1. sayfa
| Firma kafasına göre tüketici haklarını içeren şirket politikası mı belirliyormuş? Garanti süresinin dolmasına bir gün kala bile olsa iade ürün alınır. |
| hayır böyle bir hakları yok ancak bunu demelerinin nedeni kartı servise gecikmeli yollarlarsa(ki genelde geciktiriyorlar) servis garanti süresinin dolduğunu söyleyip kartı almayacaktır bu durumda daha fazla mağdur olabilirsiniz bu yüzden bu sorumluluğu almak istememiş olabilirler... |
| Firma kafasına göre tüketici haklarını içeren şirket politikası mı belirliyormuş? Garanti süresinin dolmasına bir gün kala bile olsa iade ürün alınır. |
|
| Forumda vatandan pc almayın diye bas bas bağırıyorlar. Keşke baksaydınız alırken. |
| Biride dememişki neden iade ediyorsun ? |
| Kartı tabi ki Vatan üzerinden işleme aldırmalısınız. Garanti geçerlilik tarihi fatura tarihi ile başlar. Faturaya göre 9 gün kalan süre Endeks kayıtlarına göre belki de bitmiştir. Onlar kartı vatana gönderdiği tarihi bilir. Satışı vatan yapar. Endeksten seri no ile sorgulatsanız garanti bitmiş bile diyebilirler. Vatanın işgüzarlıığı. Başka birşey değil. |
| Çok doğru benim bi arkadaş vardı laptobu 2 yıla yakın kullanmışdı garantisi bitmeye yakın gidip iade edecem beğenmedim diyordu. |
|
|
|
| biride dememişki.. 2 yıl kullandıgın kartı 9 gün garantisi kala iade etmeye çalışmak nedir? Kardeşim o internet üzerinden alışverişlerde siparişin eline geçtiği ilk 2 haftası iade alınır.. onun dışında iade alınmaz senin yapabileceğin şey garantiye yollamak olacak kartı başka yapacağın birşey yok.. |
| vatan bilgisayar dedigin firma kanun taniyan bir firma degil ki :) senin istedigini degil kendi istedigini yapar cunku seni de kendileri gibi ahlaksiz olarak goruyor en basta ayipli mali bile iade almayan turkiyenin yegane pespaye firmalarindan biridir vatan. ve samsung ;) |
önemli olan fatura tarihi ve kaç gün olduğu önemli olmaksızın garantiye verebilirsiniz, ben bayram öncesi faturadaki tarihin 2. yılının dolmasına 3 gün kala bir ürünü garantiye vermiştim, hatta garanti belgesine göre 2 ay geçmiş bir tarihti ![]() vatan görevlisine ne dediniz ki, yanlış anlamış falan olabilir mi, servise yollamak istiyorum yerine iade etmek istiyorum dememişsinizdir heralde, gidip servise söyleyin garantiye yollamak istiyorum diye, gerekirse olay çıkarın yollamak zorundalar |
|
| Şubeye gidip üründe arıza var onarılmasını istiyorum de bir sorun yaratcaklarını sanmıyorum. |
|
İade etmek istiyorum demedim. Kartımın arızalı olduğunu ve sorununu söyledim. Vatan Bostancı şubesinden almıştım. Telefondaki kişi kartın garanti süresi bitmedi ise "iade" alabileceklerini söyledi iade lafını ilk burada vatan çalışanı kullandı. Sonra seri numarasını istedi bende verdim. Bu noktadan sonra yan çizmeye başladı. Bayramın ikinci günü itibari ile kartın garantisinin 9 gün kaldığını ve bu nedenle kartı iade alamayacaklarını söyledi. Garanti için kartı aldıkları yer olan endeks bilişim ile görüşmem gerektiğini söyledi. Bende bunun etik olmadığını kartı kendilerinden aldığım için kendilerinin alıp garantiye göndermesini gerektiğini söyledim ama adamın dediği "şirket politikamız böyle". Almamalarının nedeni ise kartı aldıklarında en erken bayramdan sonraki pazartesi günü gönderebilecekleri ve kalan 4 günde kartın aldıkları firmaya gitmemesiymiş. Endeks bilişim Dudullu Keyap'da vatan bilgisayar ise Bostancı'da. Yürüyerek götürseler 2 saat sürecekken 4 günde kartı gönderememek nasıl bir mazeret aklım almıyor. Bu iki firmanın kendi aralarında çözmesi gereken bir sorunken neden ben çözmek zorunda kalıyorum onu da anlamadım. Konum olarak endeks bana vatandan daha yakın olduğu için pek sorun çıkarmadım fakat bu yaptıkları hiç bir şekilde ticari ahlaka sığmıyor. |
|
|
Almama gibi bir şansı yok. 1 gün bile kalsa o ürünü alacak ve garantiye yollayacak. Bir kaç kere bana da yapmaya çalıştılar biraz sesimi yükseltince müdür geldi. Ona da kaydım personelinin bir halttan haberi yok diye. Tamam beyefendi diye işimi hallettiler |
1. sayfa
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >