Arama butonu
SAKARYA UYGULAMALI BİLİMLERDE OKUNUR MU ?
 Sonuçları gör
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
15
Cevap
4206
Tıklama
0
Öne Çıkarma
SAKARYA UYGULAMALI BİLİMLERDE OKUNUR MU ?
M
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Arkaşlar malum sakaryadan ayrılan bolumlerle sakarya uygulamalı bılımler acıldı benım puanım 120k bu unıde teknolojı fakultesı ınsaat.elektrık elektronık,ve bilgisayara yetıyor sanırım sakaryadan baktıgım kadarıyla.Her neyse sızce bu unıversıtede okunur mu yenı acıldı hem bırde anadolu mezunuyum bunu ıstememın sebebı kocaelıde oturdugyor ama ben sakarya ıstıyorum.um ıcın yakın olması yoksa bolu manısa falan tutuyor.



S
6 yıl
Onbaşı

uygulamalı bilimler fakültesi arifiye'ye taşınacaktı en son öyle duymuştum. arifiye de sakaryanın bi ilçesi önermem yani. taşındı mı taşınmadı mı hiçbir bilgim yok onu araştırırsan yorum yapabilirim



M
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Tasındı hocam bızzat akrabam sakaryaya gıdıyor tasındıgını soyledı.



M
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

hocam benım ıcın o sıkıntı degıl aslında yurt önemlı ulasım onemlı max 15 dk ve egıtım de onemlı sımdı bu teknolojı fakultesı oldugu ıcın bıraz kuskularım var bılıyorum ımza yetkısı falan hersey muhendıs gıbı ancak ne bıleyım bu bolumlere daha cok meslek lısesı mezunları gelıyor gıbı.Ben anadolu mezunuyum.Ama kocaelıye yakın olması cok ıyı oluyor ıste.Acaba burda 1 sene okuyup daha sonra sakarya muhendıslık yatay gecıs yapsam olur mu ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

UP



İ
6 yıl
Teğmen

Hocam meslek liseliler icin ufak kontejan var sadece 80 kisi varsa 20 tanesi filan mtok kontejanindandir



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @musa2541
M
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

evet bilgim var metoktan hocam.Sizce tercihlerime yazmalımıyım 120k dayım sakarya teknolojı tutar gıbı.



M
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

UP



M
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

UP



M
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

UP



M
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

UP



M
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

UP YARDIM LUTFEN



M
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

UP



M
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

UP



C
5 yıl
Binbaşı

up



L
5 yıl
Er

tekn. fakültesi inşaat mühendisliğinde okuyan bi arkadaşım var eğitiminden memnun olduğunu söylemişti



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.