Kutusu ve ya belgesı atılmıs kaybolmus bır urunun degısımı mumkun degıldır. Cunku bunu satan fırmanın urunu kutusu ve aksesuar ları ıle bırlıkte ıade edebılır... |
mavinin batmasına işte bu yüzden üzüldüm..Ne alıyosan çok daha ucuz...Bi ara teknosada 90 lira Vatan'da 85 lira olan modemi iki sokak altta mavi'den 57'ye almıştım.![]() |
Ürünün garanti belgesi ve faturası,seri nosu varsonuçta.Ama neyse artık |
Sana gelince, burda yaşadığımız bir tecrübeyi anlatıyoruz. Terbiyeni takın. Paraya ihtiyacın varsa gel AnkaraYa.Yönlendireyim. |
Maviden en son ben de Sony Vaio laptop almıştım piyasadan uygun fiyata. Kapanmasına ben de çok üzüldüm. |
Bir ürünün ben neden kutusunu saklayayım ki? Bir sürü elektronik ürün alıyoruz, hepsinin kutusunu saklamaya kalksak, evde onlar için ayrı bir oda oluşturmak gerekir. Bu kutu sorununa bir çözüm getirmeleri gerekiyor. |
Aynen katılıyorum size. Bu biraz bana cambazlık gibi geliyor. Sonuçta aldığınız ürünün üzerinde seri no var. |
Bu orjinal kutu olayı neredeyse tüm mağazalarda var. Ayrıca ben Bimeksden oldukça memnunum. Satış sonrası destekleri güzel. Tavsiye edebilirim. |
Ben bir yıl önce falan teknosada satış danışmanıydım.Şunu söyliyebilirim teknosa gerçekten kazık.Ben çalıştığım halde oradan hiçbirşey almadım.Ama satış sonrası desteğe gelince iş değişir.Her müşterime özen gösterdim ve her seferinde el üstünde tuttum ama malesef diğer çalışan arkadaşlarım benim gibi değillerdi... |
Bugün 1 sene önce Vatan'dan aldığım Toshiba marka laptopumu müşteri hizmetlerine teslim ettim. Daha açılışta kitleniyordu. Tek tesellim vatanla alakam olmaması. Direk toshiba ile muhattabım![]() ![]() |
bursa'da bulunan mediamarkt Türkiye'de ender rastlanacak kalitede müşteri hizmetlerine sahiptir. 2 kere kendileriyle muhatap oldum. bir kere sizin yazdıgınız flashdisk sorunu benimde başıma geldi. götürdüm, faturamı kaybetmeme ragmen sagolsunlar, y,nede yardımcı oldular, 3 gün içinde yenisi ile degiştirildi. tabi ben böyle bir durumla karşılaşmaya alışık degilim. hangi elektronik aletimiz arızalansa sagolsun teknosa, bimeks, teknolojix bin deredensu getirtiyor. artık bütün alışverişlerimi bursa mm dan yapıyorum. 2 ay önce logitech ex 100 klavye aldım55 tl'ye. biliyorsunuz mm ın delikanlı sözü var, aynı ürünü 2 hafta içinde il sınırlarında büyük magazalarda daha ucuza buluranız fiyat farkının 2 katını iade ediyorlar. fakat broşür yada fatura gerekli. bende bu ürünü teknolojixte 50 tlye gördüm. magaza çalışanlarıyla görüştüm. hiç ödemeyiz vs diye çamura yatmadılar. broşürde bulsam 2 katını vereceklerdi aradaki farkın. zorunlulukları olmamasına ragmen sizi magdur etmeyelim, aradaki farkı verelim dediler. parayı almadım ve düşünceleri için çok teşekkür ettim neden mi? her ürüne 5 tl fazla vereyim, yeterki hep böyle sattıkları malın arkasında dursunlar. bursa mm çalışanlarını ve sayın @archelot'u tebrik ediyorum. |
Şikayet et kardeşim. Vatan'dan Sandisk Micru Cruzer U3 4 GB Flash bellek aldım, 1 hafta sonra bozuldu. Götürdüm, kutusu nerde dedi bayan. Dedim attım valla çöpte yani. Bana bi belge verdi, yukarıya çıkın ürünün yenisini alıp buraya getirin kutusunu almak zorundayım dedi. Öylede oldu |
Aşağıda alıntı yaptığım arkadaşta sana göre para almış olmalı ukala
|
Ne demek bu yani?Senin makinan okumuyorsa adamların suçu mu?Ürün bozuksa garantiye götürürsün zaten.Sen gidip ürünü verip para iadesi istediysen elbette kutusunu isterler. Ben vatandan o kadar ürün aldım çukurambardan her seferinde bin defa dediler kutusunu saklayın bir sorun olursa diye.Sana demedilerse zaten onların suçu. |
Mavi Bilgisayar ne zaman battı ya? ![]() |
bende ağlıyorum kardeşim senin gibi..donuma kadar mavi bilgisayardan alıyodum...valla garanti falan napcaz artık ![]() |
Bana uzak ama fazla alışveriş yapacağım zaman Mediamarkt'a gidebilirim. Onun dışında ufak tefek şeyleri küçük bilgisayarcılarda pazarlıkla da ucuza alabilirim. :/ |
Ama MediaMarkt'te hiç böyle sorun yaşaşmıyorum. Aldıktan sonra bozulan ürünü götürdüğünüzde hiç problem çıkarmadılar bana şimdiye kadar.Değişimse değişim tamirse tamir. O yüzden Ankara'ya MedaiMarkt geldi geleli nerdeyse bütün elektronik ürünleri ordan alıyorum.
Ancak geçenlerde bir tane SanDisk 4GB hafıza kartını VATAN BİLGİSAYARDAN alayım dedim.Hay almaz olaydım. Ürünü aldıktan bir ay sonra kartı Sony H20 makinem tanımadı artık. Ürünü alıp Vatan Bilgisayara gittim.Benden kartın kutusunu istediler.Ben de atttım dedim. Küçücük bir kutu onun nesini saklayacaksınız ki? Kutu olmadığı için değişim yapamayacaklarını söylediler iyi mi?Koskoca Vatan'a yakıştımı şimdi bu? Bu şekilde bir sorunu MediaMarktta yaşamazdım diye düşünüyorum.
TEKNOSA pahalı ve ilgisiz.
MAVİ BİLGİSAYAR battı malesef
VATAN BİGİSAYAR değmezmiş.
Kala kala bir MEDIAMARKT kaldı.
ELECTROWORLD ve BİMEKS'ten hiçbir şey almadım
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harunoda -- 29 Temmuz 2009; 14:18:16 >