1. sayfa
2 . kez yollayınca servis raporuna müşteri şikayetine ne yazmışlar hocam? Geçmiş olsun. THH ile hakkınızı arayın. |
"ARIZA BİLGİLERİ FİZİKSEL DURUM : FİZİKSEL KUSUR GORULMEDI GENEL OLARAK KULLANIM KAYNAKLI IZLER VAR BİLDİRİLEN ARIZA : EKRAN ORTASINDA VE UST KISIMDA RENK BOZUKLUGU VAR/ISINMA SORUNU M.TALEBİ / ÇÖZÜM AÇIKLAMASI Cihazinizin genel fonksiyon testleri yapilmistir. Cihazinizda dokunmatik ve ekran testleri yapilmistir.Cihazınız değişim prosedürlerine uygunluğu bulunmadığı için onarım yapılmıştır.Cihazınızında yapılan testlerde cihazınızın sıcaklığı maksimum 42 dereceye ulaştığı görülmektedir.Bu sıcaklık 25 derece oda sıcaklığında gayet ulaşılabilecek normal bir durumdur.Cihazınızın ekranı ve pili yenisi ile değiştirilmiştir.Cihazinizin genel kalibrasyonlari yapilmistir.Cihazınıza güncel yazılım versiyonu yüklemesi yapılmıştır." GAYET dalga geçmişler benimle. 45 derece oluyor dedim, 45 değil de 42 oluyormuşmuş. Samsung çözüm merkezi halen iletişimde benimle. Değiştirdikleri ekranın dokunmatiği teklemeye başladı. Kameranın içinde de tozlar varmış hiç fark etmedim, bugün çözüm ekibine dedim toz var diye. THH aradı bu arada hocam geçen, savunma istendi konumuna geçti. Zaten batarya iki kez değiştiği için değişim hakkım var yasal olarak. |
Aynen yasal olarak hakkınız var. Samsung çözüm ekibinin bir şey yapacağını sanmıyorum. THH ile çözersiniz gibi. |
6 Mart: Samsung Çözümsüzlük ekibi ekran değişiminden sonra oluşan kameralardaki tozlanma ve dokunmatikte arıza nedeniyle de onarım önerdi. Çözüm anlayışları sanırım değiştirecekleri parça başına işçilik ücreti almak. THH süreci halen devam ediyor. Kısa sürmeyeceğini biliyorum. Ayrıca Şikayetvar'da yazı yazdım. Yüzlerce şikayetin arasından belki gören kullanıcıları Samsung almamaları için yönlendirebilirim. |
23 Martta 3.ye gönderdim. Kamera sorunuyla ilgili. Sorun yok diyip geri gönderdiler. 31 Mart yani bugün ise bilirkişi görüşü istendi konumuna geçmiş ve bana ulaşıldı, incelenmesi için götürdüm ve sorunun var olduğu bilirkişi tarafından teyit edildi. Rapor sisteme işlendi. Gelişmeleri yine yazacağım. |
Samsung Türkiye savunmasında parayı iade edeceğini bildirmiş. Hakem heyeti başvurumu geri çektim. İade alınca da yazacağım. |
Bence bu kadar şeyin üzerine iade değil, "yenisi ile değişim" olması gerekiyordu. Dedim ama, tabi yenisi halen kaça satılıyor, aldığınız tarihe göre iade yapıldığında zararda mısınız, ona da bakmak lazım, veya bakmışsınızdır herhalde diye düşünüyorum. Zira, firmalar bir de böyle bir çakallığa başladılar çünkü son dönemde. Atıyorum adam 5.000 TL vermiş, ekran kartı bozulmuş, şimdi ekran kartı olmuş 8.000 TL, garantiden birebir değiştirmek yerine "paranı iade edeceğim" diyor. Ben iade istemiyorum ki? 5.000 TL'yi bana iade edersen ben yenisini nasıl alacağım bir daha? Garanti kapsamında kullandığınız ürünler iade mi olur? Yoksa garantiden sorun mu çözülür, çözülemiyorsa birebir değişim mi yapılır ![]() |
Ben değişim istediğimi, servis ekranı bozduktan sonra söyledim. Ekranı izin istememe rağmen almadan değiştirdikten sonra Samsung'tan illallah ettim hocam, verin dedim paramı. Şimdi telefon serviste, benden istedikleri evraklarla. Ama yine de bir şüphe var içimde. Hayır anlamıyorum yok şu bakanlıktan servis ödülü aldık şuradan servis ödülü aldık diyorlar. Anlamadığım aynı Samsung'u mu inceliyorlar acaba? Bir de geçen iade yapılacağından habersiz biri beni aradı işte kameralar için gönderdiğiniz fotoları inceledik biz bir şey yapmadık diyor, e telefonun içinin yetkisiz açılmadığını da kabul ediyorsunuz ben o lekeleri yoktan var mı ettim kameralarda? Şok ediyorlar insanı ya biri de arayıp kusura bakmayın süreci gördük isteğiniz üzerine iadeye karar verdik dese keşke. |
6 Nisan- Para iadesi için IBAN istediler. |
21 Nisan- Para iadesi geldi. |
1. sayfa
Açıkçası servisin gereksiz yere bataryayı değiştirerek ne yapmaya çalıştığını anlayamadım ve değiştirildi dedikleri usb kablo da gönderdiğim zaman sağlam olmasına rağmen bozuk bir şekilde geri gelmiş. Tabii bununla uğraşamam şu an bir de bunun için gönderirsem servise biraz daha beklemek zorunda kalacağım.
Tüketici hakları hakem heyetine usb kablo hariç yazdım, onu gelince fark etmemiştim. Bu rezaletten başka bir şey değildir. Samsung Türkiye, getirdiği hiçbir mantığı olmayan kurallarıyla kullancısını değil de servisini memnun etmeye çalışmaktadır.
Gören arkadaşlar üste çıkarırlarsa memnun olurum, herkese iyi günler.
4 Mart Edit: Telefonun kamerası toz almış. Muhtemelen servisten geldiğinde vardı ama git gide artıyor. Benim de ikinciye açılmasına itiraz etmemin sebeplerinden biri de buydu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ae468468 -- 5 Nisan 2022; 3:19:10 >