Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
56
Cevap
6521
Tıklama
8
Öne Çıkarma
DEFACTO DOLANDIRICILIGI
M
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

29.01.2018 tarihinde Defacto.com internet sitesinden 55.93 TL tutarında sepetim vardı. Ödeme ekranında ödemeyi yaptım ancak hata verdi ve sipariş oluşmadı ancak karttan çekmiş parayı
Daha sonra tekrar denedim ödemeyi bu sefer siparişi onayladı ancak gene hesaptan çekmiş parayı
Yani 1 adet 55.93 TL tutarındaki alışverişim için 2 kere 55.93 TL tutarında para kesildi

Anında DeFacto müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım. Siparişlerimin listesinin ekran görüntüsünü ve banka makbuzu istediler istedikleri belgeleri mail attım. İncelemeye aldık dediler. Bugün aradım Konu inceleniyor ancak acil olduğunu bildireyim dediler (Aynısını söyledikleri bir kısı 1 aydan fazla süredir ödeme bekliyormuş oyalıyorlarmış onu hala)
Ancak başıma bu olay geldikten sonra biraz araştırınca başına bu durum gelen birçok kişiye rastladım. Kim bilir farkında olmayan da kaç kişi daha vardır
Şikayetvar.com Defacto nun para iadesini bir türlü yapmadıgını içeren şikayetlerle

Yani Defacto indirim yapmış gibi yapıp milleti sitesine çekiyor daha sonra ödeme kısmında 1 den fazla çekim yaparak sonuçta normal fiyatına hatta daha da pahalıya satmış oluyor.
Bunu tahmın ediyorum farketmeyen birçok kişi vardır ekstresini kontrol etmeyen veya gözünden kaçan
Farkedenlerı de Defacto oyaladıkca oyalıyor . 1 aydır / 40 gundur para iadesi bekleyen kişilere rastladım başıma bu olay geldıkten sonra ınternette arastırınca.
Ben elımden geldıgınce bu işin arkasında olacagım . Konuya bakan arkadaşlar da yol gosterıp konuyu da öne çıkarırsa forum için amme hizmeti niteliği taşır .
Teşekkürler

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



Askıda kalan ödeme birkaç gün provizyonda kalıp kaybolacaktır. Bankayla iletişime geçerseniz detaylı bilgi alırsınız.
Yoruma Git
Emmmreee - 7 yıl +2
E
7 yıl
Yüzbaşı

Askıda kalan ödeme birkaç gün provizyonda kalıp kaybolacaktır. Bankayla iletişime geçerseniz detaylı bilgi alırsınız.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
7 yıl
Teğmen

Böyle sıkıntılar yaşabiliyor. Çekilen tutarı muhasebeleştiremediği için bir kaç gün sonra kartınıza iade olur. Merak etmeyin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
7 yıl
Yüzbaşı

İki haftadır bende iade bekliyorum, en son bankaya harcama itirazında bulunacağım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Emmmreee

Askıda kalan ödeme birkaç gün provizyonda kalıp kaybolacaktır. Bankayla iletişime geçerseniz detaylı bilgi alırsınız.

Bankayla da gorustum hocam direk cekilmiş harcama görünüyor
Defacto ile görüşüp halledin dediler
onlar iade gönderecek o zaman alırsınız parayı dediler

Defacto ise oyalıyor sürekli
Sikayetvar ve dh foruma bıraz baktım olaydan sonra
40 gunde iade alamayan musterıler var



M
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: htepeli

İki haftadır bende iade bekliyorum, en son bankaya harcama itirazında bulunacağım.

Harcama itirazını ben de söyledim bankaya
harcamayı siz yapmış onaylamışsınız harcamayı başka biri yaptıysa itiraz edersiniz dediler

Dolandırıldım o zaman dedim. Savcılıga dilekce verin dediler


Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: mete_bey

Böyle sıkıntılar yaşabiliyor. Çekilen tutarı muhasebeleştiremediği için bir kaç gün sonra kartınıza iade olur. Merak etmeyin.

hocam birkaç günlük mesele olsa hiç dert etmiyeceğim ancak siayetvar.com a baktım forumda mesajları okudum 1 aydır iade alamayan müşteriler var



D
7 yıl
Yüzbaşı

Aynı durum benimde başıma geldi 01.11.2017 tarihinde çekilen tutar defacto ve bankayla defalarca görüşmelerden sonra 07.12.2017 tarihinde anca kartıma iade edildi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: duzguner42

Aynı durum benimde başıma geldi 01.11.2017 tarihinde çekilen tutar defacto ve bankayla defalarca görüşmelerden sonra 07.12.2017 tarihinde anca kartıma iade edildi.

Yurtdışı sitelerden 24 saat içinde full refund alabiliyorken ulkemızde magazanın 40 gunde iadeyi gerçekleştirmesi ne kadar ironik
zaten o para o kadar sure sonra yatınca bi anlamı kalmıyor
ama yine de şanslıymışsınız yatmış
ben 40 gündür bekleyen hala da alamayanlara rastladım



O
7 yıl
Yüzbaşı

Hocam daha yeni almışsın bekle gelir. Genelde bu tarz kurumsal mağazalar çözüm odaklı çalışır. Bazı nadir olaylar oluyor diye hemen size de olacak sanmayın. Daha 2 gün olmuş verirler paranızı yıllardır internetten alışveriş yaparım. son 2-3 yıldır da outlet hariç fiziksel mağazalardan giyim alışverişi yapmamaya özen gösteriyorum acil veya özel değilse. (aynı ürün internette mağaza fiyatının yarısı oldukça beni buna kendileri itmiş oluyor) İadelerde, hatalarda vs param hep birkaç iş gününde bana ulaştı korkmayın sıkıntı olmaz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Ogudeg

Hocam daha yeni almışsın bekle gelir. Genelde bu tarz kurumsal mağazalar çözüm odaklı çalışır. Bazı nadir olaylar oluyor diye hemen size de olacak sanmayın. Daha 2 gün olmuş verirler paranızı yıllardır internetten alışveriş yaparım. son 2-3 yıldır da outlet hariç fiziksel mağazalardan giyim alışverişi yapmamaya özen gösteriyorum acil veya özel değilse. (aynı ürün internette mağaza fiyatının yarısı oldukça beni buna kendileri itmiş oluyor) İadelerde, hatalarda vs param hep birkaç iş gününde bana ulaştı korkmayın sıkıntı olmaz.

hocam konuya normal bı magaza alısverısı perspektifi ile yaklaşmışsınız
ben de sureklı yurtiçi/ yurtdışı alışveriş yapan biriyim
böyle bi konuyu görsem aynen sizin gibi bekleyin yatar derdim
ancak başıma gelince olayın pek de öyle olmadığını anladım
çok yorum okudum 1 aydan önce iade alana rastlamadım
ilk günlerden sıkı işin peşinden gitmeyenler de sonradan zaten takip etmemiş mevzuyu

Yani 1-2 gün içerisinde hatta yasal sure olan 7 . günde bile yatsa hiç dert etmem ama bu konu gündeme gelmezse bu firma iadeleri sürekli böyle geçiştirecek ve bugün ben magdur olduysam yarın baskası olacak

yani konu benden ibaret değil . bizden ibaret


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
7 yıl
Yüzbaşı

Doğru diyorsunuz ama dediğim gibi bu 1 ay sürenler vs nadir. Bana hiç denk gelmedi mesela. Bahsettiklerinizde haklısınız ama endişeniz fazla. Umarım sıkıntısız geçer süreciniz madur olmazsınız.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mdatalay
H
7 yıl
Yüzbaşı

Tutar ödediniz ancak hizmet almadığınız için harika harcama itirazında bulunabilirsiniz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @mdatalay
İ
7 yıl
Teğmen

aynısı 1v1y.com da başıma geldi . sipariş onayında problem oluyordu. vazgeçmiştik siparişten meğer 2 kere parayı tahsil etmiş.

tabi benim haberim yok. akşam saatlerinde telefon geldi 1v1y'den hesabınızdan 2 kez para çekilmiş çok özür dileriz . 1 işlemin iadesini yaptık diğerini yarın mesai başlar başlamaz iade edeceğiz dediler .

gerçekten bu kadar iyi müşteri hizmetleri veren firma yok denecek kadar azdır.



-
7 yıl
Yarbay

Benim anlamadığım bir şey var, garanti bonus kart için konuşuyorum, 50TL ve üstü için kredi kartından para çekildiğinde mail ya da sms geliyor bana. Bu ödeme ekranının hata verdiği durumlarda nasıl bir olay meydana geliyor da bankadan herhangi bir bildirim sms vs. gelmiyor. Bu konuyu bir türlü anlayamıyorum. Neticede para yine çekilmiş oluyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
7 yıl
Binbaşı

3D ile onay vermiş oluyorsunuz bi nevi, yani sitede mesajla gelen kodu giridkten sonra site size hata veriyor banka sistemi onayı veriyor, ama hata verdi diyorsunuz aslında site hata veriyor banka sistemi çalışıyor ve para çekimini onaylıyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @-HKN-
-
7 yıl
Yarbay

tamam işte ben de onu soruyorum, benim başıma gelmedi ama konuyu açan arkadaşa bankadan bir sms gelmedi mi acaba, kartınızdan 56tl harcama yapıldı gibisinden. sonuçta site hata verse bile kartınızdan para çekiliyor, siz sadece çekilmedi sanıyorsunuz. sms gelse zaten anlayacaksınız tekrar tekrar ödeme butonuna basmayacaksınız bir anormallik var diyerek.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @djoguzhan55
P
7 yıl
Yarbay

defacto benim de birkaç siparişimi iptal etti iadeler anında hesabıma yansımıştı.



Y
7 yıl
Yarbay

Kendi iptal ettikleri ürününün iadesini 2.5 ayda 40~50 kere arama ve onlarca mail sonrasında aldım.
Gurur meselesi yapmıştım. Zaten parayı da hayır kurumuna bağışladım.
Yani defacto bunu hep yapıyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yirthan -- 31 Ocak 2018; 13:25:48 >

< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Ogudeg
M
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

SMS tabiki geliyor. Ancak kodu girdikten sonra hata veriyor ve sepettekiler siparişe dönüşmüyor. Yani diğer sitelerdeki gibi düşünüp para da çekilmemiştir diyorsunuz ama para çekilmiş sipariş oluşmamış oluyor.



Sadece benim değil alışveriş yapan birçok kişinin başına gelmiş defacto dan.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @-HKN-