Bugün başka şeyler düşünürken aklıma geldi, not aldım gece vaktim olunca yazarım diye, ciddi ve beyin yorarak tartışmak isterim.
İlk başta biraz tuhaf gelecektir fakat oyun gayet dengelenirdi benim kanımca. Dengelemeden kastım, yani en azından ap herolara full tank kasıp saçma sapan op bir şey ortaya çıkması durdurulurdu.
Bunu hep düşündüm de, adamların koskoca beyin ekibi var illaki düşünmüşlerdir bunu, vazgeçmişlerdir. Belki de farkına varamadığım dez avantajları vardır diye irdelemedim.
Atlatmak istediğim şu, (saçma bir örnek olacak fakat anlatmak istediğime değil, vurgulamak istediğim noktaya odaklanın)
Örneğin ACTIVE:Q bir şampuanı 3 saniyeliğine yere sabitler. PASSIVE : olur da, Q bir birimi öldürürse yanında da şampiyon varsa sarmaşık o heroya sekiyor okçumuzda sarmaşığın sektiği heroya basic attack yaptığı sürece snare etkisi hiç bitmiyor.
Evet ilk bakışta OP gibi gözüküyor, fakat şöyle düşünün, altta kırmızı şöyle bir uyarı var. "Not: Pasifin aktif olması için şampiyonun en az 1.35 attack speed'e ulaşması lazım.
Bu demek oluyor ki korelinin teki çıkıp sırf bu pasiften dolayı support oynayıp sonsuza kadar snare atamayacak birine, ya da frozen mallet botrk gibi saçma sapan buildler yapan ölmeden penta atan okçular çıkamayacak. YANİ bu kısıtlama sayesinde hero ne için tasarlandıysa onun için oynanacak. Bu doğal olarak oyuncuları bayıyor, esneklik olmuyor. "Yani belki ben tank gitmek istiyorum, hhmm?" dediğinizi duyar gibi. Tank kasın tabi, sen de ap kas, öbürü full lethality kassın, sorun değil. Riot nasıl olsa öyle ya da böyle o şampiyonu istediği kalıba sokacak, hatta ağır nerfleyerekte bu açığını kullananlara bir tokat atacak.
ya da daha mantıklısı, alın şimdi buldum.
Yap bir şampiyon, W su şöyle olsun, (W 35 zırh verir ve mevcut zırh sayısı ne kadar fazlaysa o kadar da bonus armor verir.) Bu demek olur ki, atıyorum,üzerinde hiç armor item'ı yok + 35 flat armor + hiç armor itemi kasamadığın için pasif tam olarak çalışmıyor ve 5-10 armor veriyor fazladan.(algoritmaya göre değişir işte.) Fakat adam işi abarttı, 250 armor kastı o zaman W ufak oranlar yerine %80 arttıracak, 200 fazladan gelecek oldumu 450 mesela.
Yani bu demek olur ki, bak gülüm sen bu şampiyonu tank oynamak zorunda değilsin, fakat bilgin olsun tank kasmazsan böyle bir skili hiçe saymış olursun.
problem solved.
Şimdi diyebilirsiniz ki, bu bir kısıtlama. Mesela diyeceksiniz ki okçu örneğindeki gibi, "1.35 a.speed yapana kadar skill kapalı kalacak bu da oyuncuları kısıtlayacak " vs, fakat her şampiyon böyle bir kısıtlamaya maruz kalırsa?
Mesela şöyle hayal edin, LB yine aynı LB olsun, ap ratiolar aynı fakat base damage'ler biraz törpülenmiş şöyle bir extra pasif var, " Q ve W, %20 ap oranı kadar fazladan hasar vurur." Bu neyi engeller,
1- heroyu dengelemek çok çok çok daha kolay olur. Useless'mı? Arttır bu pasifi %20 den %40 a. Çöp mü? Base damage'leri baya arttır fakat pasifi %10 a çek vs, vs. 2- farz edelim ki tank lb op, böyle bir şey hiçbir zaman op olmazdı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodimir -- 11 Mart 2017; 2:14:9 >
İşte görün arkadaşlar forumu bırakan bile böyle olmalı,halen bıkmadı Rito'ya sallamaktan
Bu arada Blood iyi hoş diyosunda aklıma bisey takıldı
"Örneğin
ACTIVE:Q bir şampuanı 3 saniyeliğine yere sabitler.
PASSIVE : olur da, Q bir birimi öldürürse yanında da şampiyon varsa sarmaşık o heroya sekiyor okçumuzda sarmaşığın sektiği heroya basic attack yaptığı sürece snare etkisi hiç bitmiyor."
Bu ne Allasen
Rito duy sesimizi alın Bloodimir'i aranıza
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ao Sol -- 11 Mart 2017; 2:49:59 >
Nerflere dua etmeye başlardık. Ayrıca riot ne isterse o şekilde oynamaya zorlanmış olurduk. Çeşitlilik troll ama işe yarayan buildler roller vesaireler kalkardı. Kötü olurdu bence
Nerflere dua etmeye başlardık. Ayrıca riot ne isterse o şekilde oynamaya zorlanmış olurduk. Çeşitlilik troll ama işe yarayan buildler roller vesaireler kalkardı. Kötü olurdu bence
onu ben de düşündüm de, öyle ya da böyle kalkıyor ki zaten. Zorunlu olarak riotun istediği şekillerde oynuyoruz. Sadece birkaç ay kaçırabiliyoruz.
İlk başta biraz tuhaf gelecektir fakat oyun gayet dengelenirdi benim kanımca. Dengelemeden kastım, yani en azından ap herolara full tank kasıp saçma sapan op bir şey ortaya çıkması durdurulurdu.
Bunu hep düşündüm de, adamların koskoca beyin ekibi var illaki düşünmüşlerdir bunu, vazgeçmişlerdir. Belki de farkına varamadığım dez avantajları vardır diye irdelemedim.
Atlatmak istediğim şu, (saçma bir örnek olacak fakat anlatmak istediğime değil, vurgulamak istediğim noktaya odaklanın)
Örneğin
ACTIVE:Q bir şampuanı 3 saniyeliğine yere sabitler.
PASSIVE : olur da, Q bir birimi öldürürse yanında da şampiyon varsa sarmaşık o heroya sekiyor okçumuzda sarmaşığın sektiği heroya basic attack yaptığı sürece snare etkisi hiç bitmiyor.
Evet ilk bakışta OP gibi gözüküyor, fakat şöyle düşünün, altta kırmızı şöyle bir uyarı var. "Not: Pasifin aktif olması için şampiyonun en az 1.35 attack speed'e ulaşması lazım.
Bu demek oluyor ki korelinin teki çıkıp sırf bu pasiften dolayı support oynayıp sonsuza kadar snare atamayacak birine, ya da frozen mallet botrk gibi saçma sapan buildler yapan ölmeden penta atan okçular çıkamayacak. YANİ bu kısıtlama sayesinde hero ne için tasarlandıysa onun için oynanacak. Bu doğal olarak oyuncuları bayıyor, esneklik olmuyor. "Yani belki ben tank gitmek istiyorum, hhmm?" dediğinizi duyar gibi. Tank kasın tabi, sen de ap kas, öbürü full lethality kassın, sorun değil. Riot nasıl olsa öyle ya da böyle o şampiyonu istediği kalıba sokacak, hatta ağır nerfleyerekte bu açığını kullananlara bir tokat atacak.
ya da daha mantıklısı, alın şimdi buldum.
Yap bir şampiyon, W su şöyle olsun, (W 35 zırh verir ve mevcut zırh sayısı ne kadar fazlaysa o kadar da bonus armor verir.) Bu demek olur ki, atıyorum,üzerinde hiç armor item'ı yok + 35 flat armor + hiç armor itemi kasamadığın için pasif tam olarak çalışmıyor ve 5-10 armor veriyor fazladan.(algoritmaya göre değişir işte.) Fakat adam işi abarttı, 250 armor kastı o zaman W ufak oranlar yerine %80 arttıracak, 200 fazladan gelecek oldumu 450 mesela.
Yani bu demek olur ki, bak gülüm sen bu şampiyonu tank oynamak zorunda değilsin, fakat bilgin olsun tank kasmazsan böyle bir skili hiçe saymış olursun.
problem solved.
Şimdi diyebilirsiniz ki, bu bir kısıtlama. Mesela diyeceksiniz ki okçu örneğindeki gibi, "1.35 a.speed yapana kadar skill kapalı kalacak bu da oyuncuları kısıtlayacak " vs, fakat her şampiyon böyle bir kısıtlamaya maruz kalırsa?
Mesela şöyle hayal edin, LB yine aynı LB olsun, ap ratiolar aynı fakat base damage'ler biraz törpülenmiş şöyle bir extra pasif var, " Q ve W, %20 ap oranı kadar fazladan hasar vurur." Bu neyi engeller,
1- heroyu dengelemek çok çok çok daha kolay olur. Useless'mı? Arttır bu pasifi %20 den %40 a. Çöp mü? Base damage'leri baya arttır fakat pasifi %10 a çek vs, vs.
2- farz edelim ki tank lb op, böyle bir şey hiçbir zaman op olmazdı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodimir -- 11 Mart 2017; 2:14:9 >