Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
3026
Cevap
0
Tıklama
625
Öne Çıkarma
Cevap: Red Dead Redemption 2 (1.1311.xx 1.1355.xx) Türkçe Yama (- v09 -) ~%95 [OpenAI GPT-3 Translate ] (158. sayfa)

B baristu
2 ay (97 mesaj)
alt+enter veya alt+tab tuşlarını dene bende düzeldi pencere arası geçiş ile düzeldi


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R resulkybs
geçen ay (24 mesaj)
Cevap için teşekkür ederim üstat hata setting dosyasındaymış.Vulkan yazan yeri DX112 yapınca düzeldi.




Bu mesajda bahsedilenler: @baristu

G gio88
geçen ay (988 mesaj)
Bende 5 oyun saatinden sonra atmalar başladı.Olur olmaz atıyor masaüstüne


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E Erg0606
geçen ay (96 mesaj)
Youtubede çözümü var bendede olmustu yeni bir dosya vermişler Onu Yükleyince düzeliyor




Bu mesajda bahsedilenler: @gio88

R resulkybs
geçen ay (24 mesaj)
Arkadaşlar yamayı hallettim oyuna da giriyorum fakat yeni ve sinir edici başka bi sorunum var.
Oyun önceden oynanıp %40 seviyelerindeydi yeni hikayeye başlamak istiyorum siyah ekranda kalıyor.Save dosyalarını da çıkarıp denedim yine olmadı sorun nedir bilen var mı ?

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >




Z Zmax35
geçen ay (36 mesaj)
Yama ile bitirdim,çeviriler bence çok anlaşılırdı.Sayenizde bir oyunu daha anlayarak sonuna geldim.Herkese öneririm.




_ _Türkolog_
geçen ay (1344 mesaj)
Emeği geçenlerin eline sağlık ama tamamen google çeviri ile yapılmış sanıyorum. İngilizce devam etmek daha sağlıklı




K Kinyas22
geçen ay (266 mesaj)
Font sorunu yine başlamış nasıl çözeceğiz


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Z zartzurt456 Konu Sahibi
geçen ay (1698 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kinyas22

Font sorunu yine başlamış nasıl çözeceğiz
oyuna güncelleme gelmiş galiba ona bakıyorum yarına kadar font fix uygulaması güncellenmiş olur.




Z zartzurt456 Konu Sahibi
geçen ay (1698 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kinyas22

Font sorunu yine başlamış nasıl çözeceğiz
arkadaş denedi son güncellemede font_fix programı çalışıyormuş rc launcher ile girmeyi dene oyuna birde.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

N niedre
geçen ay (64 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: zartzurt456

arkadaş denedi son güncellemede font_fix programı çalışıyormuş rc launcher ile girmeyi dene oyuna birde.

Alıntıları Göster
her ihtimale karşı oyunda otomatik güncelleştirmeyi durdurun arkadaşlar. Güncelleştirmeler online için geliyor





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi niedre -- 11 Mayıs 2021; 3:12:0 >


X xmxksk
geçen ay (5305 mesaj)
Çok teşekkürler yama gayet güzel ve sorunsuz çalışıyor




W Wrench666
geçen ay (356 mesaj)
Büyük İ ve küçük ı harflerinde sorun var ama normal mi acaba? Yoksa yanlış bir şey mi yaptım?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Z zartzurt456 Konu Sahibi
geçen ay (1698 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Wrench666

Büyük İ ve küçük ı harflerinde sorun var ama normal mi acaba? Yoksa yanlış bir şey mi yaptım?
1.1355.23 orjinal oyun son güncelleme FIX
bunu indir altında kurulum yapılışı var onun yaparsan font sorunun yaşamasın.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

W Wrench666
geçen ay (356 mesaj)
Teşekkür ederim hocam düzeldi. Emeğinize sağlık yama harika




Bu mesajda bahsedilenler: @zartzurt456

R rambetiko
geçen ay (4833 mesaj)
edit: çözüldü
oyun bende açılmadan atıyor. menü ve öncesi gelmiyor. benzer durumla karşılaşıp çözebilen var mı?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rambetiko -- 13 Mayıs 2021; 18:12:41 >


A aliözcan
geçen ay (1177 mesaj)
Yama eh işte idare eder düzeyde chapter 3 e kadar geldim ama bazı cümleler kelimeler aşırı anlamsız kalıyor bazen inanın okuduğumu anlamıyorum çeviri makine çevirisi olduğu çok belli ama hiç yoktan iyidir az çok anlıyoruz ama anlamadığım böyle büyük bir oyuna çeviri nasıl olurda yapılmaz hangi oyunlar çeviriliyor bu çevrilmesin





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliözcan -- 14 Mayıs 2021; 20:23:6 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B bavyerus
geçen ay (22 mesaj)
Aynen öyle gpt3 değil de google çeviri kullanılsa çok daha anlaşılır şeyler ortaya çıkacakmış chapter 3 e kadar anlaşılıyor konu ama chapter 3 ten sonra metinler çok anlamsızlaşıyor aşırı basit cümleleri bile çok saçma sapan çeviriyor google çeviri ile yapılsa eminim ki daha rahat anlaşılır bi seviye olacakmış. Veya bunun google çeviri versiyonu yok mu? kendimiz yapabilir miyiz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @aliözcan

A aliözcan
geçen ay (1177 mesaj)
yapmayın ya chapter 3e kadar geldim zaten zor anlaşılıyor bazı kelimeler hikaye hızlanınca hepten bozulacak öylemi ? mesela bir yere yaklaşın diyecek örnek atların olduğu kısma yaklaşın gibisinden sadece yaklaşım yazıyor m ile bitiyor birde falan çok değişik baya bekledim yamaya çıkmayınca başladık artık bakalım ne olcak

edit:chapter 4 başına geldim gittikçe kötüleşiyor çeviri kullanacak arkadaşlar haberi olsun az biraz ingilizcem var mesela maybe diyor karakter çeviride bu mümkün yazıyor belki anlamına geliyor aslında ım so worried kelimesi birde çok endişeliyim ama çeviri ben çok güvenemiyorum gibi saçma bir kelime yazmışlar yani yama bu kadar kötü olduğunu bilmiyordum adeta google çeviri başka bir şey değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliözcan -- 15 Mayıs 2021; 17:50:36 >


Bu mesajda bahsedilenler: @bavyerus

C creA`
geçen ay (152 mesaj)
Arkadaşlar yamanın calışan sağlam linkini özelden gönderebilir misiniz? Ben nexusmodda yamanın linkini bulamadım.