Diğer iki operatör bu hizmeti ücretsiz verirken bence çok. Müşteri memnuniyeti adına bu tür şeylerden para talep etmemeliler. Ayrıca bu servisler operatörlerin işine gelen servisler. Arandığımı görünce ben genelde geri ararım. |
Avea faturalı kullanırken bu hizmete kıl olurdum :) Mesela; Kimsenin aramasını istemediğim anlarda TLF kapatıyorum, daha sonra TLF açtığımda karşıya ihbar ediyor; adam TLF açtı arayabilirsin diye :) ya sana ne,ben istemiyorum aramasını, Yoo! ille mesajla ihbar edecek :) |
kullanmak istemeyenler avea online islem merkezinden arayanibil ve simdiara servislerini kapatabilirler. |
bu aveanın oradan buradan kırık cıkık 3 kurus hesapları adamı gulduruyor zaten...guya en uygun tarifeler aveada ama 3 kurusluk hesapları insanın hosuna gitmiyor... |
servis aktif hale geldi ya çoğu kişide arayanların mesajları yine geç gelmeye başladı |
Gerek yokki bu servise.mesaj atarsın telefona.açtığında iletildi raporu gelir.tabi mesaj paketin var sayiyorum![]() |
Vodafone ve Turkcell'de ücretsizken, Avea neden ücret alıyor hala anlamadım.Tutar düşükte olsa neden para vereyim ki, boşu boşuna yok telsiz kullanım ücreti yok o parası yok bu parası... |
Turkcell alo paket 180 dakikaya 32 lira isteyip avea 500 dakikaya 19 lira istiyorsa siz aveayı sevin bence.Ben turkcellciyim valla bıktım yaa adam gibi tarife yok avea yine iyi.Adamlar 60 dakikaya 17 lira alıyor ve buda yetmiyor arayanbil ücretsiz olsa ne olcak tukcellde.Bende aveaya geçmeyi düşünüyorum turkcellde hem konuşamıyorsun adam gibi hemde çok pahalı ödüyorsun.Aveada turkcell gibi pahalı tarifeler sunsa ve arayanbil ücretsiz olsa bu seferde avea çok pahalı dersiniz haksızmıyım.Uygun tarifelerle bazı eksiklikleri kapatıyor avea |
paket aktif.ama arayanıbil mesajları gelmiyor.ne sms olarak ne de mail olarak.avea avea avea.... :) |
avea hakkında bir ekşisözlük yorumu:
tamam tarifeler ucuz da diğer operatörlerde ücretsiz sunulan hizmetten para alınması insanları irrite ediyor. servisi ilk defa ücretsiz kullanıma sunup(aria), sonradan ücret alınması doğru bir tutum değil. arayanları ücretsiz bildirim alan kişi geri arayıp aveaya para kazandıracak oysa ki... |
mesaj geldiğinde iptal ettim![]() |
Aynı şekilde online işlem merkezine girerken şifre hatırlatma içinde para alırdı eskiden çok gıcık olur, sırf bu yüzden online işlem merkezinde halledebileceğim şeyi arar müşteri hizmetlerine sorardım. Hatları meşgul ederdim. Hatırlatma şifresini de müşteri temsilcisinden yollamasını isterdim. |
bence böyle kucuk servisleri ucretsiz yapip kullanicilara kucuk hesap pesinde olmadigini göstermeli. |
Vf da nasıl ücretsiz göremedim bu servisi ![]() |
Yönlendirmeniz gerekmekte ben kendi telefonumdan baktım ses çağrıları>ulaşılamaz>+905463501033 Numara taşıyanlarda, sanırım problem oluyor... |
telefonun kapalı olduğunda 7542 den kimin aradığı bilgisi gelmiyor mu? |
Evet geliyor ama ben onu sormadım. Yukarİda sundan bahsediliyor ; ŞimdiAra servisini bilmeyenler için; Telefonu kapalı bir Avea'lıyı aradığınızda, telefon ulaşılabilir olduğunda size telefonunu açtı diye mesaj gönderilmesi. |
Yani bir başka deyişle ŞimdiAra kullananlar otomatik olarak ArayanıBil servisine de üye olmuş oluyor.
24 Ekim - 22 Kasım arasında servis ücretsiz olacakmış. Daha sonra ise aylık sabit olarak 79 kuruş ücret kesilecekmiş.
İptal etmek için;
IPTAL yazıp 7070'e gönderin.
ŞimdiAra servisini bilmeyenler için; Telefonu kapalı bir Avea'lıyı aradığınızda, telefon ulaşılabilir olduğunda size telefonunu açtı diye mesaj gönderilmesi.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Albus Dumbledore -- 21 Ekim 2011; 11:02:37 >