Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
19
Cevap
1500
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Türkcellden kullanıcılara aldatmaca
G
16 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Arkadaşlar ramazan ayı başlarında türkcellden gelen mesaj şöyle idi.6 ytl kdv dahil kabul edip mesaj gönderirseniz ramazan ayı boyunca gece 21.00-06,00 arası 20 saat bedava konuşabilirsiniz.
Sonra 17 günlük gelen fatura 87.50 ytl. Henüz 20 saatin sadece 4.5 saatini konuştum,iyikide öyle oldu yoksa 200 ytl falan gelirdi.
Müşteri hizmetlerini aradım bir hafta sonra tekrar ara ayrıntılı fatura iste ve ona göre dilekce yaz dediler.Koca bir firmanın yaptığı hatayı hala para harcayarak ödemek mecburiyetindemiyim.Aradığım zaman herhangi bir yetkiliye ulaşılamıyor.Ne yapmam gerek.Bu işi düzeltir düzeltmez hemen başka gsm ye geçeceğim.



D
16 yıl
Yarbay

bu yapılana hata denemez,kasıt denir.hata bilmeden yapılır,kasıt bilerek..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
16 yıl
Binbaşı

Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun. Turkcell in bu kampanyasını forumda tasvip edip de kullanan çok azdı. Hatta yok denecek kadardı. Bu kampanyalar biraz kandırmaya yönelik olduğu aşikardır. Saat sınırı bulunan kampanyaları tercih etmemenizi öneririm.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
H
16 yıl
Yarbay

sikayetvar a yazarsan yada müşteri hizmetlerini ararsan iade edeceklerdir.İyi günler


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
16 yıl
Yarbay

Müşteri hizmetleri değilde öncelikle şikayetvar.com 'a yaz oraya yazınca daha çabuk soruna cevap veriyorlarmış bir ara forumda bu şekilde mesaj görmüştüm

Ben hiç aldatıldığımı düşünmüyorum daha sanada geçmiş olsun


Bu mesaja 2 cevap geldi.
D
16 yıl
Yüzbaşı

1-Kampanya katılım olduğuna dair mesaj geldi mi?
2-Bu faturanın bu paketten olduğunu nereden biliyosun belki başka bir servisten dolayı yüksek geldi.
3-Ayrıntısı iste ve kendin incele. Eğer kampanyaya katılım mesajı duruyorsa konuyla ilgili turkcell faturada değişiklik yapar mağdur etmez seni.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
16 yıl
Teğmen

bencede tam bi aldatmaca yaşanmış...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
16 yıl
Yarbay

Git TurkcellExtra'ya hattını iptal et.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
Ş
16 yıl
Yarbay

başka gsm e geçtiğinde çok da farklı olmayacak hepsi farklı şekilde kazıklıyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
16 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: sugarboy

başka gsm e geçtiğinde çok da farklı olmayacak hepsi farklı şekilde kazıklıyor

Evet bende başka gsm.leri inceledim,genelde hepsi kelime oyunları yapıp insanları kandırıyorlar.Reklamları ile işin özü birbirini tutmuyor.



G
16 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: sorry_for_kill_you

Git TurkcellExtra'ya hattını iptal et.

Etmeyi düşündüm ama hepsi birbirnin aynı,hele bir halledeyim sonra düşünürüm yine.



G
16 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: gokhan96

1-Kampanya katılım olduğuna dair mesaj geldi mi?
2-Bu faturanın bu paketten olduğunu nereden biliyosun belki başka bir servisten dolayı yüksek geldi.
3-Ayrıntısı iste ve kendin incele. Eğer kampanyaya katılım mesajı duruyorsa konuyla ilgili turkcell faturada değişiklik yapar mağdur etmez seni.

Evet ,kabul ettiğimi dair ben mesaj gönderdim ve tekrar mesajın gelmesinden sonra konuşmaya başladım.
Benim ortalama aylık faturam 20-25 ytl cıvarıdır.Ayrıca ramazan paketini satın aldığım için konuşmalarımı gece saat 21.00 sonrasına kaydırmıştım.
Müşteri hizmetlerini aradım ama bir hafta sonra aramamı şu anda bilgilere ulaşamadıklarını söylediler.Kendi kestikleri faturaya nasıl ulaşamıyorlar anlamadım.
Gelen mesajı yer kaplamasın diye sildim ama sorduğumda o paketle daha 15 saat cıvarı konuşma hakkımın olduğunu söylediler,tabiki korkudan konuşamıyorum.İşi çözene kadarda ay sonu gelecek ve konuşamıyacağım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
16 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: huseyin16

Müşteri hizmetleri değilde öncelikle şikayetvar.com 'a yaz oraya yazınca daha çabuk soruna cevap veriyorlarmış bir ara forumda bu şekilde mesaj görmüştüm

Ben hiç aldatıldığımı düşünmüyorum daha sanada geçmiş olsun


Verdiğin bilgi için sağol,ordan yazmağa çalıştım ama bakım olduğunu yazıyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grolof -- 22 Eylül 2008; 20:19:51 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
16 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: tksharmely

Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun. Turkcell in bu kampanyasını forumda tasvip edip de kullanan çok azdı. Hatta yok denecek kadardı. Bu kampanyalar biraz kandırmaya yönelik olduğu aşikardır. Saat sınırı bulunan kampanyaları tercih etmemenizi öneririm.

Evet,haklısınız.Bende bununla tecrübe kazandığımı düşünüyorum



P
16 yıl
Yarbay

ara hakkını . mutlaka sonuç elde edersin


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
16 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: propesyonel

ara hakkını . mutlaka sonuç elde edersin

Arıyacağım tabi,4-5 gün geçsin,gerekirse mahkemeye bile vereceğim.Teşekkür ederim.



F
16 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: grolof



Müşteri hizmetlerini aradım ama bir hafta sonra aramamı şu anda bilgilere ulaşamadıklarını söylediler.


benim bildiğim belli bir süre geçince faturayı kabul etmiş sayılıyorsun o nedenle 1 hafta sonra ara demiş olamazlar mı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
16 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Arkadaşlarımın dediği gibi Şikayetvar com'a yazdım hemen ertesi gün müşteri hizmetlerinden aradılar ve ayrıntı göndereceklerini inceleyip tekrar aramamı söylediler.
Bu tür şikayetleri olanlar şikayetimvar com'a muhakkak yazsınlar çok çabuk netice alınıyor.Uyaran arkadaşlara tekrar teşekkür ederim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grolof -- 24 Eylül 2008; 21:39:17 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
16 yıl
Yarbay

Güncel faturaya pek güvenme. Neden?

Kullandığım internet paketinin kotasını aşmıştım. 1mb başına 0,12 YTL kota aşım ücreti alındığını bildiğim için rahatça 40 mb falan aşmıştım. Sonra bi kaç gün geçti ve güncelimi sorgulayayım dedim. Bir baktım 173 ytl olmuş.Bi kaç gün sonra ise 286 YTL ye ulaştı. Tabi canım sıkıldı. Faturanın kesilmesine bi kaç gün falan kaldığı için fatura gelir ayrıntılarından itiraz ederim diye düşünüyordum. En sonunda fatura kesildi.300 liralık bi fatura beklerken bir baktım diğer tüm konuşmalarım dahil 90 lira gelmiş. (ki aylık yaklaşık bu kadar konuşuyorum normalde. tam gelmesi gereken) ayrıntılara baktım, 5,5 YTL kota aşım ücreti uygulamışlar. Meğersem kota aşımını fatura kesilirken hesaplıyorlarmış. Güncel fatura gerçekçi değilmiş.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
16 yıl
Binbaşı

paketim olduğu halde (60lık)
sadece turkcell ve sabit aradığım halde birde o ramazan zımbırtısına kandığım için 59,00 faturam geldi.
iyiki bende 20 saatin 15 saatini kullanmışım.
Numara taşınabilirlik gelsinde kartvizitimdeki numaram olan 533'ü nasıl vodafone'a geçiriyorum



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.