Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
33
Cevap
1688
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İki haftadır internetim yok
S
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

10 temmuzda yapaya geçireceğiz mesajından sonra internet gitti, gidiş o gidiş.

Destek kaydi açtım buradaki destek konusuna yazdım, şikayetvara yazdım, twitter dan yazdım, ekşi sözlükten salladım ama sonuç sıfır.

Bakın sorunun ne olduğunu dahi öğrenemedim.

Sadece "üzgünüz, öncelik verdik, bilgi vereceğiz" mesajları atıyorlar.

Bu tip durum yaşayıp çözen olduysa diye bu konuyu açtım.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

B
5 yıl
Binbaşı

Neden bekliyorsun ki kapatıp geç başka bir firmaya bu firmayı çekmek zorunda değilsin.Yetkiliyi etiketledim baksın diye sende destek kayıt nonu konuna ekle.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
N
5 yıl
Yarbay

TT binası/PTT binası sana ne kadar uzaklıkta?



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

T
5 yıl
Yarbay

Merhaba, yaşadığınız sorunla ilgili çalışmalarımız devam ediyor. Gelişmeler ile ilgili teknik uzmanlarımız bilgilendirmede bulunuyor. Konuyu ayrıca ben de yakından takip ediyorum. En kısa süre içerisinde sorunu çözümleyerek bilgi vereceğiz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: bigcrysis93

Neden bekliyorsun ki kapatıp geç başka bir firmaya bu firmayı çekmek zorunda değilsin.Yetkiliyi etiketledim baksın diye sende destek kayıt nonu konuna ekle.
Hocam turknet ne halt ettiyse diğer firmalara da gecemiyorum :) türk Telekoma başvurdum, bağlı olduğunuz santralde çalışma var sadece ön başvuru yapabilirsiniz dediler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
S
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Peki sorun ne? Ne çalışması yapıyorsunuz defalarca sordum ama hep standart cevaplar alıyorum.

@NT2L

50 metre ileride Türk Telekom fiber kutusu var ama netspeedin sitesinden sorguladigimda 1100 metre çıkıyordu.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s0ft -- 23 Temmuz 2020; 10:45:38 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
N
5 yıl
Yarbay

YAPA modeline geçtiğiniz için siz o fiber kutusunu kullanamıyorsunuz, direk santralden bakır ile sinyal alacaksınız. Dolayısıyla ADSL 16Mbps kullanabilirsiniz o mesafede. Aynı şekilde mevcut internetinizi de taşıyamıyorsunuz.

Telekom çalışması 1 haftadan uzun sürmez, başvuru yaparsanız ilgilenirler. Muhtemelen port yoktur sahada.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @s0ft
B
5 yıl
Binbaşı

Santral çalışmasının sebebi tamamen Trütktelekomun elinde.Türknet birşey yapamaz.




Bu mesajda bahsedilenler: @s0ft
B
5 yıl
Binbaşı

Senin dolabın uzaksa onun çıkması çok normal bende arka sokağımda var dolab ama 668metre santralden net alıyorum:D




Bu mesajda bahsedilenler: @s0ft
S
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Ben zaten 12 mbit alıyordum boş yere yapaya geçirip internetsiz bıraktılar o zaman.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @NT2L
N
5 yıl
Yarbay

Onlar için maliyeti düşük yapanın. Bölgenize fiber geldiğinde de yüksek hıza geçemezsiniz yapada olduğunuz sürece.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @s0ft
S
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Yarın iptal dilekçesini gönderip telekom'a basvururum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
5 yıl
Yarbay

Cıks, her zaman ne yapıyoruz? Eşeği sağlam kazığa bağlıyoruz

Önce telekoma başvurun, bağlanınca TurkNeti iptal edin. Başvururken sorarlarsa ilk kez abone olduğunuzu, evde internet olmadığını belirtin. Sorun olmayacaktır



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @s0ft
T
5 yıl
Yarbay

Merhaba, bulunduğunuz bölgeye fiber altyapı geleceğine yönelik bir hata almışsınız. Genel olarak bu uyarı sayfamızda bölgede farklı operatöre ait fiber çalışma olduğunu gösteriyor.




Bu mesajda bahsedilenler: @s0ft
T
5 yıl
Yarbay

Merhaba, yaşadığınız sorunu yerleşik operatör saha ekiplerine ilettik. Ancak yapılan kontrollerde ankastre kutusuna kadar sorun olmadığı bilgisi veriliyor. Buna istinaden yazışma başlattık. Gelişme olması durumunda bilgi vereceğiz.




Bu mesajda bahsedilenler: @s0ft
S
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Hocam turknetın dünyadan haber yok zaten gördüğün gibi. İptal edip telekoma başvuracağım yarın.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @NT2L
T
5 yıl
Yarbay

Dondur



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

B
5 yıl
Binbaşı

Başvurduğun gün veya ertesi gün bağlıyorlar.




Bu mesajda bahsedilenler: @s0ft
T
5 yıl
Yarbay

Merhaba, arızanın çözüm süresinin uzadığını ve biran önce çözümlenmesi için yerleşik operatöre bildirimde bulunduk. Ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri sizin ile paylaşacağız. Bende takibini yapıyorum.




Bu mesajda bahsedilenler: @s0ft