Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
16
Cevap
1742
Tıklama
0
Öne Çıkarma
SELE ÜZERİNDEKİ YAZIYI SİLMEK
L
10 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Merhaba arkadaşlar,

Motorumu daha yeni aldım ve selenin arkasında motorun markası yazıyor. Bu yazı gözümü çok tırmalıyor ve deriye zarar vermeden silmek istiyorum.
Tecrübeli arkadaşlar nasıl yapabileceğimi söylerlerse memnun olurum.

http://www.trendmodeller.com/wp-content/uploads/2012/04/8975830.jpg

Bahsettiğim yazı, linkteki fotoğrafta görülebilir. Selenin arkasındaki KUBA yazısını silmek istiyorum.

Teşekkürler.



W
10 yıl
Yarbay

Boya temizlemek için Selülozik Tiner (Demir şişeli) kullanılır ama dikkatli ol plastiği eritir.

Jilet ile yavaş yavaş silinebilir


Bu mesaja 2 cevap geldi.
L
10 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: WanDoGa

Boya temizlemek için Selülozik Tiner (Demir şişeli) kullanılır ama dikkatli ol plastiği eritir.

Jilet ile yavaş yavaş silinebilir

selülozik tiner benim de aklıma gelmişti. pamuk ya da pamuklu bir bezle deneme yapacağım ufak bir köşesine. plastiğe zarar vereceğini söylemeniz iyi oldu, dikkat ederim. çok teşekkürler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
10 yıl
Yüzbaşı

link açılmadı ama dediğin yeri tahmin edebiliyorum, siyah sprey boyayla çok rahat kapatırsın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
10 yıl
Yarbay

markayı oraya basmaları çok komik olmuş çok kötü duruyor bende olsam silerdim baskı türü bişeymi o yazı ?


Bu mesaja 3 cevap geldi.
L
10 yıl
Yüzbaşı

eğer o logo/marka baskı ise matbaacılardan speragum isteyin alttaki malzemeye zarar vermeden silebilirsiniz.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
L
10 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: oknglr

markayı oraya basmaları çok komik olmuş çok kötü duruyor bende olsam silerdim baskı türü bişeymi o yazı ?

aynen bir çeşit bası uygulanmış. mutalaka deriye zarar vermeden çıkarmanın bir yolu vardır yani.



L
10 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: lazzeus

eğer o logo/marka baskı ise matbaacılardan speragum isteyin alttaki malzemeye zarar vermeden silebilirsiniz.

teşekkür ederim. havalar çok soğuk İstanbul'da malum. İlk fırsatta çıkarıp motoru deneyeceğim. Neticeyi bildiririm. :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
_
10 yıl
Yüzbaşı

Usta motorun nasıl memnunmusun ?


Bu mesaja 2 cevap geldi.
L
10 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: _ANIL

Usta motorun nasıl memnunmusun ?

ilk motorum ve 20km yaptım =) memnunum tabii ki ama henüz çok acemi olduğum için iyi/kötü diye kıyaslayıp puanlayamam.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
_
10 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: lborges

quote:

Orijinalden alıntı: _ANIL

Usta motorun nasıl memnunmusun ?

ilk motorum ve 20km yaptım =) memnunum tabii ki ama henüz çok acemi olduğum için iyi/kötü diye kıyaslayıp puanlayamam.

Hocam bende ilk motorumu alıcam Allahın izniylede o motorun sıfırı bildiğim kadarıyla 4.900tl almamı tavsiye edermisiniz ?


Bu mesaja 2 cevap geldi.
L
10 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: _ANIL

quote:

Orijinalden alıntı: lborges

quote:

Orijinalden alıntı: _ANIL

Usta motorun nasıl memnunmusun ?

ilk motorum ve 20km yaptım =) memnunum tabii ki ama henüz çok acemi olduğum için iyi/kötü diye kıyaslayıp puanlayamam.

Hocam bende ilk motorumu alıcam Allahın izniylede o motorun sıfırı bildiğim kadarıyla 4.900tl almamı tavsiye edermisiniz ?

scooter fiyatına son derece estetik bir motor. ben cazip buldum aldım hiç düşünmeden. daha iyi bi fiyatla alabilmen için yardımcı olabilirim bu arada. PM atarsan seni yönlendiririm.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
_
10 yıl
Yüzbaşı

A
7 yıl
Er

etil asetat deneyin kesin çözüm oldğunu göreceksiniz. matbaalardan bulabilirsiniz.boyayı inceltmek için kullanılır.kağıt matbaalarda da speregum işinizi görecektir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
7 yıl
Yarbay

çok önemli değil ben olsam hiç uğraşmam, abuk subuk çıkartma değil ya motorun markası sonuçta. Kimyasallarla riske girmeyin deriye zarar verebilirsiniz. Üzerini kapatmanın bir yolunu bulabilirsiniz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
7 yıl
Teğmen

arkadaşlar benden haylıce bılgılı solemışler dene onlar ısse yaramaz ıse uzerıne hosua gıden bı stcr yapıştır derım



B
6 yıl
Yarbay

Silebildiniz mi foto atsanıza motor tek parça duruyorsa :D merak ettim hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.