Aynı adreste yaklaşık 6 yıldır TT altyapısı üzerinden FTTH (100MBPS) Fiber hizmeti alıyorum, internetimi bağlattığım günden beri router arızası dışında altyapı ile ilgili sorun yaşamadım.
Apartmana yeni bir komşu taşınıyor ve internet aboneliği bağlatıyor, dairesinde fiber kablo olmadığı için Türk Telekom'dan gelip kutudan kablo çekiyorlar, sonrasında dün alt kattaki diğer komşunun interneti gidiyor.
Bugün, dün interneti giden komşunun interneti düzeliyor ve aynı saatte benim internetim gidiyor, sabah 12:30 sularında arıza kaydı açtım fakat ne gelen var ne giden, önceden Vodafone'un sitesinde adresimi sorguladığımda 1000MBPS'a kadar fiber internet ibaresi çıkıyordu, bugün dairemi seçip bakınca altyapı yok şeklinde uyarı çıkıyor fakat diğer dairelerde öyle bir durum söz konusu değil, bu durum tesadüf olamayacağına göre portumu çalıp kendi müşterilerine tahsis ettikleri apaçık ortada.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Bende aynı durumu yaşadım. Bunun sebebi daire sayısı kadar portun olmaması. mutlaka orada boş port vardır. Ama hangisi olduğu belli değildir. Tek çözümü gün gün birilerin interneti kesilecek sırayla hepsi denenecek. bizim binada 32 port koymuşlar. 38 hane var. ben abone oldum 1 hafatada ancak düzelttiler. Meğersem 20 abone bile yokmuş binada ama bu sorundan dolayı abone alımını kapatıyormuş.
Aynı adreste yaklaşık 6 yıldır TT altyapısı üzerinden FTTH (100MBPS) Fiber hizmeti alıyorum, internetimi bağlattığım günden beri router arızası dışında altyapı ile ilgili sorun yaşamadım.
Apartmana yeni bir komşu taşınıyor ve internet aboneliği bağlatıyor, dairesinde fiber kablo olmadığı için Türk Telekom'dan gelip kutudan kablo çekiyorlar, sonrasında dün alt kattaki diğer komşunun interneti gidiyor.
Bugün, dün interneti giden komşunun interneti düzeliyor ve aynı saatte benim internetim gidiyor, sabah 12:30 sularında arıza kaydı açtım fakat ne gelen var ne giden, önceden Vodafone'un sitesinde adresimi sorguladığımda 1000MBPS'a kadar fiber internet ibaresi çıkıyordu, bugün dairemi seçip bakınca altyapı yok şeklinde uyarı çıkıyor fakat diğer dairelerde öyle bir durum söz konusu değil, bu durum tesadüf olamayacağına göre portumu çalıp kendi müşterilerine tahsis ettikleri apaçık ortada.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.