Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
32
Cevap
25407
Tıklama
0
Öne Çıkarma
PS4 Dualshock 4 Problemi!
L
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar böyle konular açmayı sevmiyorum ama forumda bununla ilgili bir bilgiye ulaşamadığımdan açmak zorunda kaldım. Benim PS4 kontrolleri bir türlü tanımıyor. Kablo takılı halde de ve takılı değilkende PS tuşuna bastığımda ışık bikaç kere yanıp sönüyor ve sonra kapanıyor. Doğal olarak PS4 menüsüne geçiş yapamıyorm.

Cihazı tamamen kablolarını çıkarıp takıp denedim olmadı, USB portunu değiştirdim denedim olmadı, arkadaki minik reset tuşuna basıp denedim olmadı.Işık yanıp yanıp bikaçkere sonra tamamen kapanıyor. Aklınıza benim gelmeyen birşey geliyorsa yada bu problemi yaşayan birileri varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.Teşekkürler.



U
7 yıl
Binbaşı

Hocam, normal şartlar altında çalışması lazım cihazda sorun vardır iade edin


Bu mesaja 2 cevap geldi.
L
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Ufkrkmz

Hocam, normal şartlar altında çalışması lazım cihazda sorun vardır iade edin

Hocam cihaz yeni değil joystickde öyle bir yıldır kullanıyorum sıkıntısız. Bu sorun bugün başladı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
7 yıl
Yüzbaşı

< Resime gitmek için tıklayın >
Bu noktadan joistiği resetleyin düzelecektir.
İyi forumlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Yok hocam onuda denedik. Olmuyor yanıp yanıp sönüyor sanki hiç tanımıyormuş gibi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ByRemake
B
7 yıl
Yüzbaşı

Dosttum,umarım değildir ama ps4 unuzde kronik çıkabilen Usb ve soket arızası mevcut olabilir.


Bu mesaja 4 cevap geldi.
L
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Yapmayın ya:( 1 senedir kullanıyordum sorunsuz negüzel. Garantiye vermek de işkence en iyisi yarın başka bir joystick ile denemek.

Cihaz arkadaşımda sabah bişey olmadan normal kapattım sıkıntı yoktu dedi. Şimdi başladı bu sorun dedi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ByRemake
4
7 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: ByRemake

Dosttum,umarım değildir ama ps4 unuzde kronik çıkabilen Usb ve soket arızası mevcut olabilir.

Peki kardeşim sırf merakımdan. Bu sorun olduğu zaman konsol mu yoksa ds4 mü arızalı oluyor. Olur da başımıza gelirse bilelim şimdiden.



A
7 yıl
Yüzbaşı

Hocam ps'de calisimiyorsa bozulmustur ama kesin anlamak icin PC'nize takmayı deneyin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Loukas
U
7 yıl
Yüzbaşı

Hocam eger bir çözüm bulamazsaniz yeni gamepad almadan once dualshock4 un icini acip film soketleri yada usb giris kismini kontrol edebilirsiniz videolari mevcut internette ugrasmam derseniz sahibinden sitesinde bazi tamir eden yerler görmüştüm arayip konusabilirsiniz uygun fiyata duzeltebilirler.malesef malzeme kalitesi yerlerde cihazin, o kadarda kullaniyoruz. Gecmis olsun duzelir umarim.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Cehaletimi mazur görün daha önce denemediğim için bilmiyorum. Pc de çalışıp çalışmadığını nasıl anlarız?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @AnakinHendrix
S
7 yıl
Yarbay

Google a dualshock 4 pc ye nasıl bağlanır yazarsan çıkar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Loukas
L
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Teşekkür ederim. Dediğiniz yerleri bi araştırayım. Tek Dualshock kaynaklı sorun olsunda cihazlık bişey olmaz umarım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @uzaymuhendisi
A
7 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Loukas

Cehaletimi mazur görün daha önce denemediğim için bilmiyorum. Pc de çalışıp çalışmadığını nasıl anlarız?

Hocam burda detayli rehber var eger bir sorun cikarsa yardimci olmaya calisirim

https://www.technopat.net/2013/11/20/dualshock-4u-pcde-calistirma-rehberi/





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnakinHendrix -- 9 Temmuz 2015; 13:06:47 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

U
7 yıl
Yüzbaşı

Rica ederim ne demek.Cihazda sorun olacagini sanmam buyuk ihtimal gamepad de sikinti vardir. Yalniz bir arkadasin bahsettigi su pc de deneme olayini mutlaka yapin belki gamepad de duzelir.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Loukas
L
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Sağolun hocam arkadaşıma linki atıp hemen denemesini söylüyorum. İnşallah dediğiniz gibi sadece Kontrollerde dir sorun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @uzaymuhendisi
L
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Korkarım sizin bahsettiğiniz olay başıma geldi. Bugün ekstradan 1 tane Dualshock 4 aldım ve oda tanımıyor ve cihaz görmüyor. Cihazı güvenli modda çalıştırıp ilk çıkan güvenli mod menüsünde çalışıyor seçim yapabiliyoruz ama gerisi geldiğinde görmüyor her iki kontrolleride. Yapacak bişey yok garanti yolu gözüktü bize.


Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ByRemake
B
7 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Loukas

Korkarım sizin bahsettiğiniz olay başıma geldi. Bugün ekstradan 1 tane Dualshock 4 aldım ve oda tanımıyor ve cihaz görmüyor. Cihazı güvenli modda çalıştırıp ilk çıkan güvenli mod menüsünde çalışıyor seçim yapabiliyoruz ama gerisi geldiğinde görmüyor her iki kontrolleride. Yapacak bişey yok garanti yolu gözüktü bize.

Geçmiş olsun usta.Umurım en kısa sürede tamir olur .



M
5 yıl
Yarbay

https://youtu.be/2DXdPHoWUvQ

Dostum aynı problem bendede vardı.her yolu denedim olmadı. Bu arkadaşın dediklerini yaptım, problem kalmadı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
3 yıl
Teğmen

çözümünü bilen bir allahın kulu yok sanırım yahu ps4 gamepad pcde sorunsuz çalışıyor ps4de sarı ışık yanıp sönüyor yahu gamepad reset attım bataryasanı değiştirdim ps4 güvenli moda alıp denedim yok olmuyor


Bu mesaja 2 cevap geldi.