4 tane koyuyor turbodan. Sen daha hale neyçırili espireytıd, elektrikli süpürgem de aynı mantıkla çalışıyor, te allam ya

turbo çıktı mertlik bozuldu, bu araçlar ekonomi kasılan aile araçları değil ekonominin son plana atıldığı keyif araçları. atmosferik candır. sırf bu yüzden satın almak istemezseniz mazda size yalvaracak değil. selametle.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
R
10 yıl (1238 mesaj)
Yüzbaşı

atmosferikteki emiş sesinin,doğal gaz tepkilerinin ve akıcılığın turbo araçlarda olmadığı bir gerçek fakat madem 2.0 atmosferik yapıyorsun bari brz gibi 200hp yap eski nesli aynı hacimle 165hp olan aracın yeni nesli 155hp burda bir çelişki var..



D
10 yıl (4818 mesaj)
Yarbay

Yahu 2 kişilik spor aracı ne yapayım geniş aileyiz. Niye üstünüze alınıyorsunuz anlamıyorum ki hocam, ben japonları severim ancak şu sorunsuzluk mevzuu için performansta tutumluluk garip geliyor bana.

Yani sonuç olarak Ferrari'de Lamborghini'de atmosferik yapıyor ki onların turbolu hallerinden nefret ediyorum mesela. Sırf bu yüzden japonların neredeyse bütün benzinli araçları deli gibi yakıt tüketiyor yaklaşamıyorum bile ( tüplü araç kullanmıyorum )

Mesela yeni Ferrari California T ve standart California egsoz karşılaştırması

https://www.youtube.com/watch?v=1XzlzE56sk8 Turbolu olan bu

https://www.youtube.com/watch?v=xsHdJW2K0hM Bu da atmosferik olanı




Bu mesajda bahsedilenler: @mehmetavcı
S
10 yıl (11749 mesaj)
Yarbay

Fiyatı uygun olursa kndi rekorunu geliştirir. Teknolojiyw herzmn çizgi çizen firmadır mazda



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

B
10 yıl (6037 mesaj)
Yarbay

tasarım güzel olmuş ama MX-5 ruhuna aykırı. MX-5'in branda tavanı dahi elle açılıyor. Bu arabanın olayı zaten sadelik ve hafiflik. Böyle bir tasarımla hem ağırlık ciddi artar hem de ağırlık merkezi yukarı kayar. Sürüş dinamikleri muhtemelen softtop mx5'in bir hayli gerisinde olur. Fiyatıda bir hayli yükselir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
10 yıl (349 mesaj)
Yüzbaşı

Klasik mx5 hardtop tipsizliği gitmiş müthiş bir tasarım gelmiş. Hayalimdeki tasarımdı inşallah bir gün sahip olmak nasip olur





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karahacı -- 23 Mart 2016; 18:05:20 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
10 yıl (349 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: BenGiDeR

tasarım güzel olmuş ama MX-5 ruhuna aykırı. MX-5'in branda tavanı dahi elle açılıyor. Bu arabanın olayı zaten sadelik ve hafiflik. Böyle bir tasarımla hem ağırlık ciddi artar hem de ağırlık merkezi yukarı kayar. Sürüş dinamikleri muhtemelen softtop mx5'in bir hayli gerisinde olur. Fiyatıda bir hayli yükselir.





Hocam Softtop ta satılyor tercihe bağlı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
10 yıl (2278 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Valla turbo anlık patlama yaşatıp gaz tepkisni öldürüyor hele ki LSD arka çkerli bi sistem araç için güzel bir şey değil atmosferik motorla çok daha responsive ve kademeli güç daha iyi oluyor.

bu arada bir tek Porsche'ye benzeten ben değilmişim

https://www.carthrottle.com/post/the-mazda-mx-5-rf-is-like-a-mini-porsche-911-targa/


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
10 yıl (2105 mesaj)
Binbaşı

@DeepNote
işte bu yüzden miata sizin gibi müşterilere yönelik değil.:) Birileri halen çok şükür "devir turbo devri" sahte algısına mağlup olmuyor...

Tasarım olarak biraz yüksek gibi bir görünüm sergiliyor genel olarak güzel geldi. Diğer caponlar gibi çizgileri karmaşıklaştırıp bozmamışlar. Bana da Lotus'ları hatırlattı çizgileri andırıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
10 yıl (2566 mesaj)
Yarbay

BMW E86



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.