Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
1009
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Tekzen, CaymaHakkını KULLANDIRMIYOR
K
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Sanal mağazadan geçilen siparişle 04.01.2017 tarihinde teslim alınan ve 14.01.2017 tarihinde cayma hakkımı kullanarak iadesini istediğim 994865825 numaralı siparişimde Tekzen çalışanları, iade edilmesi gerektiğine dair ürünün yetkili servisinden rapor isteyerek işi yokuşa sürmeye çalışmakta ve cayma hakkımı kullanmamı engellemektedir. Rapor olmazsa iade almayacaklarını belirtmektedirler. TEKZEN şirketinden online alışveriş yaparken iade edemeyeceğinizi DİKKATE ALINIZ LÜTFEN.

Ayrıca UPS kargo ile gönderileceği, satınalınan sayfada yazmasına rağmen ve kargo bedeli de ödemiş olmama rağmen Yurtiçi Kargo'yla ürün teslimatı yapılmıştır.

Söz ve taahhütlerinde kesinlikle durmayan, kendi iç prosedürlerinin, yasanın üzerinde olduğunu sanan insanlar topluluğu bu firmadan alışveriş yapılmasını kesinlikle ÖNERMİYORUM.

Not: Merak edenler için, ürün Ariston marka termosifon olup kurulumu yapılmamıştır. Kutu evde beklemektedir.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi k@y@ -- 15 Ocak 2017; 10:49:48 >

H
9 yıl
Yarbay

Noter aracılığı ile ihtarname çekin



K
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Tüketici hakem heyetine veya tüketici mahkemesine vermeyi planlıyorum. Öncelikle notere gitmem gerekirse tabi ki onu da yaparım hocam, teşekkürler.



M
9 yıl
Teğmen

ürünü iade etmek istediğinizi belirten talebe verdikleri cevabın ekran görüntüsü ile hakem heyetine gitmeniz sorunu çözecektir.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.