Neden bekliyorsun ki kapatıp geç başka bir firmaya bu firmayı çekmek zorunda değilsin.Yetkiliyi etiketledim baksın diye sende destek kayıt nonu konuna ekle. |
TT binası/PTT binası sana ne kadar uzaklıkta? |
Merhaba, yaşadığınız sorunla ilgili çalışmalarımız devam ediyor. Gelişmeler ile ilgili teknik uzmanlarımız bilgilendirmede bulunuyor. Konuyu ayrıca ben de yakından takip ediyorum. En kısa süre içerisinde sorunu çözümleyerek bilgi vereceğiz. |
|
Peki sorun ne? Ne çalışması yapıyorsunuz defalarca sordum ama hep standart cevaplar alıyorum. @NT2L 50 metre ileride Türk Telekom fiber kutusu var ama netspeedin sitesinden sorguladigimda 1100 metre çıkıyordu. |
YAPA modeline geçtiğiniz için siz o fiber kutusunu kullanamıyorsunuz, direk santralden bakır ile sinyal alacaksınız. Dolayısıyla ADSL 16Mbps kullanabilirsiniz o mesafede. Aynı şekilde mevcut internetinizi de taşıyamıyorsunuz. Telekom çalışması 1 haftadan uzun sürmez, başvuru yaparsanız ilgilenirler. Muhtemelen port yoktur sahada. |
Santral çalışmasının sebebi tamamen Trütktelekomun elinde.Türknet birşey yapamaz. |
Senin dolabın uzaksa onun çıkması çok normal bende arka sokağımda var dolab ama 668metre santralden net alıyorum:D |
Ben zaten 12 mbit alıyordum boş yere yapaya geçirip internetsiz bıraktılar o zaman. |
Onlar için maliyeti düşük yapanın. Bölgenize fiber geldiğinde de yüksek hıza geçemezsiniz yapada olduğunuz sürece. |
Yarın iptal dilekçesini gönderip telekom'a basvururum. |
Cıks, her zaman ne yapıyoruz? Eşeği sağlam kazığa bağlıyoruz ![]() Önce telekoma başvurun, bağlanınca TurkNeti iptal edin. Başvururken sorarlarsa ilk kez abone olduğunuzu, evde internet olmadığını belirtin. Sorun olmayacaktır ![]() |
Merhaba, bulunduğunuz bölgeye fiber altyapı geleceğine yönelik bir hata almışsınız. Genel olarak bu uyarı sayfamızda bölgede farklı operatöre ait fiber çalışma olduğunu gösteriyor. |
Merhaba, yaşadığınız sorunu yerleşik operatör saha ekiplerine ilettik. Ancak yapılan kontrollerde ankastre kutusuna kadar sorun olmadığı bilgisi veriliyor. Buna istinaden yazışma başlattık. Gelişme olması durumunda bilgi vereceğiz. |
Hocam turknetın dünyadan haber yok zaten gördüğün gibi. İptal edip telekoma başvuracağım yarın. |
Dondur |
Merhaba, arızanın çözüm süresinin uzadığını ve biran önce çözümlenmesi için yerleşik operatöre bildirimde bulunduk. Ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri sizin ile paylaşacağız. Bende takibini yapıyorum. |
Destek kaydi açtım buradaki destek konusuna yazdım, şikayetvara yazdım, twitter dan yazdım, ekşi sözlükten salladım ama sonuç sıfır.
Bakın sorunun ne olduğunu dahi öğrenemedim.
Sadece "üzgünüz, öncelik verdik, bilgi vereceğiz" mesajları atıyorlar.
Bu tip durum yaşayıp çözen olduysa diye bu konuyu açtım.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >