Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
7
Cevap
2377
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Volvo S80 d2 powershift şanzıman sorunu
S
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

2012 model s80 d2 otomatik aracım var, arıza kaydı olarak solenoid valf arızası çıkıyor.
Araç yolda giderken info ekranında düşük şanzıman performansı yazıyor ve isteksizleşiyor. durup stop start yapınca normale dönüyor.
Bir kaç ustaya sordum şınzıman beyninden olabilir diyorlar, bazıları ise şanzıman yağını bir değiştir diyor.
şanzıman kodu MPS6/6DCT450 olması lazım.

Bir önerisi yada tecrübesi olan var mı?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil




Bu mesajda bahsedilenler: @meteg
R
9 yıl
Binbaşı

Volvodan fazla anlamam ama aracın kendini limp (güvenli) moda alıyor sanki, aracında turbo varsa vakum hortumlarını, vakum sistemini kontrol eden valfleri kontrol ettirin, piyasadaki ustalara fazla güvenmeyin, çok basit bir sorunun sonucu olabilir, arıza kod numaralarını paylaşma imkanınız varsa iyi olur.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
9 yıl
Binbaşı

powershift şanzımanlarda 50 bin km'de yağ değişimi gerekiyor, yaptırdınız mı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
9 yıl
Yarbay

hocam bi servisine gitseniz daha iyi olmaz mı?



K
9 yıl
Yarbay

En iyisi yetkili servise gitmek



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Servisin ne zaman şanzıman tamiri yaptığı görülmüş?

Servisin diyeceği tek şey şanzıman değişecek :)

@tyrant1907 Söyledeğin gibi yağdan olabilir öncelikle yağ değişimi yaptıracağım.

Arıza Kodu: P271400 Solenoid D basınç kontrolü

Bulduğum bir arıza tespit sitesinde şanzıman da yağ kaçağı olup olmadığını kontrol edin, yağ eksikse tamamlayın, yada değiştirin, şanzımanı remove & install yapın denilmiş.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
9 yıl
Binbaşı

Low oil level.
Damaged pressure sensor.
Damaged power stage, the solenoid CSPS2.
CSMS2 solenoid clutch pressure damaged.

http://www.volvorobot.ru/dtc.html


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Sağol ustam orada yazdığı gibi önce yağdan başlayalım bakalım. Ben arabayı ikinci el aldım hiç yağının değiştiğini sanmam. Kimse şanzıman yağı değiştirmiyor. Yağı yenileyip bakacağım, olmazsa sıra ile gideceğiz herhalde.




Bu mesajda bahsedilenler: @areels
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.