Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
11
Cevap
2477
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Ezel Kasa Quattroporte
O
10 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

2012 Cls 350cdi aracımı satıp herkesde olmayan bir araç almak istiyorum.

4 kişi gösterişli ve güzel sesi olan bir araç bakıyorumda marka model farketmez bu araca rastladım.

2 farklı şanzıman seçeneği varmış , hangisini almalı acaba?

Yedek parça sıkıntım olmaz yurtdışında firmam var avrupadan alırım gönderirler.

Sizce ne yapmalı?

Fx35ten sonra mazotlu cls olmadı sanırım yadırgadım

Fx35 gibi tok sesi olan ne almalı?



P
10 yıl
Yarbay

Usta senin araba zaten herkeste yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
10 yıl
Yarbay

Rabbim inşallah bize de böyle dertler verir Cls herkeslerde var diye satmak nasip eylesin


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
10 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: TheCaliph_

Rabbim inşallah bize de böyle dertler verir Cls herkeslerde var diye satmak nasip eylesin

Dun karga yumurtasini izledim. Hakikaten luks yasiyoruz. Kiymet bilmek gerek



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

D
10 yıl
Yarbay

Ali kasa Hummer olabilir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
10 yıl
Yarbay

Sıralı şanzımanlı olan model 2011den önce idi sanırım, şanzımanı vasattır, br nevi bildiğimiz ucuz robotize otomatiklerin geçiş hızı daha hızlı olanı gibi düşünün. Şehir içinde sarsar, ısınma sorunları vardır ama transaxledır (yani şanzıman arka diferansiyelin önündedir) dolayısı ile arabaya superspor otomobillerde olan 47:53 gibi bir ağırlık dağılımı sağlar. Tamamı ile ağırlık, ağırlık dağılımı ve sportif sürüş/ses amacı ile verilmiş bu karar, klasik lüks ve güzel görünen bir otomobil bekleyen genel alıcının hoşuna gitmediği için daha sonra Maserati bu şanzımanı 6 ileri tork konvertörlü klasik otomatik bir şanzıman ile değiştirdi. Vites geçişlerindeki konfor müthiş arttı, degişim hızında bir kötüye gidiş olmadı ancak vites küçültme büyütmelerdeki o v8 supercar gibi patlama sesleri azaldı, arabanın ağırlığı bir miktar arttı ve şanzıman motorun arkasına yerleşti, dolayısı ile ağırlık dağılımı ön ağırlıklı oldu.

Neyse, bir klasik olarak düşünüyorsanız, arabayı korurum belki, ilerde klasik olarak değeri yüksek olsun derseniz, F430 benzeri sıralı şanzımana ama kötü günlük kullanım özelliklerine sahip olan QP daha özel bir seçim olur. Fakat CLS gibi günlük kullanım arabası olsun, klasik değeri önemli değil derseniz, tam otomatik olan model daha iyi tercih olur.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
10 yıl
Yarbay

Diesel CLS den sonra yakıt konusunda üzeceği kesin
Göze aldıysanız problem yok


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
10 yıl
Yarbay

Biraz Ciddi olun artık. Ezel kasa ne ya hu!


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
10 yıl
Yüzbaşı

Hayret hic kimse dizel passat al demedi :)



O
10 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: mr.big

Biraz Ciddi olun artık. Ezel kasa ne ya hu!

Ciddi mi? Size mi soracağım ne yazacağımı? Polat kasa X5 vs vs yazarken sıkıntı yok da siz bu lafa mı takıldınız? Araç ile yorum yazacaksanız paylaşımınız olacaksa buyrun yoksa polemik için yazacaksanız yazmayınız..

Ciddiymiş ben gayet ciddiyim , alma konusunda da , ezel kasa konusunda da.



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >

K
10 yıl
Yarbay

CLS - Quattroporte - A7 - Rapide - Panamera

Bu sınıftaki bu araçlar yerine zaten CLS kullandığınız için başka klasmanda araç tercih etmez misiniz?

Rapide fiyatıyla uçuyor.
Panamera desen bir cafenin önünde üç tane sıralı görmek mümkün, sanırsan fiat linea o kadar fazla var.
A7'de gayet yakışıklı neden olmasın :)
Quattroporte ise bu sınıfı geçin, marka algısı olarak benim için Aston Martin, Maserati ve Jaguar hep asil markalar olmuştur.

Ayrıca tamamen fiyatını bilmeden konuşuyorum:
Ezel kasa Quattroporte yerine yeni Ghibli nasıl olur?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
10 yıl
Binbaşı

Ben olsam cls yi satmazdım, garajda dururdu. Ne alacaksam yine gider alırdım. Hem porsche cayanne varken fx bakmazdım.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.