Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
91
Cevap
26073
Tıklama
0
Öne Çıkarma
B7 Passat 1.6 TDI Chiptuning 156hp 335nm
C
13 yıl (5625 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >



Manuel 1.6 TDI ları 155hp 335nm
DSG leri 145hp 300nm

Yapabiliyorum..

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChipTuning Uzmanı -- 21 Aralık 2012; 16:07:11 >

S
13 yıl (3522 mesaj)
Yarbay

Chip tuning motora zarar vermiyecekmi sonradan bunu merak ettim. Motor asinmasi daha çabuk olacak turbonun ömrü kısalacak vb. gibi.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
@
13 yıl (6265 mesaj)
Yarbay

1.6 trendline ların 105 bg leride 120 bg oluyordu galiba. ama 650 lira verip risk almak doğrumu bilemem.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
13 yıl (5625 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: sakiri

Chip tuning motora zarar vermiyecekmi sonradan bunu merak ettim. Motor asinmasi daha çabuk olacak turbonun ömrü kısalacak vb. gibi.

Motorda olmayan , hesaplanmamış bir potansiyel değil bu.. Mevcut, fakat emisyon du toplam kaliteydi v.s. bu potansiyeli bize kullandırmıyorlar..

Motorun ve etrafındaki donanımların(soğutma,yağlama,sönümleme,v.s.) kapasiteleri dahilinde kalınıyor, Ve en önemlisi sistem sigortalarını dahada hassaslaştırıyorum, sistem normalden hızlı veya fazla ısındığında ünite bunu algılıyor ve daha güvenli seviyede işletiyor motoru.. Böylelikle işleyişin ters gitme olasılığını minimize etmekteyim..

Temmuzdan Şuana yapılan 100e yakın 1.6 TDI tıkır tıkır çalışıyor.. Tek bir arıza ışığı şikayeti bile almadık..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
13 yıl (5625 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: @KlavYE@

1.6 trendline ların 105 bg leride 120 bg oluyordu galiba. ama 650 lira verip risk almak doğrumu bilemem.

105 likler Manuel se 150-155hp DSG ise 140-145hp olmaktadır..

Tabiki siz 120 yap derseniz 120 yaparız.. 130 derseniz 130 olur.. Biz standartta motordan sağlıklı alınabilecek garantimiz altında olan en yüksek değere setleriz..

Risk demişsiniz de hangi risk merak ettim ?

Megachips Sizin omuzlarınıza risk bırakmaz.. Siz sadece tadınız çıkartırsınız..!



S
13 yıl (3522 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

quote:

Orijinalden alıntı: sakiri

Chip tuning motora zarar vermiyecekmi sonradan bunu merak ettim. Motor asinmasi daha çabuk olacak turbonun ömrü kısalacak vb. gibi.

Motorda olmayan , hesaplanmamış bir potansiyel değil bu.. Mevcut, fakat emisyon du toplam kaliteydi v.s. bu potansiyeli bize kullandırmıyorlar..

Motorun ve etrafındaki donanımların(soğutma,yağlama,sönümleme,v.s.) kapasiteleri dahilinde kalınıyor, Ve en önemlisi sistem sigortalarını dahada hassaslaştırıyorum, sistem normalden hızlı veya fazla ısındığında ünite bunu algılıyor ve daha güvenli seviyede işletiyor motoru.. Böylelikle işleyişin ters gitme olasılığını minimize etmekteyim..

Temmuzdan Şuana yapılan 100e yakın 1.6 TDI tıkır tıkır çalışıyor.. Tek bir arıza ışığı şikayeti bile almadık..

Benim passat variantin 2007 motoru 1.9 tdi ve 105 hp. 250nm torku var 5 ileri vites gecisi var. Ben burda yani almanyada bir yetkili ile görüstüm. Bu 1.9 tdi motorlar ilk çıktıklarinda yüksek hp degeri ile geliyormus. Fakat enjektör ve pompalarda sorun olmus sürekli 200 km hizla giderken bundan dolayi bu motorlarin hp ve torkunu düsürmüsler. Böylece motorun ömrü daha uzun olmus oluyor. Tork degeri ne kadar yüksek olursa aracimiz bir o kadar kendini seri toparlar ani bir sollamaya çıkınca bizi yüzüstü yolda birakmaz.



@
13 yıl (6265 mesaj)
Yarbay

Bence test video ve bg motor grafikleri konursa ok.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
C
13 yıl (5625 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: @KlavYE@

Bence test video ve bg motor grafikleri konursa ok.

sanırım ilk mesajla ilgilenmediniz.

Dyno grafikleri ve araç test videosu yukarda ilk mesajda



A
13 yıl (2700 mesaj)
Yarbay

İyi günler. Benim sorum şu: Anladığım kadarıyla siz araca yazılım yükleyerek bu sonuçları elde ediyorsunuz. 1.4 TSI 122 hp. jetta veya golf için bu işlem tam olarak nasıl yapılıyor? Aracın herhangi bir yeri sökülüyor mu? Yoksa VAG-COM bağlantısıyla mı yazılım yükleniyor. Ecu kutusunu sökme içindeki parçaları değişme filan söz konusu mu? Aracın orjinal donanımına (krank mili, egzoz, kat iptali vs.) müdahale yapılıyor mu. Bu motor için yapılacak işlemi biraz daha detaylı anlatırsanız sevinirim.

İyi çalışmalar ve hayırlı işler dilerim...


Bu mesaja 2 cevap geldi.
C
13 yıl (5625 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: autotechvw


İyi günler. Benim sorum şu: Anladığım kadarıyla siz araca yazılım yükleyerek bu sonuçları elde ediyorsunuz. 1.4 TSI 122 hp. jetta veya golf için bu işlem tam olarak nasıl yapılıyor? Aracın herhangi bir yeri sökülüyor mu? Yoksa VAG-COM bağlantısıyla mı yazılım yükleniyor. Ecu kutusunu sökme içindeki parçaları değişme filan söz konusu mu? Aracın orjinal donanımına (krank mili, egzoz, kat iptali vs.) müdahale yapılıyor mu. Bu motor için yapılacak işlemi biraz daha detaylı anlatırsanız sevinirim.

İyi çalışmalar ve hayırlı işler dilerim...


VagCom test ve kodlama cihazıdır, Programlama yapmaz..

ECU içinde parça v.s. değişmiyor.. Artık motor beyinlerinin hepsi yeniden programlanabiliyor.. Kaputu kaldırmıyoruz biz bu işlemi yaparken.. Motora dokunmuyoruz..

122tsi 148-153hp yi rahatlıkla üretebiliyor..

2011 modele kadar OBD2 soketinden programlayabiliyoruz, 2011sonrası ECU BootMode programlanıyor..

İstenildiğinde tekar orjinal program yerine yazılabilir..



C
13 yıl (5625 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: autotechvw


İyi günler. Benim sorum şu: Anladığım kadarıyla siz araca yazılım yükleyerek bu sonuçları elde ediyorsunuz. 1.4 TSI 122 hp. jetta veya golf için bu işlem tam olarak nasıl yapılıyor? Aracın herhangi bir yeri sökülüyor mu? Yoksa VAG-COM bağlantısıyla mı yazılım yükleniyor. Ecu kutusunu sökme içindeki parçaları değişme filan söz konusu mu? Aracın orjinal donanımına (krank mili, egzoz, kat iptali vs.) müdahale yapılıyor mu. Bu motor için yapılacak işlemi biraz daha detaylı anlatırsanız sevinirim.

İyi çalışmalar ve hayırlı işler dilerim...




http://www.facebook.com/photo.php?v=388685344547480





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChipTuning Uzmanı -- 16 Aralık 2012; 13:15:12 >

D
13 yıl (1526 mesaj)
Binbaşı

Manuel 1.6 TDI ları 155hp 335nm
DSG leri 145hp 200nm

Yapabiliyorum..



demişsin ama dsg li passat zaten 250nm tork değil mi?
sen chiple bunu düşürüyor musun?


Bu mesaja 2 cevap geldi.
D
13 yıl (7945 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: dark_elf

Manuel 1.6 TDI ları 155hp 335nm
DSG leri 145hp 200nm

Yapabiliyorum..



demişsin ama dsg li passat zaten 250nm tork değil mi?
sen chiple bunu düşürüyor musun?

+1903



C
13 yıl (5625 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: dark_elf

Manuel 1.6 TDI ları 155hp 335nm
DSG leri 145hp 200nm

Yapabiliyorum..



demişsin ama dsg li passat zaten 250nm tork değil mi?
sen chiple bunu düşürüyor musun?

Kim farkedecek acaba diye bekliyordum.. kaç gün oldu konuyu açalı, onca görüntüleme aldı, ilk defa siz..

Düzeltme için teşekkürler..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
13 yıl (1526 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

quote:

Orijinalden alıntı: dark_elf

Manuel 1.6 TDI ları 155hp 335nm
DSG leri 145hp 200nm

Yapabiliyorum..



demişsin ama dsg li passat zaten 250nm tork değil mi?
sen chiple bunu düşürüyor musun?

Kim farkedecek acaba diye bekliyordum.. kaç gün oldu konuyu açalı, onca görüntüleme aldı, ilk defa siz..

Düzeltme için teşekkürler..

hocam peki 300nm olunca DSG sorun çıkarmıyor mu?
7 ileri kuru tip DSG'lerin max tork dayanımı 260nm falandı sanırım.. Yani zaten mevcut torka zor dayanıyordu, 300nm olunca durum çok daha vahim..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
13 yıl (5625 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: dark_elf
hocam peki 300nm olunca DSG sorun çıkarmıyor mu?
7 ileri kuru tip DSG'lerin max tork dayanımı 260nm falandı sanırım.. Yani zaten mevcut torka zor dayanıyordu, 300nm olunca durum çok daha vahim..

Dayanımının 260nm v.s. olduğu yok.. 350nm ile 1 hafta boyunca eziyet ettim ben dsg ye banamısın demedi..

Temmuzda şuana dek 300nm ye ayarlanan onlarca DSG tıkır tıkır çalışıyor..

Anlıcağınız Hurafe..



A
13 yıl (3465 mesaj)
Yarbay

Hocsm kusura bakmayin ama videodaki aracin 0-100unun sadece yazilimla tam 5 saniye azalmasi imkansiz.

tamam 156bg konusunda hakli olabilirsiniz ama ne yani sadece yazilimli 1.6 passat 0-100de 320dyi geciyor mu?

Yapmayin allah askina.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
13 yıl (620 mesaj)
Yüzbaşı

0-100 7'5 saniye biraz zor.Daha detaylı test edip duyurursanız olay olur.



C
13 yıl (5625 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Yapılan Passat sayısı 50yi geçti. Ve hala sorunumuz yok Allah a şükür.

DSG lerde 140hp 300nm de kalıyoruz. manuelleri 150hp 350nm yapmaya devam.

ARaç bildiğin 2.0 TDI oldu yorumları hala geliyor ((:


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
13 yıl (2700 mesaj)
Yarbay

Başka forumlardan takip ettiğim kadarıyla (sizin yaptığınız araçlar değil) duman şikayetleri var. Fabrika bacası gibi siyah duman attığını söylüyorlar. Sizin yaptığınız araçlarda böyle bir problem oluyor mu ? İyi günler...


Bu mesaja 1 cevap geldi.