1. sayfa
Uygun fiyatlı satılan elektrikli otomobillerin katalog verisi 300-400 km. Bu kmyi kaç km hızla gittiklerini bilmiyorum. 120-130 ile otobanda gideyim klima aktif olsun, hava 5 derece olsun menzili neredeyse yarı yarıya düşüyor. Eski telefon gibi düşünün prize bağlı kullanıyorsunuz. Hep şarjda olacak. Menzil 1500-2000 kmye çıkmadığı sürece elektrikli otomobiller benim gözümde teknolojik çöptür. 2 gbli çinli android tabletten gözümde bir farkı yok. |
Eğer sarj kabiliyetiniz yoksa düzenli olarak. 2000km da yetmez size. |
Evden veya iş yerinden şarj imkanı yoksa elektrikli araç işi mantıktan sapıyor |
Kesinlikle! |
Bagaj içine bir tane benzinle çalışan jeneratör koyun. |
Nikola Tesla' nın atmosferden elektrik iletimi deneyi başarılı olmuştu ama enerji kartelleri bunun duyulmasını istemedi. Çünkü onlar Dünya' yı Westinghouse' un alternatif akım elektrik iletimine mahkum etmek istiyorlardı ve başardılar. Atmosferden elektrik iletimi projesi geliştirilseydi hiçbir elektrikli araç batarya taşımak zorunda kalmayacaktı zira gerekli olan elektriği havadan tıpkı prize takılıyken çalışabilen elektrikli su ısıtıcısı gibi alabilecekti... |
ne zaman full batarya dolum hızı, petrol istasyonunda full depo dolum hızıyla eşit duruma gelir, işte o zaman elektrikli otomobiller kullanılabilir olur.. şu an için sadece zenginlerin oyuncağı. abd'deki zenginler 1020 hp'lik tesla s plaid ile 1500 hp'lik bugattileri tokatlıyor. onlar için güzel bir oyuncak ama biz halk için uygun değil. aile arabası görünümündeki 100 bin dolarlık tesla plaid, 3 milyon dolarlık 1500 hp gücündeki bugatti chironu hem dragta, hem de rollingde madara ediyor. elektrikli bir otomobili geçmek için en az iki kat güce sahip olmak lazım. yani chiron 2000 hp olsaydı teslayı ancak geçebilirdi. https://www.youtube.com/watch?v=qR18qkdCgS4&feature=youtu.be |
Ya bu elektrikli araçlarla yüksek gerilim hattının altından geçsek acaba bunlar manyetik alandan çok etkilenir mi ? |
Eğer 300Km'de bir sarj ederseniz esit sayilir. 35% -80% arasinda 300km gibi bir yol yapıyor. 155kW Hizli sarj ile 1000km/saat sarj oluyor. Yaklaşık 20 dakika da sarj tamamlaniyor. 300km gidip 20 dakika dinlenmek. Spor araba kullananlari baz alirsak aynı miktar. zaten yoruluyorsun yani bir kulfeti kalmiyor < Resime gitmek için tıklayın > |
Hayır böyle birşey yok, hergun geçiyorum. Magnetic interference yok |
Peki, yanıtınız için teşekkürler hocam |
3. Tesla'ya Elon Musk gibi tutarsiz bir insana ASLA guvenmeyin. Uzaya Roket firlatip dik Indirtir, Size TESLA satarken Keriz Gibi yolacak, calismayan secenekler sunar. 4. Bataryasini 20% ile 80% arasında 60% kadarini rahatlikla kullanacaksiniz bu da menzilin 60% I demek. Kabaca size 600km menzil sunuyorsa bir araba gunluk 300km- 350km de bir defa sarj isteyecektir , gözünüz bunu arar. 5. Asla iyi dileklerinizle araba almayın. 3 ay sonra ozellik aktif olur. 5 ay sonra sarj istasyonu gelir falan falan... 6. Mümkün olduğunca uzak durun. Daha önce hiç elektrikli araba kullanmamış, halihazırda Tesla siparişi olan biri olarak çok samimi bir şekilde soruyorum; 3. Siz neden güvendiniz? 6. Neden aldınız / Neden hala kullanmaya devam ediyorsunuz? |
Şirketin araci diyebilirim, yurtdisi transfer paketimde konaklama ve ulaşım vardı bunu verdiler. |
1. sayfa
2. EN VERIMLI Kullanım için Evinizde/ is yerinizde GES *Güneş Enerji Sistemi için planlama yapın.
3. Tesla'ya Elon Musk gibi tutarsiz bir insana ASLA guvenmeyin. Uzaya Roket firlatip dik Indirtir, Size TESLA satarken Keriz Gibi yolacak, calismayan secenekler sunar.
4. Bataryasini 20% ile 80% arasında 60% kadarini rahatlikla kullanacaksiniz bu da menzilin 60% I demek. Kabaca size 600km menzil sunuyorsa bir araba gunluk 300km- 350km de bir defa sarj isteyecektir , gözünüz bunu arar.
5. Asla iyi dileklerinizle araba almayın. 3 ay sonra ozellik aktif olur. 5 ay sonra sarj istasyonu gelir falan falan...
6. Mümkün olduğunca uzak durun. 400HP arabayı bedavadan kullanıyorum ama ulkemizin alt yapısı ve toplumun yozlasmasi nedeniyle başına neler gelebilecegini biliyorum.
7. Vandalliklara hazirlikli olun, sarj kablonuzu koparmak istercesine çekenlere rastlayabilirsiniz veya kasitli cizenlere...
8. Evden priz ile sarj olma süresi 45 saattir. 0'dan100'e hadi 60% dedikten 25saat olsun, günde 300km yaparsaniz, günde 100km yaparsaniz 7-8 saat olur. Yani günde 100km yapanlar günlük 8 saat ile hep 80% dolulukta araci kullanabilirsiniz. Ama 2.bir arabanın yoksa kesinlikle eve 11kW ya da 22kW trifaze sarj istasyonu kurdurun. Böyle bir senaryoda*sadece evden priz sarj isteyen PHEV tercih etmeniz daha iyi.
MY23LR kullanicisi gozunden yazilmistir.
Aklıma geldikce yazarım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 1 Nisan 2023; 0:5:12 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________