Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
31
Cevap
2480
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İPTAL EDİYORUM !!!! Türknet yeni abonelik DSL VAR İNTERNET YOK !
M
5 yıl (7727 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Selamlar, yeni abonelikte ortalama kaç günde Türk Telekom antre bağlantınızı yaptı?

Güncelleme : Bağlantı yapıldı. DSL SABİT YANIYOR YANİ İÇ HATTA SİNYAL GELİYOR AMA İNTERNET YANMIYOR.

TT ye açılan arıza kaydına TT 5 dakikada bizlik durum yok diye cevap veriyor.

Ahlaksız Telekom yüzünden İnternet gelmiyor. (İç hatta sinyal var.)

Güncelleme 2

Telekom santral ekibinde tanıdık çıktı eve getirttim kontrol etti sorun bulamadı. YAPA CİHAZI OLDUĞU İÇİN santralden bir şey yapamıyorum dedi.

Yerinde destek ekibi geldi EVDE SORUN OLMADIĞINI ONAYLADI, MODEM KONTROL ETTİ VE MAKBUZ VERDİ. YAPA abonelerinin aynı sıkıntıları yaşadığını belirtti kendisine çok fazla geliyormuş bölgede bu sorunlar.

Bugün tekrar TT'ye bildirmişler TT'de iç hatta dsl geliyor diye bizlik bir şey yok diye kapattı.


AKŞAM İPTAL DİLEKÇESİ YOLLAYACAĞIM.

TURNKET PİŞMANLIK OLDU.

Yazık.

Fatura çıkarırlarsa dava salonlarında sürünmeyi göze aldım 100 TL sorun değil önemli olan hak aramak tabi önce Thh'ye giderim.

Müşteri no : 1791039

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Man Of Earth -- 8 Eylül 2020; 16:43:42 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
5 yıl (43378 mesaj)
Yarbay

Merhaba, aktivasyon süreci 3 ila 6 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır. Sizi de aramızda görmek isterim.



S
5 yıl (144 mesaj)
Teğmen

ben 6 gün bekledim halen bağlanmadı aman uzak dur. kablomu tek parça telekom kutusuna kadar kendim çektim 6 gündür bekliyorum beceriksizler bir kabloyu bağlatamadı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
5 yıl (43378 mesaj)
Yarbay

Merhaba, aboneliğinizin başında yaşadığınız sorun nedeniyle üzgünüm. Size yardımcı olabilmem için GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?




Bu mesajda bahsedilenler: @satelist
S
5 yıl (144 mesaj)
Teğmen

W
5 yıl (2341 mesaj)
Yüzbaşı

24ü gece başvurdum, 25 i bağlantı geldi. Ama başka bir aboneliğimi 1 hafta önce nakil yaptırdım, nakil oldu diye mesaj geldi ama dsl ışığı yanıp sönüyor. Bu türknete akıl sır ermez.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
5 yıl (43378 mesaj)
Yarbay

Merhaba, arıza kaydınız ekipler tarafından yapılan kontrol sonrasında müşteri sorumluluğunda olarak sonuçlanmıştır. Ancak verilen bu bilgiye istinaden teknik uzmanlarımız arızayı saha ekiplerine tekrar iletmek istediğinde iptal kaydınız nedeniyle arızayı saha ekiplerine iletememiştir. İptal işlemlerinin geri çekilmesi durumunda arıza sürecini devam ettireceğiz.




Bu mesajda bahsedilenler: @satelist
T
5 yıl (43378 mesaj)
Yarbay

Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşabilir misiniz?




Bu mesajda bahsedilenler: @wiru5
S
5 yıl (3 mesaj)
Er

Benim 16 gün oldu halen açılmadı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
5 yıl (7727 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Summakx

Benim 16 gün oldu halen açılmadı.
Sonumuz böyle olmaz umarım benim de yeni abonelik nakil felan değil bugün 4. Gün türk Telekom daha gelmedi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
5 yıl (43378 mesaj)
Yarbay

Merhaba, aktivasyon işlemlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?




Bu mesajda bahsedilenler: @Summakx
S
5 yıl (144 mesaj)
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: Man Of Earth

Sonumuz böyle olmaz umarım benim de yeni abonelik nakil felan değil bugün 4. Gün türk Telekom daha gelmedi.

Alıntıları Göster
inşallah PM attık arıyan bile yok benim süreç yarın 13 gün olacak iptal için bile geri dönmediler.< Resime gitmek için tıklayın >

resimdeki beyaz kabloyu ben çektim ve etiketledim bir tek bağlamaya gelmediler bu kadar sıkıntılı bir süreç müşteri daha ne yapsın


Bu mesaja 2 cevap geldi.
T
5 yıl (43378 mesaj)
Yarbay

Arızanın önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Güncel bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım.




Bu mesajda bahsedilenler: @satelist
A
5 yıl (4202 mesaj)
Binbaşı

Daha önceden evde Türk Telekom kullandığımız için eve kadar kablo çekili halde yani kablo çekmeye gerek yok. Bundan sonra nasıl bir işlem yapılacak ? Dün sabah başvurdum, kimlik resimlerini yükledim, belgeler hazır ama halen arayan yok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
5 yıl (43378 mesaj)
Yarbay

Merhaba, eğer geçiş işlemi yapılmayıp sıfırdan yeni abonelik ise kurulum işlemi yapılıyor ve kurulum ücreti alınıyor. Sürecinizi kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?




Bu mesajda bahsedilenler: @AppleFB
M
5 yıl (7727 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: AppleFB

Daha önceden evde Türk Telekom kullandığımız için eve kadar kablo çekili halde yani kablo çekmeye gerek yok. Bundan sonra nasıl bir işlem yapılacak ? Dün sabah başvurdum, kimlik resimlerini yükledim, belgeler hazır ama halen arayan yok.
Selam hocam, 5. Gün itibariyle sabah Telekom geldi etiketleme yaptı turknet gelip bağlayacak dedi gitti.

Şimdi oim de "internet başvurunuz başarı ile tamamlandı belgelerinizi bekliyoruz." Yazıyor.

Muhtemelen kurulum ekibi randevu verecek.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
5 yıl (4202 mesaj)
Binbaşı

Anladım hocam teşekkürler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Man Of Earth
T
5 yıl (307 mesaj)
Yüzbaşı

Destek Numarası
35897491
Destek Konusu
İnternet Arıza

GERÇEKTEN GERİ ZEKALI EKİBİNİZ VAR VAE GEÇİŞ İÇİN TAM 2-3 AY UĞRAŞTIK BÜTÜN ANKESTRE BAĞLANTILARINA VARANA KADAR TÜM İŞLEMLERİ BİZ YAPTIK SÖZDE SAHA EKİBİNİZ HALLEDECEKTİ
NEYSE 1 AYDIR KULLANIYORDUK NE GÜZEL SORUN BİTTİ ÇOK UĞRAŞTIK AMA MUTLU SON DERKEN ERKEN SEVİNMİŞİZ BU HAFTA İNTERNET BİRDEN KESİLDİ
SORUN BIRAKTIK İŞ BİLEN EKİBİNİZDEN SONGUL HANIM ARADI SİSTEM İNTERNET SÖZLEŞMENİZİ İPTAL ETMİŞ

E NE OLACAK SİL BAŞTAN YENİ TELEFON NUMARASI İLE BAVURU YAPILACAK

ANA BEN BU HİKAYEYİ BİLİYORUM

VAE GEÇİŞTE TARAFIMIZA TAM 5 NUMARA TAHSİS EDİLDİ. BİNA GİRİŞİNDE AYNI ANDA 4 TANE ANKESTRE KABLO SARKITILMIŞTI HEPSİNDE FARKLI NUMARA VE SADULLAH SUNKU YAZIYORDU.



ŞİMDİ YANDIK SANIRIM


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
5 yıl (144 mesaj)
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: satelist

inşallah PM attık arıyan bile yok benim süreç yarın 13 gün olacak iptal için bile geri dönmediler.< Resime gitmek için tıklayın >

resimdeki beyaz kabloyu ben çektim ve etiketledim bir tek bağlamaya gelmediler bu kadar sıkıntılı bir süreç müşteri daha ne yapsın

Alıntıları Göster
İnşallah bu gün telekom ekipleri gelir.14. gün sabırla beklemeye devam :D


Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
5 yıl (7727 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: satelist

İnşallah bu gün telekom ekipleri gelir.14. gün sabırla beklemeye devam :D

Alıntıları Göster
Dün sabha gelip antreyi bağladı bu sefer de türkneti bekliyoruz aktivasyon aşamasına geçsin diye halen belgelerinizi hazırlayın diyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.