turknet önceden ve sonradan arkadaşını getir kampanyaları ile referans ile kampanyadan yararlanır arkadaş getirdik. daha sonra bir baktım ki benim getirdiğim kişiler 1 er kişi olarak değil bölünüp birden fazla kişi tek faturada düşülerek haklarım hiçe sayılmış. kendilerine ısrarla sormama rağmen bana fatura detayını atmaktan başka bir iş yapmayan müşteri temsilcisine laf da anlatamadım. forumda yazılana göre arkadaşını getir kampanyasından kazandığınız hakkınız o dönemki fatura bedelinden hesaplanarak indirim tanımlaması yapılıyormuş. yani siz arkadaşı fatura 200 iken getirdiniz ama fatura 400 olursa 2 arkadaş hakkınız alınıyor. bunun hiçbir yerde bir karşılığı yok. kendilerinin getirdiği haksız şartı müşteriye dayatıyorlar.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Merhaba, bu konu nasıl patlamadı inanın bilmiyorum ama farketmeyen birçok kullanıcı var. Bu durum yasaya aykırıdır. Konuyla ilgili turknet ile görüştünüz mü?
Arkadaşlar siz "kampanyada değişiklik yapma hakkımız saklıdır" ifadesini okumuyor olabilir misiniz? Mecbur mu kampanya sağlayan kampanyayı aynı tutmaya? Değil. Bu turknet olur TT olur Ülker olur kent olur.
13 aylık hakkınızı nasıl iç ettiler? Atıyorum davet ettiğiniz dönemde 200 TL ödüyordunuz bir sonraki dönem 13 kişi için 2600 TL'ye falan çıkması lazım tüm referanslarınızı tek faturaya saymaları için.
Tam da bu nedenden dolayı online işlem merkezinde arkadaşını getir panelinde kullanılan ve bekleyen bedava ayların bilgisi yazmıyor. Çünkü sizinde izah ettiğiniz gibi 1aylık bedel fiyatı kazanılan ayın ücretine karşılık geliyor. Daha önce bu durumu açıkça yazılmasını istememe rağmen saçma sapan bir cevap vermişlerdi.
Paneli artık şeffaf olarak yapacak mısınız merak ediyorum. @TurkNet Destek
@TurkNetDestek Müşteri hizmetleri geri dönüş yaptı. İki konuyu da aktardım. Kampanya da ki faturalandırmadan böyle bir durum oluşursa ( bende henüz oluşmadığı için ) talep açın yardımcı oluruz düzeltiriz dediler.
Paneldeki bilgilendirmede konusunda kendisi de sistemden göremedi, görüşmeyi sonlandırıp üst birimden bilgi aldı ve geri dönüş yaptı bizde göremiyoruz kalan ay bilgisini. Gaziosmanpaşa'daki deneyim merkezimize gelin bilgi alabilirsiniz dedi. İlk defa böyle bir şikayet almışlar.
Şöyle basit bir bilgilendirme için milyonlarca abone Gaziosmanpaşa'ya deneyim merkezine mi gelecek ?
Türk Net Vizyonu; İnternet teknolojilerini kullanarak bilgiyi ve insanı özgürleştirip güçlendiririz.
forumda yazılana göre arkadaşını getir kampanyasından kazandığınız hakkınız o dönemki fatura bedelinden hesaplanarak indirim tanımlaması yapılıyormuş. yani siz arkadaşı fatura 200 iken getirdiniz ama fatura 400 olursa 2 arkadaş hakkınız alınıyor. bunun hiçbir yerde bir karşılığı yok. kendilerinin getirdiği haksız şartı müşteriye dayatıyorlar.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.