Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
31
Cevap
4176
Tıklama
0
Öne Çıkarma
triger kayışı değişimi
V
9 yıl (184 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Arkadaşlar polo 1.2 benzinli atmosferik motor aracı galeriden aldığım için geçmişine yönelik bilgim yok servistende ulaşamadım ancak geçen gün triger kayışına baktığımda bir yerinde iplik gibi plastikler kalkmış kitapçığında 4 silindirli benzinli motorlar 90 binde değiştirme yapması gerekiyor diyor benim aracım 3 silindir scirocco golf r araçlar 180 bin de değişmesi gerekiyor diyor uzun yola gitme durumum var deformasyonu gördüğüm için tedirgin oldum internettende epey araştırma yaptım ama bir sonuca ulaşamadım uzun yol yapmadan değiştirmeli miyim sizce?

araba 116 bin km de

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vivalaozgur -- 5 Mart 2017; 18:38:46 >

B
9 yıl (10773 mesaj)
Yarbay

uzun yol,şehir içi farketmez, koptugunda triger değişim masrafını 10a katlar, uzun yolda koparsa + olarak çekilen rezillik ve cekici ücreti



S
9 yıl (11749 mesaj)
Yarbay

Riske girme degistir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

E
9 yıl (2721 mesaj)
Yarbay

değiştirme zamanı gelmiş



M
9 yıl (6935 mesaj)
Yarbay

değiştirin bence de daha fazla zarara girmekse içiniz rahat olur



P
9 yıl (1864 mesaj)
Binbaşı

Bende de 2012 dizel Clio IV var, araç 89.000 km'de. Triger değişim zamanında benzinli ve dizel araçlar arasında fark varmıdır? Trigeri bu km de değişmem gerekiyor mu yoksa bir süre daha idare eder mi?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
D
9 yıl (4262 mesaj)
Yarbay

Trigeri değiştirin.yeni aldıysanız da.ben 2 ay önce 2 el bir araç aldım.aldigim şahıs trigerini değişmedim 3 yıldır baktır ona demişti.bende müsait bir zaman degisirim dedim.2 gün sonra çalıştırırken triger koptu.Allahtanki yürürken kopmadı.yoksa masraf daha büyüktü.degisin kardeş.yuksek hızda giderken koparsa motoru kucaklarsiniz.şansa bırakmayın işinizi.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

V
9 yıl (184 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Yetkili servis garanti veriyormuş sanırım sanayide dahanuyguna değiştiriyorlar ama guvenilir olmuyor değiştirip eve giderken kopan arkadaşlar olmuş ve hiç bir sorumluluk almıyorlar anladığım kadarıyla yetkili veya ozel serviste fiyatlar nedir acaba çok pahalıya patlayacak bu iş sanırım wv servisleri fiyatları ortada



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
9 yıl (2122 mesaj)
Yarbay

Triger kayışı kapalı alanda bulunur,nasıl gördünüz?Ya da gördüğünüz V kayışı(alternatör) olabilir mi?Resim var mı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
9 yıl (2122 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Pegasus !

Bende de 2012 dizel Clio IV var, araç 89.000 km'de. Triger değişim zamanında benzinli ve dizel araçlar arasında fark varmıdır? Trigeri bu km de değişmem gerekiyor mu yoksa bir süre daha idare eder mi?

Dizel cliolar 80 bin km değişiyor.Önceki modeller 60 bin km'de değişiyor.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
9 yıl (21704 mesaj)
Yarbay

riskke girme tum kayısları
kontrol ettır degiştir



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

M
9 yıl (473 mesaj)
Yüzbaşı

valla o kadar baktım,uğraştım bir türlü şu trigeri göremedim



P
9 yıl (1864 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: M-A-S


quote:

Orijinalden alıntı: Pegasus !

Bende de 2012 dizel Clio IV var, araç 89.000 km'de. Triger değişim zamanında benzinli ve dizel araçlar arasında fark varmıdır? Trigeri bu km de değişmem gerekiyor mu yoksa bir süre daha idare eder mi?

Dizel cliolar 80 bin km değişiyor.Önceki modeller 60 bin km'de değişiyor.

Anladım teşekkürler hocam



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

U
9 yıl (24181 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Pegasus !

Bende de 2012 dizel Clio IV var, araç 89.000 km'de. Triger değişim zamanında benzinli ve dizel araçlar arasında fark varmıdır? Trigeri bu km de değişmem gerekiyor mu yoksa bir süre daha idare eder mi?

Benzinli dizel aynı ,4 yılda1, yada 80 binde 1



Değişmediyse zamanı geçmiş.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
V
9 yıl (184 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Motorun dışında sol tarafında yağın konulduğu haznenin altında 3-4 çarkı bağlayan bir kayış foto yok malesef hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @M-A-S
P
9 yıl (1864 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


quote:

Orijinalden alıntı: Pegasus !

Bende de 2012 dizel Clio IV var, araç 89.000 km'de. Triger değişim zamanında benzinli ve dizel araçlar arasında fark varmıdır? Trigeri bu km de değişmem gerekiyor mu yoksa bir süre daha idare eder mi?

Benzinli dizel aynı ,4 yılda1, yada 80 binde 1



Değişmediyse zamanı geçmiş.

Hiç değişmedi hocam, artık değişme zamanı geldi anlaşılan.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
9 yıl (4439 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Pegasus !


quote:

Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


quote:

Orijinalden alıntı: Pegasus !

Bende de 2012 dizel Clio IV var, araç 89.000 km'de. Triger değişim zamanında benzinli ve dizel araçlar arasında fark varmıdır? Trigeri bu km de değişmem gerekiyor mu yoksa bir süre daha idare eder mi?

Benzinli dizel aynı ,4 yılda1, yada 80 binde 1



Değişmediyse zamanı geçmiş.

Hiç değişmedi hocam, artık değişme zamanı geldi anlaşılan.

Ben de 2011 Dizel Clio 3 var 63.000 km de ağır bakıma soktum, trigeri, V kayışını rulmanlarıyla değişirken, devir daim pompasını ihmal etme arkadaşım onu da mutlaka değiştir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
9 yıl (8077 mesaj)
Yarbay

Mutlaka degistir yolda koparsa 0 motor yaptirmak zorunda kalirsin..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

P
9 yıl (1864 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: tefennili


quote:

Orijinalden alıntı: Pegasus !


quote:

Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


quote:

Orijinalden alıntı: Pegasus !

Bende de 2012 dizel Clio IV var, araç 89.000 km'de. Triger değişim zamanında benzinli ve dizel araçlar arasında fark varmıdır? Trigeri bu km de değişmem gerekiyor mu yoksa bir süre daha idare eder mi?

Benzinli dizel aynı ,4 yılda1, yada 80 binde 1



Değişmediyse zamanı geçmiş.

Hiç değişmedi hocam, artık değişme zamanı geldi anlaşılan.

Ben de 2011 Dizel Clio 3 var 63.000 km de ağır bakıma soktum, trigeri, V kayışını rulmanlarıyla değişirken, devir daim pompasını ihmal etme arkadaşım onu da mutlaka değiştir.

Haklısın hocam önemli parçalar, teşekkür ederim



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

S
9 yıl (738 mesaj)
Yüzbaşı

yıl konusunu baz alman önmeli.. arkadaşın dediği gibi gördüğün şey v kayışı muhtemelen. bu işi serviste yaptır mutlaka. 2000 tl gibi bir rakam çıkacak tahminimce.